Problem z rozrządem oraz zakładem mechanicznym
Strona 1 z 1
Mam mały problem okazało się że po przejechaniu 6 tyś kilometrów rozleciał się rozrząd pojechałem do warsztatu i okazało się że był zerwany gwint na napinaczu, panowie powołali rzeczoznawcę ale to co dalej się działo było totalną abstrakcją, dowiedziałem się tylko że to było zmęczenie materiału :–/ . Według mnie to gów....... prawda. Nie wiem teraz w sumie co mam zrobi czy walczy dalej czy odpuści, stąd moje zapytanie czy silnik 2,5 v6 jest kolizyjny czy nie
Ostatnio edytowano 14 lip 2007, 13:44 przez Tomi-mx, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 13 lip 2007, 17:26
- Posty: 5
- Auto: Mazda MX6
Już poprawiłem to po prostu przez to całe zamieszanie z moją pięknością I od razu mi się humor poprawił
Na przyszłośc uważajcie na zakład naprawczy w krakowie na ulicy zakopiańskiej 62. Mają tam bardzo fajnego rzeczoznawcę i to jeszcze niezależnego
Na przyszłośc uważajcie na zakład naprawczy w krakowie na ulicy zakopiańskiej 62. Mają tam bardzo fajnego rzeczoznawcę i to jeszcze niezależnego
- Od: 13 lip 2007, 17:26
- Posty: 5
- Auto: Mazda MX6
Nie jestes pierwszy ktory ma ten problem , przerabiałem juz parę razy temat z napinaczem ( jego mocowaniem ) takie awarię sie zdarzają ......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
D4r3k napisał(a):Nie jest,
źle wiesz:)
Jaksa napisał(a):Nie jestes pierwszy ktory ma ten problem , przerabiałem juz parę razy temat z napinaczem ( jego mocowaniem ) takie awarię sie zdarzają ......
wszystko jest możliwe tylko żeby potem znalazł się ktoś za to odpowiedzialny!!!!!
Adaś napisał:
źle wiesz:)
to wreszcie jaka jest prawda?????????
- Od: 13 lip 2007, 17:26
- Posty: 5
- Auto: Mazda MX6
Dokładnie tak jak piszesz , wszystko zalezy kto ostatnio dłubał przy rozrządzie – powinien pokryc koszty ten który tam wczesniej dłubał ( o takich przypadkach informuje sie klienta – niech decyduje ) chyba ze auto kupiłes i nie znasz historii.Tomi-mx napisał(a):wszystko jest możliwe tylko żeby potem znalazł się ktoś za to odpowiedzialny
Tak jest Tomciu , masz racjęXsiX napisał(a):silniki K są bezkolizyjne czyli inaczej nie są kolizyjne
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tomi-mx napisał(a):Już poprawiłem
nie, nie poprawiłeś – w regulaminie tego działu są podane przykłady prawidłowo nazwanych tematów (a ten nie jest do nich podobny).
Zresztą – info uzyskałeś (mimo że jest na forum) więc będzie kosz
Na poczatek zmien warsztat!ja podobna sytyłacje miałem z Peugeotem samochod miał rok pojechałem na wymiane paska po wymianie zrobiłem 500km i sie rozleciało tez nie chcieli sie przyznac do błędu sprawa skonczyła sie w sądzie i oczywiscie wygrałem
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6