Wymiana uszkodzonej sondy Lambda – GE
1, 2
Witam
Czy mile widziany jest reset ewentualnych błędów komputera (o których nie wiemy, bo nie mamy pod co go podpiąć) po wymianie uszkodzonej sondy LAMBDA? Druga jest sprawna, więc pozostawiliśmy ją w spokoju
Pozdrawiam.
Czy mile widziany jest reset ewentualnych błędów komputera (o których nie wiemy, bo nie mamy pod co go podpiąć) po wymianie uszkodzonej sondy LAMBDA? Druga jest sprawna, więc pozostawiliśmy ją w spokoju
Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):bo nie mamy pod co go podpiąć
Kazdy ma "komputer" do takiej mazdy – kawałek druta i dioda z przewodami. Zadnej różnicy w pracy silnika nie będzie jak już sonda będzie sprawna ale oczywiście po naprawie trzeba wykasować błędy z komputera aby po jazdach próbnych sprawdzić czy nie nanosi się błąd.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Prawdopodobnie dzisiaj będę tą sondę wymieniał u siebie. Powiedzcie mi, na co mam się przygotować odkręcając ją z portek? Czy oczkowa 19-tka wystarczy czy raczej nie mam co liczyć? Będzie potrzebna jakaś rurka?
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
marek napisał(a):jest jak najbardziej wskazany
Dzięki bardzo. Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem Dzięki za pomoc.tomekrvf napisał(a):po naprawie trzeba wykasować błędy z komputera aby po jazdach próbnych sprawdzić czy nie nanosi się błąd
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Panowie
wymieniłem ostatnio w mojej 626 GE -LPG sonde lambda
(ps. jeśli części to tylko Smirnoff)
sonda jest cała pokryta białym osadem
domniemywam, że jest to osad z wody, czy przyczyną czasami nie jest wydmuchana uszczelka pod głowicą tak mi zasugerował mechanik ponadto ucieka mi woda w chłodnicy jest też troche jasnego dymu z rury (dotą myślałem że to LPG)
co to może być
ps. rok temu jak kupiłem auto wymieniałem cały rozrząd
wymieniłem ostatnio w mojej 626 GE -LPG sonde lambda
(ps. jeśli części to tylko Smirnoff)
sonda jest cała pokryta białym osadem
domniemywam, że jest to osad z wody, czy przyczyną czasami nie jest wydmuchana uszczelka pod głowicą tak mi zasugerował mechanik ponadto ucieka mi woda w chłodnicy jest też troche jasnego dymu z rury (dotą myślałem że to LPG)
co to może być
ps. rok temu jak kupiłem auto wymieniałem cały rozrząd
Po Madzi 323 BJ DitD pozostało juz tylko wspomnienie
- Od: 27 kwi 2005, 17:53
- Posty: 40
- Skąd: Dolnośląskie
- Auto: Mazda 626 GE FP (LPG- NL)
Nie wiem co to może być, ale niech mi ktoś powie jak to g* odkręcić? Męczyłem się godzinę, a sonda ani drgnęła...
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Witam,
jeśli jeździsz na LPG i autko nie bierze oleju, to kolor biały jest normalną rzeczą (świece też powinieneś mieć białe).
Odp. dla stuk'a: lać naftę przez kilka dni (bo dobrze penetruje) a później gaz rurka na klucz i powinno pójść.
Pozdrawiam
marek
jeśli jeździsz na LPG i autko nie bierze oleju, to kolor biały jest normalną rzeczą (świece też powinieneś mieć białe).
Odp. dla stuk'a: lać naftę przez kilka dni (bo dobrze penetruje) a później gaz rurka na klucz i powinno pójść.
Pozdrawiam
marek
President Valery + drut na magnesie
genewa napisał(a):Odp. dla stuk'a: lać naftę przez kilka dni (bo dobrze penetruje) – tylko nie jeździć wtedy a później gaz rurka na klucz i powinno pójść
WD 40 + mocny klucz + młotek = 15 minut stukania i puściło.
Grzyby napisał(a):WD 40 + mocny klucz + młotek = 15 minut stukania i puściło.
WD40 – tak, mocny klucz oczkowy (wtyczka przeszła przez oczko) – tak, lekko ciepły wydech (nie gorący, nie zimny), nieco siły i poszło bez młotka
Stara sonda czarna i wypalona (oryginał, 174 tys. przebiegu). Założyłem nową NGK-NTK z allegro za 85zł (od starej odciałem wtyczkę i połączyłem do nowej). Reset kompa i teraz trzeba trochę na benzynie pojeździć. Woltomierz pokazuję ładną pracę na Pb. Z gazem jest gorzej, piszę o tym w dziale LPG.
Ale ogólnie stara sonda naprawdę wyglądała już źle, a miałem wrażenie że benzyna z baku idzie szybciej niż się tankuje
Po odpaleniu auta z nową sondą po chwili poszedł z jej okolic ładny dym, ale okazało się, że to się wypala wd-40 które ściekło po rurze
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
U mnie po wymianie sondy spalanie spadło o jakieś 3 litry PB.
Ale sondę mam droższą (też NGK) – chyba coś pod 3 stówy
Ale sondę mam droższą (też NGK) – chyba coś pod 3 stówy
Grzyby napisał(a):U mnie po wymianie sondy spalanie spadło o jakieś 3 litry PB.
Ale sondę mam droższą (też NGK) – chyba coś pod 3 stówy
Też mam nadzieję, że spalanie spadnie (na Pb od razu, na gazie po regulacji).
Ile Ci teraz pali Pb a ile gazu?
300zł za sonde to chyba normalna cena "sklepowa", nie wiem skąd na allegro mają te sondy tanie. Pełno tam np. Bosha po 75zł (ja wolałem NGK).
Jak na razie na Pb nie widzę żadnej różnicy w jeździe z nową sondą, mam nadzieję że zobaczę ją na stacji
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Pb pali koło 8,5 – trasa 110-160 km (po mieście nie jeżdżę praktycznie, tyle co wjazd i wyjazd z Wawy)
LPG – nie sprawdzałem dokładnie ale coś koło 10-11
LPG – nie sprawdzałem dokładnie ale coś koło 10-11
ja osbiscie zalozylem boscha i komp juz nie pokzauje usterki czyli sonda chodzi moglem tez kupic NGk ale kupilem zeby sprawdzic i dziala teraz zoabczymy ile wytrzyma
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Witam, mam pytanko – JAką sondę NGK dokładnie kupiłeś? Moja sonda w maździance 626 1.8 ('96) właśnie padła i chcę kupić jakąś uniwersalną. "Gazownicy" polecali mi jakąś NTK albo NGK, ale nie wiedzieli jaki konkretnie typ ma być.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 29 sty 2007, 14:50
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 120 KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6