Problem z zamiana jednostki silnikowej z 1.8 16v na 2.0

Postprzez Tygrysek21krk » 15 lis 2008, 20:17

zakupiona jednostka 2.0 16V byla razem z komputerem z tego jednego auta w komplecie wiec nierozumiemw jaki inny sposob moge porownac oznaczenia komputera z silnikiem ??
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Redoo » 16 lis 2008, 09:24

Hmm...Mam rozumieć że LPG tez podpiąłeś?Sam to robisz czy masz może jakiegoś mechaniora w KRK?
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Tygrysek21krk » 16 lis 2008, 11:28

tak lpg takze jest podlanczone tzn u mnie nie ma instalcji sekwencyjnej tylko najprostsza instalacja a co do krakowa to niestety zamieszkuje w tym momencie w Zakliczynie nad Dunajcem i nie mam tu nikogo zrzeszonego z naszego klubu kto by posiadal jaka kolwiek wieze na temat Mazdy.Anjgorsze jest to ze za dwa tygodnie konczy sie gwarancja rozruchowa na ten silnik i zpowrotem bym go musial wymontowac a to niestety nie takie proste
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez glock » 16 lis 2008, 22:12

Moja sugestia-jeśli zmieniłeś komputer to zostaw też aparat zapłonowy od 2,0.Jeśli nie pomoże, zostaw aparat od 1,8 i tenże komputer.Linką sie nie przejmuj... :)
Ostatnio edytowano 16 lis 2008, 23:06 przez glock, łącznie edytowano 1 raz
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2008, 19:12
Posty: 123
Skąd: Wołomin
Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.

Postprzez Tygrysek21krk » 16 lis 2008, 22:40

z tego co wyczytalem to ten aparat zaplonowy co mialem zalozony w swoim 1.8 o oznaczeniu s5 jest adoptowany do silnika 2.0 wiec nie ma potrzeby zmieniac na innego a drugi problem polega na tym iz nieposiadam drugiego aparatu zaplonowego
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez glock » 16 lis 2008, 23:02

Podłącz komputer od 1,8 i przepustnicę,powinno być ok.poprostu zostaw graty ze starego silnika :)
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2008, 19:12
Posty: 123
Skąd: Wołomin
Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.

Postprzez Tygrysek21krk » 16 lis 2008, 23:24

a jak sie do bedzie mialo co do osiagow samochodu??bo cos mi sie wydaje ze cos wyjdzie kolo zmutowanego 1.8 na 2.0 ale dzieki za rade jesli jutro nic innego niewyjdzie to w ten sposob postapie
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Tygrysek21krk » 17 lis 2008, 16:58

Niestety Panowie po wielu nieudanych próbach odpalenia silnika auto odjechało na lawecie do elektryka nie mam już bladego pojęcia co może być przyczyna nieodpalenia auta jeszcze myślałem ze w tym silniku 2.0 był zamontowany mulit lock ale się okazało ze nie ma to ja już całkowicie zgłupiałem .O dalszych losach poinformuje na forum .Chyba ze ktoś ma jeszcze jakieś pomysły Mogę podać co zostało zostało wykonane .Zamiana silnika z 1.8 na 2.0 oraz zespolenie ze skrzynia biegów podłączenie wszelkich wtyczek w należne miejsca przełożenie aparatu zapłonowego S5 z 1.8 do 2.0 wymienione świece i kable WN podłączony komputer sterujący 2.0 .Silnik ustawiony według schematu rozrządu na znakach .Aparat zapłonowy ustawiony na znakach iskra jest pompa paliwa działa i paliwo dochodzi wtrysków .Zalany olejem półsyntetycznym mobil układ chłodzenia zalany płynem dynagel 2000 Nie wiem co jeszcze mogę napisać silnik wogóle nie ma zamiaru się odezwać :(
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Grzyby » 17 lis 2008, 22:43

Tygrysek21krk, a jaki aparat zapłonowy był w tym 2.0 ??
Bo one nie są zamienne – tzn. są ale po przeróbce instalki (nie wpadłem na to wcześniej).

Ja w Cronosie miałem zmianiany S1 na S5 i konieczna była zabawa z kabelkami (bawił się tym elektryk).

Na 1000% tutaj jest problem!
W tym 2.0 musiał być inny model aparatu zapłonowego i gdybyś się dowiedział jaki to byłoby prościej (wybór był spory S1, S3, S5, S7, S9 – takie na pewno były w tych silnikach)


Skontaktuj się z forumowiczem tadziol – on jest praktycznie wszechwiedzący jeśli chodzi o ten silnik i jego osprzęt elektryczny.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Tygrysek21krk » 18 lis 2008, 10:25

w tym silniku 2.0 byl zamontowany aparat zaplonowy S5 wedlug informacji sprzedajacego a jesli ten problem bedzie tym co napisales to chyba jestesmy w domu bo ten elektryk do ktorego zostalo odwiezione auto jest specjalista od tegoi typu zabawek tylko wszystko zalezy od ceny ;(
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez tadziol » 18 lis 2008, 10:45

jeśli masz iskrę i wtrysk paliwa,bo napisałeś,że zalewa świece;to znaczy że aparat OK;pojawia się tylko pytanie czy iskra jest dostatecznie mocna (ok.2 cm) no i czy przypada we własciwym miejscu?
juz nie pytam o kompresję wymienionego silnika,bo jak będzie do pupy,to nigdy go nie odpalisz tylko notorycznie będziesz zalewał paliwem
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez waldii » 18 lis 2008, 21:44

a czy immobilajzer moze cos w tym przypadku mieszac????
waldii
 

Postprzez Tygrysek21krk » 18 lis 2008, 23:03

tak imobilajzer juz jest wykreslony z listy problemow poniewaz otrzymalem 100% gwarancje od wlasciciela ze auto nieposiadalo imobilajzera oraz na silnik otrzyamlem miesiaczna gwarancje rozruchowa a co do kompresji jest ona i silnik zostal wyciagniety z samochodu ktory przyjechal z Anglii na wlasnych kolach do polski .A co imobilajzera jesli by on byl to po podlaczeniu komputera z kompletu a nie majac orginalnej stacyjki z kluczykiem samochodu by nie da sie rady urochomic
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez waldii » 19 lis 2008, 23:11

a czy przypadkiem aparat zaplonowy nie zostal zalozony odwrotnie o 180stopni??Tak kumplowi zrobili i auto dziwnie chodzilo,ale jednak chodzilo.Dopiero Jaksa rozwiazal zagadke :|
waldii
 

Postprzez tadziol » 20 lis 2008, 11:13

waldii napisał(a):zostal zalozony odwrotnie o 180stopni??


czyli iskra przypadała na suw wydechu...
waldii napisał(a):auto dziwnie chodzilo,ale jednak chodzilo


hmmm..
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Tygrysek21krk » 20 lis 2008, 11:16

I jest w tym jakas logika bo jak mu dalem samostartu to zamiast walic w wydech to walil w przepustnice ale dzis na wieczor bede juz wiedzial wszystko bo autko bedzie dzis robione to opisze co i jak .Ale za wszelkie wskazowki jestem wdzieczny
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez radost » 20 lis 2008, 12:50

Odradzał bym Ci stosować samostartu bo to rozp#@!!ala silnik.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Gib » 21 lis 2008, 18:25

ehh, IMO swapujemy komplet, long-block kolektory elektronike osprzęt i nie mamy problemu, a takie gdybanie czy wszystko jest identyczne to potem auto stoi albo śmiga na lawetach.
PS. Kolektor dolotowy jest inny. Madziaforever ma u siebie taką hybryde.
PS2. Jak masz 2.gen i już odpali wkładaj blosa.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez waldii » 21 lis 2008, 23:16

radost napisał(a):Odradzał bym Ci stosować samostartu bo to rozp#@!!ala silnik.

wcale nie <diabełek> kiedys w ciezarowce tylko tłok mi pękł miedzy pierscieniami a denkiem <lol>
waldii
 

Postprzez Tygrysek21krk » 22 lis 2008, 14:02

Ok Panowie Silnik jest już odpalony problem polegał w ustawieniu aparatu zapłonowego oraz musiał zostać dodany kabelek do przekaźnika sterującego silnikiem .Natomiast wyłonił się kolejny problem co mi już ręce opadły :( silnik jak przyjechałem do mechanika odpalił bez problemów cichutko chodził i wszystko jak tralala po chwili przełączyłem na gaz i tu zaczął się problem nagle zaczęła schodzić z obrotów pojawił się czarny dym z rury i zgasła a reduktor od gazu natychmiast zamarzł.Po odpaleniu na benzynie zaczęła normalnie chodzić tylko ze zawory zaczęły klekotać nie wiem co już robić normalnie ogólne załamanie.Pomóżcie Proszę :( PS silnik jest zalany pól syntetykiem Mobil i jest prawie na max a układ chlodzenia zalany Dynagel 2000 i odpowietrzony.
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6