Katastrofa po wymianie oleju w Cronosie
1 raz na 10 nie zadymi??
Ktoś potrafi wytłumaczyć to dlaczego to nie dymi za każdym razem gdy odpalam na zimno Bo nie rozumiem zupełnie. Czyli to będzie początek końca pierścieni tłokowych Co za wiadomość...
Ktoś potrafi wytłumaczyć to dlaczego to nie dymi za każdym razem gdy odpalam na zimno Bo nie rozumiem zupełnie. Czyli to będzie początek końca pierścieni tłokowych Co za wiadomość...
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
qlesh napisał(a):Czyli to będzie początek końca pierścieni tłokowych Co za wiadomość...
też jest to dla mnie fenomen że raz 0 dymu a raz dymi nigdy nie wiem czego sie spodziewać a co do twoich pierścieni to podejrzewam że na dobrym oleju zrobią jeszcze z 50-100tyś.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Uff.. a co masz na myśli mówiąc "dobry olej"
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
Nie wiem na czym samochód jeździł zanim go kupiłem, wymieniali mi i wlali minerał mobil 1 15W-40. Mam zmienić na półsyntetyk teraz? Przejechałem prawie 25 tysiecy na minerale Tamte [tiiit] zawaliły, bo powinni się dowiedzieć na czym samochód jeździł i to samo wlać. co teraz mam zrobić? Jaksa radził nie zmieniać żeby nie było jaj... a wiem jakie jaja mogą być
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
No... to jeszcze rok i sie z magdą będę musiał pewnie rozstać, bo nie zamierzam wymieniać pierścieni... chyba... że wymienie pierścienie, tłoki, korbowody, wały na kute, wsadze turbo, wymienie układ wydechowy itd... ehhh 1000 pomysłów na minutę...
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
Ja tam złego słowa na moja mazdę nie powiem... szkoda tylko, że ktoś przede mna miał w pupie szanowanie samochodu. Stąd pewnie opisane objawy...
Swoją droga, wie ktoś ile kosztuje wymiana pierścieni i wszystkiego co do tego trzeba zrobić
Swoją droga, wie ktoś ile kosztuje wymiana pierścieni i wszystkiego co do tego trzeba zrobić
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
poprzednią GE/FS zrobiłem w rok 90 tys bez wymiany oleju. Po prostu miałem ja mieć góra miesiąc i tak ciągle nie stykało czasu ani chęci jak kupiłem olej i filtr to sprzedałem auto... Uważam że są to najlepsze japońce z jakimi miałem do czynienia a nie oszczędzam naprawdę rzadko jeżdżę poniżej 4tys rpm... i nie mam absolutnie najmniejszego prawa powiedzieć złego słowa na te auta . Ale za tylne zaciski mam czasem chęć pozabijać(ręczny) A fachura jest pewnie taka fachura jaka wygląda z jego wypowiedzi...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
Jeżeli chodzi o tylne zaciski to sprawa jest prosta. Nie wiem skąd jesteś, ale u Jaksy zrobią Ci to idealnie, wiem bo mi robili, widziałem co i jak. Teraz jest klasa. Mogę polecić.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
mayer napisał(a):poprzednią GE/FS zrobiłem w rok 90 tys bez wymiany oleju. Po prostu miałem ja mieć góra miesiąc i tak ciągle nie stykało czasu ani chęci jak kupiłem olej i filtr to sprzedałem auto...
co nie zmienia faktu że ja mam pierścienie do wymiany autko z niemiec i podejżewam że zostało przegrzane a jak zaczęło kopcić to poszło do żyda czyli do mnie a ja sie dałem zrobić na szaro. Auto wizualnie super tylko dymi na zimnym ( zauważyłem tydzień po kupnie) mam nadzieje że wymiana pierścieni wystrczy (oby).
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Witam wszystkich, jednak to kopcenie to problem w większości mazd, ja niedawno kupiłem 626 1997/1998, 2.0, wydawała sie ok, udokumentowany przebieg 141 000 tys km, serwisowana, jak ją odpaliłem, a była zimna tylko dymek i za chwilę przeszło, oczywiście po zakupie wymieniłem oleje, filtry, świece, i kopci jeszcze bardziej, być może tak mi się wydaje, bo odpalam w garażu. Olej wlałem Mobil 10 w40, a na forum czytałem żeby wlać MIDLAND 10W/40. Na razie zrobiłem około 2000 km, widzę że BIERZE OLEJ a przez to śmierdzi w kabinie!!! Przyznam, że jestem zawiedziony, miałem corolkę 225 000 km z czego 70 000 km na gazie i nic, 0 problemów. Oglądając kilka mazd zauważyłęm że kopcą i poprostu przyjąłem, że ten typ tak ma, ale nie myślałęm że to jest tak wielki problem. Jeżeli po zmianie oleju się nie poprawi czeka mnie wydatek, bo nie stać mnie na zakup nowego. Teraz czekam tylko kiedy straż przyjedzie gasić mój garaż:)
pozdr
pozdr
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
- Od: 12 paź 2005, 08:16
- Posty: 52
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6
arekzgorek napisał(a):BIERZE OLEJ a przez to śmierdzi w kabinie
branie oleju a swąd w kabinie to 2 bardzo różne rzeczy
arekzgorek napisał(a):to jest tak wielki problem
a rzeczywiście jest tak wielki?
Zależy kto na co trafi, każdy katowany/przegrzany samochód będzie wcześniej czy później brał olej – nieważnbe czy to Mazda, Toyota czy VW.
Pozostaje tylko kwestia jak długo będzie się jeździć z takim silnikiem, ale to już pozostaje w gestii użytkownika.
Musze tutaj kolegę zmartwic ..... to samo miałem po zakupie 323 BJ trzeba było wymienic parę rzeczy w motorze i teraz jest ok.arekzgorek napisał(a):Jeżeli po zmianie oleju się nie poprawi czeka mnie wydatek, bo nie stać mnie na zakup nowego.
No własnie " serwisowana " moja 323 tez była serwisowana tylko szkoda ze nie u mnie....arekzgorek napisał(a): niedawno kupiłem 626 1997/1998, 2.0, wydawała sie ok, udokumentowany przebieg 141 000 tys km, serwisowana,
P.S. Ale wszystko przed nami , teraz ile tego przyjechało .....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mariusz.grzyb napisał(a):Zależy kto na co trafi, każdy katowany/przegrzany samochód będzie wcześniej czy później brał olej – nieważnbe czy to Mazda, Toyota czy VW.
Pozostaje tylko kwestia jak długo będzie się jeździć z takim silnikiem, ale to już pozostaje w gestii użytkownika.
taaa tylko poczytaj inne fora czy znajdziesz tyle informacji o braniu oleju i o dymieniu (niestety nie znajdziesz aż tyle) to niby co mazdy są katowane a inne auta nie?? . Też kupiłem takie "zakatowane" auto wymienie pierścienie i zobaczę auto ogólnie super podoba mi sie i wyłoże tę kasę ale bądżmy też obiektywni silnik FS nie jest zbyt udany pod tym względem (wydaje mi się że maczał w tym paluchy ford) modele GD były o wiele trwalsze i zauważcie że nie ma u nas postów na temat dymienia w GD wiec nie czarujmy sie mazda nie jest idealna i spier....ła pierścienie. Ford ma zawieszenie do w golfach cieżko znaleźć jakiekolwiek wyposażenie i są mało dymamiczne przy tym palą wiecej , ople gniją i tak można wymieniać dalej.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
xANDy napisał(a):Aha – a szaleńcy (kaci) jeżdżą każdą marką...
tylko silnik FS nie jest na nich odporny . Nie płaczmy nad rozlanym mlekiem bo temat dymienia śledzę od lipca i rozwiązanie jest zawsze jedno pierścienie + uszczelniacze i nic wiecej nikt nie wymyśli a rozmyślania dlaczego pozostawny panom konstruktrom bo nie wierze że nie wiedzą o tym pytanie czy chcą coś z tym zrobić czy nie. Dowiemy sie jak pojawi sie pierwsza dymiąca mazda 6 .
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
A może ktoś próbował tego? http://www.auto-repair.pl/content/view/88/142/
Testy wyglądają nieźle, ciekawe czy prawdziwe, dlatego pytam czy może ktoś to stosuje? Może coś przedłuży żywotność kopcącej mazdy?
Testy wyglądają nieźle, ciekawe czy prawdziwe, dlatego pytam czy może ktoś to stosuje? Może coś przedłuży żywotność kopcącej mazdy?
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
- Od: 12 paź 2005, 08:16
- Posty: 52
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6
Jak widzę złoty środek , tylko kupowac
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
arekzgorek napisał(a):Testy wyglądają nieźle, ciekawe czy prawdziwe
Jaksa napisał(a):Jak widzę złoty środek , tylko kupowac
Ja bym się bał, bo jeszcze by mi się kompresja zrobiła jak w Dieslu .
Ale szczerze mówiąc na zajechanym motorze można wypróbować w sumie... wydaje mi się, że takie ilości praparatu nie są w stanie zrobić mu już większej krzywdy . Tylko czy warto wydawać tyle kasy...
Był swojego czasu środek który nazywał się "militec" czy jakoś tak – znajomy używał (wlewał raz na jakis czas do baku) – podobno uszczelniał silniki i działał profilaktycznie-niestety nie miał mazdy – tak to by było już sprawdzone.
Ja też miałbym pewne obawy –
Może i tak -ale jak jest przed remontem to tylko można sobie spaskudzić.
A może ktoś używa-jakieś opinie?
Ja też miałbym pewne obawy –
nemi napisał(a):Ale szczerze mówiąc na zajechanym motorze można wypróbować w sumie... wydaje mi się, że takie ilości praparatu nie są w stanie zrobić mu już większej krzywdy
Może i tak -ale jak jest przed remontem to tylko można sobie spaskudzić.
A może ktoś używa-jakieś opinie?
- Od: 6 wrz 2005, 17:51
- Posty: 98
- Skąd: Warszwa
- Auto: 626GF 1998 2.0 16v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6