Przywieszajacy sie pedal gazu – jak ustawić TPSa (626 GE)

Postprzez inzmbl » 28 sie 2012, 01:04

Szczelinomierz dokładnie pod spodem ślimaka :)

BTW mam do Ciebie kilka pytań, bo widzę ten sam silnik co u mnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez todi » 28 sie 2012, 13:15

nie jestem jeszcze pewien wiec jeszcze raz napisze

'2) Na ślimaku odszukaj małą śrubkę na kluczyk ampulowy zapierającą o odbojnik. ' czy chodzi o tą śrubę którą zaznaczyłem na niebiesko ? czy o inna ? bo szczerze mówią żadnej śruby na ampula to tam nie widzę.
Obrazek

i gdzie się wsadza ten szczelinomierz ? wsadza go się tam gdzie jest ten czujnik po prawej stronie tylko z drugiej stronie ale to jest chyba ten elektrostyk tak ? i tam się to wciska jak tego dotykam wiec chyba to nie to


Obrazek
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez inzmbl » 28 sie 2012, 13:42

z tyłu wtyczki zaznaczonej na drugim obrazku – jest stycznik – jak trochę otworzysz przepustnicę to między nią a stycznik można włożyć listek.

ale sprawdź bo może regulacja nie jest konieczna a ruszenie kostką TPS może Ci jedynie zaszkodzić.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez todi » 28 sie 2012, 16:55

a ta 'śrubka na kluczyk ampulowy zapierającą o odbojnik' to gdzie ona się znajduje ? bo to nie jest ta co zaznaczyłem na pierwszym zdjęciu ? bo ja tam nic nie widzę a przepustnicy nie będę demontował...
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez inzmbl » 28 sie 2012, 16:59

Pod zlaczem – zdjęcie numer dwa. Masz kontre na samym dole i możesz ruszać całym stycznikiem :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez todi » 28 sie 2012, 18:14

u mnie nic nie ma szukałem macałem i nic :( może zaznacz kolego gdzie to jest bo ja albo tego nie mam albo jest coś nie tak ze mną ;P
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez inzmbl » 28 sie 2012, 18:36

haha jak ruszasz przepustnicą – to styka się z czujnikiem tylko w 1 miejscu :) i to jest stycznik. A cały czujnik ma śrubę kontrującą, którą możesz regulować jego wysokość.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez todi » 28 sie 2012, 21:47

no tak i wykrecam ten czujnik aby sie cofnal tak czy wychylil? i nie ma tam zadnego ampula
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez noxes » 28 sie 2012, 22:13

zostaw ten czujnik w spokoju. On nic nie daje
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez todi » 28 sie 2012, 22:40

czyli co ? nie ustawiać TPS na problem z szarpaniem ? no bo jak wcześniej pisałem odłączę licznik i jest OK nawet są niższe obroty a jak jest podłączony to są wyższe obroty i silnik szarpie jak się puści gaz podczas razdy w okolicach 2 tyś obr i troszkę nierówno chodzi na biegu jałowym.
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez noxes » 28 sie 2012, 22:54

todi napisał(a):no bo jak wcześniej pisałem odłączę licznik i jest OK nawet są niższe obroty a jak jest podłączony to są wyższe obroty i silnik szarpie jak się puści gaz podczas razdy w okolicach 2 tyś obr i troszkę nierówno chodzi na biegu jałowym.

TPS nie ma nic do tego. Też tak mam i w sumie nawet nie mam czasu się tym zająć :|
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez todi » 28 sie 2012, 23:12

no nie ukrywam że to jest denerwujące te szarpanie bo licznik odłączę i jest ok więc coś jest nie tak a jak tak silnik szapie to po pewnym czasie jeszcze poduchy będzie trzeba wymieniać :(
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez inzmbl » 29 sie 2012, 00:30

Mi też szarpie... zwłaszcza 2 i 3 bieg między 2 a 3tyś RPM... poduszki niby ok – słyszę też stuki przy szybkiej zmianie biegów. Mechanik :) twierdzi, że poduszki są ok i nie wie o co ho. Tak samo jak nie wie, dlaczego mój FS ciągnie gorzej i ma wolniejsze prędkości niż FP (może to wina 150kg różnicy w masie?) ale ja bym obstawiał przeniesienie napędu oraz skrzynię. Ona może szarpać, ona może stawiać opór, sprzęgło podobnie – ale to tylko moje domysły. Pewnie po zimie wyrzucę 700zł na nowy komplet sprzęgła i zobaczymy, czy się poprawi. Ze skrzyniami nigdy nie wiadomo... co się kupi. Ja bym od FP przełożył, ale niestety mam już wyrobione wielowpusty i dlatego mi półosie hałasują przy szybkiej zmianie biegów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez Rysiek626 » 4 wrz 2013, 20:26

Mi cały czas szarpie, ostatnio próbowałem ustawic TPSa lecz niestety nie dałem rady, jestem chyba z byt słaby jeszcze w te klocki.
Chowajcie Matki córki dzieci, bo przyjechali geodeci, synów nauczą pić wódki, a z córek zrobią prostytutki
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2013, 20:13
Posty: 9
Skąd: EOP
Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM FP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6