Problem z rozrządem oraz zakładem mechanicznym

Postprzez Tomi-mx » 13 lip 2007, 17:39

Mam mały problem okazało się że po przejechaniu 6 tyś kilometrów rozleciał się rozrząd pojechałem do warsztatu i okazało się że był zerwany gwint na napinaczu, panowie powołali rzeczoznawcę ale to co dalej się działo było totalną abstrakcją, dowiedziałem się tylko że to było zmęczenie materiału :–/ . Według mnie to gów....... prawda. Nie wiem teraz w sumie co mam zrobi czy walczy dalej czy odpuści, stąd moje zapytanie czy silnik 2,5 v6 jest kolizyjny czy nie
Ostatnio edytowano 14 lip 2007, 13:44 przez Tomi-mx, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 13 lip 2007, 17:26
Posty: 5
Auto: Mazda MX6

Postprzez D4r3k » 13 lip 2007, 17:56

Nie jest, bylo na forum. A co do rozrzadu to ktos chcial dobrze i zerwal Ci gwint :/ to napewno nie jest zmeczenie materialu.
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2006, 08:55
Posty: 50
Skąd: Jarosław
Auto: Mazda 6 06' 2.0

Postprzez Tomi-mx » 13 lip 2007, 18:24

Już poprawiłem to po prostu przez to całe zamieszanie z moją pięknością :D I od razu mi się humor poprawił :)
Na przyszłośc uważajcie na zakład naprawczy w krakowie na ulicy zakopiańskiej 62. Mają tam bardzo fajnego rzeczoznawcę i to jeszcze niezależnego <killer>
Początkujący
 
Od: 13 lip 2007, 17:26
Posty: 5
Auto: Mazda MX6

Postprzez Jaksa » 13 lip 2007, 20:25

Nie jestes pierwszy ktory ma ten problem , przerabiałem juz parę razy temat z napinaczem ( jego mocowaniem ) takie awarię sie zdarzają ......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Adaś » 13 lip 2007, 20:29

D4r3k napisał(a):Nie jest,

źle wiesz:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Tomi-mx » 13 lip 2007, 22:20

Jaksa napisał(a):Nie jestes pierwszy ktory ma ten problem , przerabiałem juz parę razy temat z napinaczem ( jego mocowaniem ) takie awarię sie zdarzają ......

wszystko jest możliwe tylko żeby potem znalazł się ktoś za to odpowiedzialny!!!!! :|
Adaś napisał:

źle wiesz:)


to wreszcie jaka jest prawda?????????
Początkujący
 
Od: 13 lip 2007, 17:26
Posty: 5
Auto: Mazda MX6

Postprzez XsiX » 13 lip 2007, 22:25

źle wiesz:)

on wie dobrze, a ty źle <diabełek>
silniki K są bezkolizyjne czyli inaczej nie są kolizyjne :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Jaksa » 13 lip 2007, 22:31

Tomi-mx napisał(a):wszystko jest możliwe tylko żeby potem znalazł się ktoś za to odpowiedzialny
Dokładnie tak jak piszesz , wszystko zalezy kto ostatnio dłubał przy rozrządzie – powinien pokryc koszty ten który tam wczesniej dłubał ( o takich przypadkach informuje sie klienta – niech decyduje ) chyba ze auto kupiłes i nie znasz historii.
XsiX napisał(a):silniki K są bezkolizyjne czyli inaczej nie są kolizyjne
Tak jest Tomciu , masz rację <piwo>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Grzyby » 14 lip 2007, 08:29

Tomi-mx napisał(a):Już poprawiłem

nie, nie poprawiłeś – w regulaminie tego działu są podane przykłady prawidłowo nazwanych tematów (a ten nie jest do nich podobny).
Zresztą – info uzyskałeś (mimo że jest na forum) więc będzie kosz :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Tomi-mx » 14 lip 2007, 19:02

musicie wybaczyć każde forum żyje własnym prawem, mam nadzieje że teraz będzie dobrze. A jak rozwiązać problem gwintu?? Wiem że można przegwintować, ale chodzi mi o napinacz, wydaje mi się że śruba wtym napinaczu jest elementem stałym.
Początkujący
 
Od: 13 lip 2007, 17:26
Posty: 5
Auto: Mazda MX6

Postprzez Redoo » 15 lip 2007, 09:14

Na poczatek zmien warsztat!ja podobna sytyłacje miałem z Peugeotem samochod miał rok pojechałem na wymiane paska po wymianie zrobiłem 500km i sie rozleciało tez nie chcieli sie przyznac do błędu sprawa skonczyła sie w sądzie i oczywiscie wygrałem ;)
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Tomi-mx » 23 lip 2007, 15:04

warsztat zmieniony, :) pasek zakupiony, a nowa śruba do rolki od napinacza właśnie się toczy :)
Początkujący
 
Od: 13 lip 2007, 17:26
Posty: 5
Auto: Mazda MX6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6