Problem z zamiana jednostki silnikowej z 1.8 16v na 2.0

Postprzez Jaksa » 22 lis 2008, 18:39

Tygrysek21krk napisał(a): teraz niestey bardzo zla wiadomosc po podlaczeniu wszystkich przewodow na swoje miejsca ustawieniu zaplonu podlaczenia komputera 2.0 od tego samego silnia aparat przelozony od jednostki 1.8 16v o symbolu S5 przykra wiadomosc silnik nieodpala.Objawy – Iskra jest paliwo dochodzi rozrusznik kreci ale niestety brak odzewu jedynie raz badz dwa purknie i tyle
Mysle ze zle zamontowałes aparat zaplonowy , zaplon jest nie w tym cylindrze co trzeba , po tylu latach pracy przy tych modelach zawsze mam problem aby ( na raz ) zamontowac aparat – troche jest to pogibane ale musisz cwiczyc aż do skutku <lol>

P.S Co do LPG nie wypowiadam sie ( nie znam sie w ogole na tym jestem wrogiem gazu w silniku ) stuki szklanek masz bo pewnie angole nie zmienili jeszcze zaworka upustowego w pompie olejowej ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Tygrysek21krk » 22 lis 2008, 18:56

Ok ale dla czego 10 minut przed awaria HLA cichutko chodzily??a tak na marginesie przerabialem zaworek w poprzednim silniku i mialem orginalny zaworek z ASO z Krakowa i powiem szczerze z niezbyt pomoglo
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Grzyby » 22 lis 2008, 19:00

Pomaga w zasadzie wszystkim ....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Tygrysek21krk » 22 lis 2008, 19:04

Ok w Poniedzialek postaram sie zmienic Zaworek i powiem wszystkim co i jak pomoglo
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Tygrysek21krk » 26 lis 2008, 15:00

Autko zaczyna powolutku zaczynac nalezycie chodzic po zmianie i oczyszczeniu przepustnicy tylko teraz mam jeszcze jeden klopot czy ktokolwiek z was dobieral sie do pompy paliwowej bo mam cos przeczucia ze przerywa oraz mozliwe czy jest jakis sposb regeneracji jej wlasnymi sposobami oraz jesli ktos wie jak sie do niej dostac??
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez qlesh » 26 lis 2008, 15:39

Dostać się do pompy możesz zdejmując tylną kanapę, tzn. siedzisko. W sumie wystarczy je podnieść, zdjąć filce i masz metalową zaślepkę z przewodami. Odkręć ją i przez otwór w nadwoziu zobaczysz zbiornik paliwa z pompą. Może wystarczy przeczyścić takie jakby sitko czy jak to nazwać? Ktoś to chyba kiedyś opisywał na forum.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Tygrysek21krk » 26 lis 2008, 20:28

Ok jutro z samego rana spruboje sie wziasc za to
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Gib » 26 lis 2008, 22:31

Grzyby napisał(a):Pomaga w zasadzie wszystkim ....

o ile to nie Cronos, ztcp że gdzieś wyczytałem że im nie pomaga.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Tygrysek21krk » 2 gru 2008, 19:58

Ok Panowie właśnie wróciłem od Mechanika z Krakowa i opisze wam po krotce co się porobiło bo już mam dość praktycznie szlag trafił instalacje gazowa zaczęły się kruszyć od niej kabelki i jeden z elektro zaworow nawet jak autko było załączone na benzynie na centralce to i tak chodziło na jednym jak i na drugim czyli jednocześnie na benzynie i na gazie i dla tego się krztusiło poza tym wynikiem badan wyszlo ze zarówno jest upalona centralka sterująca niezaważający na koszta cala instalacja została doszczętnie wymieniona na nowa co powodowało także to ze samochodu nie można było odpalić po przełożeniu silnika i parę dni wcześniej elektronikowi udało się go odpalić obchodząc instalacje gazowa i łącząc ja na krótko.przy okazji mechanik niby miał zlokalizować i wyeliminować klekot zaworów i niby to zrobił informując mnie ze w tym nowym silniku należy zmienić rozrząd czyli rolki pasek i sprężynkę i także za moim pozwoleniem postąpił choć ja twardo nalegałem żeby zanim się weźmie za rozrząd niech zmieni zaworek według wskazówek Jaksy niestety tego nie uczynił i upierając się na rozrząd ok .Dziś przychodzę do warsztatu odebrać autko i szok ja odpalam samochód fakt faktem na gazie chodzi ale w moich uszach coraz głośniejsze odgłosy klekoczących zaworów wiec się go pytam przecież mówił pan ze rozrząd był powodem klekotu zaworów a tu dalej szaleją a on na to mi ze po pierwsze pewnie się pozmieniały fazy rozrządu i należy zmienić teraz olej pewnie jakiś gęstszy bo hydraulika już się kończy albo zalać moto doktora załamałem się już ponieważ poszło się na ta naprawę bujać kolejne 1000zl.a w dniu przekładki silnika zalałem go pól syntetykiem mobil 10W40 wraz założeniem nowego filtra oleju według przykazań.Oprócz tego na gazie teraz ma wolne obroty ustawione na 1500-1400obr/min i dzwonie do niego co jest grane a on mi mówi ze to wina przepływomierza a ja mu tłumacze ze na tamtym silniku był ten sam przepływomierz założony B3H7 ale miał normalne obroty 800obr/min to on mi powiedział ze to pewnie komp musi się teraz nauczyć chodzić teraz na nowej instalacji gazowej i żebym mu zrobił reset .Obroty jak na razie nie falują co jest powodem oczyszczenia gruntownego przepustnicy .Wiec moja chyba jedyna nadzieja na uciszenie zaworów to chyba ten zaworek ale szczerze mowiac juz zaczynam wątpić .Chyba ze ktoś z was ma może jakieś optymistyczne rady i pomysły
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Hugo » 2 gru 2008, 21:28

To nie mechanik tylko kretyn. Żądaj od niego zwrotu wszystkich niepotrzebnie wydanych pieniędzy.
Tygrysek21krk napisał(a):on na to mi ze po pierwsze pewnie się pozmieniały fazy rozrządu i należy zmienić teraz olej pewnie jakiś gęstszy bo hydraulika już się kończy albo zalać moto doktora
Tu przeszedł samego siebie. Kompletny laik. Co ma olej do ustawienia rozrządu. Czy olej ma tyle siły i jest na tyle zdolny żeby przestawić pasek rozrządu... hahaha Zapytaj przypadkową osobę spotkaną na chodniku, a będzie miała większe pojęcie o naprawie aut niż ten rzeźnik.
Moja rada:
Jedź do innego warsztatu i każ sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu (czy znaki są tam gdzie być powinny). Poza tym ustawienie zapłonu. No i ja zalałbym silnik pełnym syntetykiem 5W 30.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Jaksa » 2 gru 2008, 22:00

Napisze tylko dwa słowa " Jezus Maria " co to za " Miszcz " z naciskiem na "szcz" <lol> naprawa mazdy to ciezki temat jak widze

Tygrysek21krk napisał(a):Dziś przychodzę do warsztatu odebrać autko i szok ja odpalam samochód fakt faktem na gazie chodzi ale w moich uszach coraz głośniejsze odgłosy klekoczących zaworów wiec się go pytam przecież mówił pan ze rozrząd był powodem klekotu zaworów a tu dalej szaleją a on na to mi ze po pierwsze pewnie się pozmieniały fazy rozrządu i należy zmienić teraz olej pewnie jakiś gęstszy bo hydraulika już się kończy albo zalać moto doktora
Do doktora to sam niech idzie tylko ze lekarz raczej nie pomoze , proponuję aby gosc przeczytał moze troche pism motoryzacyjnych lub załapał sie na jakies szkolenie ktore organizują rózne firmy branzy motoryzacyjnej ..... na koniec dodam ze takich przypadków jest sporo w kraju , szkoda mi wszystkich włascicieli którzy muszą wysłuchiwac tych bzdur :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez adam626 » 3 gru 2008, 11:43

całkowicie zgadzam się z Jaksą w dodatku jestem przekonany że starą instalacje zniszczyli fahofcy błędnie podłączając po wymianie motoru
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Tygrysek21krk » 3 gru 2008, 15:11

A o to i moje Pytanie poniewaz walcze w poszukiwaniu tegoz zaworka zaniedlugo zbankrutuje na telefonie czy moze ktos z was ma moze na zbyciu .Ewentualnie jakies namiary na niego poniewaz jak na razie w ASo w Krakowie gdzie kiedys kupowalem od jednego z zaprzyjaznionych serwisantow niestety juz go zwolnili i nie ma tam z kim gadac a jak tam dzwonie to nie maja i mowia prosze przedwonic w przyszlym miesiacu .Z gory dziekuje za wszelka pomoc
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Jaksa » 3 gru 2008, 16:17

Dzwoń tutaj 022 648 40 62 mazda Warszawa ( robią wysyłki ) pewnie mają od reki.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Tygrysek21krk » 3 gru 2008, 16:28

Ok Dzieki Jaksa widze na ciebie i zawsze mozna liczyc
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Jaksa » 3 gru 2008, 17:14

Tygrysek21krk napisał(a): Dzieki Jaksa widze na ciebie i zawsze mozna liczyc
Podobno <lol> jak tylko mogę zawsze pomogę .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Tygrysek21krk » 3 gru 2008, 17:26

Ma do ciebie jeszcze jedno Pytanko Jaksa powiedz mi taka jedna zecz w trzpieniu w tym nowym zaworku jest taka kryza na starym tego nie ma czy ta kryza ma wejsc na jakas prowadniczy czy ona nie ma zadnego znaczenia??
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Jaksa » 3 gru 2008, 20:51

Tygrysek21krk napisał(a):czy ta kryza ma wejsc na jakas prowadniczy czy ona nie ma zadnego znaczenia
Nie ma znaczenia .... i tak jest ciezko zamontowac zawór ze sprezynka zapinajac to zabezpieczeniem a jeszcze gdyby trzeba było odpowiednio ustawic sam zaworek to juz byłaby przesada <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Tygrysek21krk » 6 gru 2008, 14:04

Ok panowie Hurra z góry Dziękuje Serdecznie Jaksie za motywacje i nadzieje z tym zaworkiem .Panowie Problem natychmiast zniknął z klekoczącymi zaworami nadeszła błoga cisza oczywiście wylałem olej i jeszcze raz zalałem pól syntetykiem Mobil .W końcu się pojawił uśmiech na mojej twarzy jeszcze czekam na przepływke i już mogę spokojnie spać .Wielkie dzięki wszystkim za rady a zaraz za Solidarność klubowiczów Mazda Speed.pozdrawiam

Mazda Speed – Respeckt ;)
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Jaksa » 7 gru 2008, 01:08

Tygrysek21krk napisał(a):Dziękuje Serdecznie Jaksie za motywacje i nadzieje z tym zaworkiem
.....bo trzeba być twardym a nie miętkim hahaha i wierzyć w to co sprawdzone zródła mówią .....
Tygrysek21krk napisał(a):Panowie Problem natychmiast zniknął z klekoczącymi zaworami nadeszła błoga cisza
No i dopiero teraz wlej DOKTORA hahaha hahaha
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6