Problemy po remoncie silnika
Strona 1 z 1
Witam serdecznie. Kiedys widzialem taki podobny temat ale za cholere nie umiem go wyszukać.
Niedawno tzn ok 2tys km temu zrobilem kapkę silnika w mojej madzi. Tłoki, pierścienie, szlif walu, plan głowic, wszystkie uszczelniacze, uszczelki, przewody, swiece, filtry, paski....ble ble...itd
Szwagier ma DOBRE ASO i tam to bylo robione koszt po duuuuuzym rabacie 4300zł
i po remoncie.....
Zauwazylem 2 problemy.
1 Zapala sie check engine w momencie wlączania wentylatora a swoją drogą to wcześnie się włącza
2 Prędkośc max to ok 150km/h z duzym trudem a ostatni bieg to koniec przyspieszania. Obroty wtedy są na poziomie 3700/min
wczoraj udalo mi sie tak 160 wlaczyl sie ostatni bieg i zwolnil do 150/h
spalanie.....uuuuuuu spore ok 16 a przed remontem to ostroznie nawet 11-12
Delikatnie mnie szlag trafia wiec proszę o pomoc
Przejechalem 2tys km i postanowilem dodac wiecej gazu (bo docieralem tak do 3500obr) i raz "zrobilem "bmw 2,3l a drugi raz nie umialem uciec fiacikowi marea wekend 1,6 lpg
więc z przyspieszaniem tez różnie
proszę.........
Niedawno tzn ok 2tys km temu zrobilem kapkę silnika w mojej madzi. Tłoki, pierścienie, szlif walu, plan głowic, wszystkie uszczelniacze, uszczelki, przewody, swiece, filtry, paski....ble ble...itd
Szwagier ma DOBRE ASO i tam to bylo robione koszt po duuuuuzym rabacie 4300zł
i po remoncie.....
Zauwazylem 2 problemy.
1 Zapala sie check engine w momencie wlączania wentylatora a swoją drogą to wcześnie się włącza
2 Prędkośc max to ok 150km/h z duzym trudem a ostatni bieg to koniec przyspieszania. Obroty wtedy są na poziomie 3700/min
wczoraj udalo mi sie tak 160 wlaczyl sie ostatni bieg i zwolnil do 150/h
spalanie.....uuuuuuu spore ok 16 a przed remontem to ostroznie nawet 11-12
Delikatnie mnie szlag trafia wiec proszę o pomoc
Przejechalem 2tys km i postanowilem dodac wiecej gazu (bo docieralem tak do 3500obr) i raz "zrobilem "bmw 2,3l a drugi raz nie umialem uciec fiacikowi marea wekend 1,6 lpg
więc z przyspieszaniem tez różnie
proszę.........
- Od: 26 lis 2007, 17:08
- Posty: 24
- Skąd: Zabrze
- Auto: CRONOS 2.5 V6 94r.....automat.
Jednym słowem coś spierdzielili. Sprawdzałeś kompresję? Sprawdź też czy wszystko ok ze skrzynią. No i ta cena za ten remont trochę mało. napisz co było robione czy tulejowali blok czy honowali cylindry i dawali tłoki nadmiarowe. Same tłoki z pierścieniami to koszt ok 1400zł, tulejowanie to 900zł, głowice dobrze zrobione to 1300zł, szlif wału uszczelki robocizna to napewno 1500zł. Do tego nowy rozrząd a przynajmniej pasek, oleje i płyny oraz filtry. Coś mi się nie chce wierzyć że za te 4300 wszystko powymieniali. jeśli chodzi o kontrolkę to coś źle podłączyli lub gdzieś jest zwarcie. Jedyne wyjście to poszukać dobrego warsztatu niech to wszystko sprawdzą a jak będzie coś spartaczone to rachunek zawoź tam gdzie robili. jest pewna zasad przy remoncie aby zrobić go dobrze nie można używać półśrodków wszystko musi być dobrej jakości mechanik też. to jedyna gwarancja dobrej naprawy. Nie szukaj przyczyny tylko zurick do warsztatu nie oni sie męczą auto ma chodzić jak nowe.
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
- Od: 26 lut 2007, 12:53
- Posty: 130
- Skąd: Bełchatów
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6
u mnie też po remoncie był problem z wentylatorem ale to tylko pozamieniane były wtyczki od czujników temperatury ale wtedy u mnie zaraz po odpaleniu wentylatory się włączały może coś w tym kierunku
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Check engine się tylko pali, czy mruga?
Sprawdzałeś kody błędów? Może zamotali coś w elektryce od skrzyni i dlatego masz niską prędkość max.
Napisz albo zadzwoń o Wieśka z Dębicy- jego nick, to wiesiek5, na pewno coś poradzi ze skrzynią.
Sprawdzałeś kody błędów? Może zamotali coś w elektryce od skrzyni i dlatego masz niską prędkość max.
Napisz albo zadzwoń o Wieśka z Dębicy- jego nick, to wiesiek5, na pewno coś poradzi ze skrzynią.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
a więc.... poszedlem sprawdzic kody i wyszło 16,17,23,24. wiec odpiąlem mase z acumulatora wcisnąlem hamulec na ok 30 sa po wszystkim i podpieciu spowrotemi zrobilem test jeszcze raz. NIC nie wyszło ani jeden błąd, wiec czy to znaczy ze juz sie skasowały>??
. a jesli chodzi o check engine to jak sie wlacza wentylator to kontrolka sie pali a jak wylącza wentylator to gaśnie.
Powiedzial mi mechanior ze jakis czujnik temp (ale nie wiem jaki) koszt 35zł i mam podjechac hmmmm
aha
. a jesli chodzi o check engine to jak sie wlacza wentylator to kontrolka sie pali a jak wylącza wentylator to gaśnie.
Powiedzial mi mechanior ze jakis czujnik temp (ale nie wiem jaki) koszt 35zł i mam podjechac hmmmm
aha
przed kapitalką jak sprawdzalem ile jedzie to pojechal 150 i wiecej juz nigdzie bo się zepsułqbass napisał(a):Może zamotali coś w elektryce od skrzyni i dlatego masz niską prędkość max.
- Od: 26 lis 2007, 17:08
- Posty: 24
- Skąd: Zabrze
- Auto: CRONOS 2.5 V6 94r.....automat.
Mógłby mi ktos poradzic mechanika ze śląska który pomoże mi z moim problemem bo już nie mam siły. Predkosc vmax 160 przy ok 4tys obr. a przyspieszanie na poziomie .....tramwaju. POMÓŻCIE
- Od: 26 lis 2007, 17:08
- Posty: 24
- Skąd: Zabrze
- Auto: CRONOS 2.5 V6 94r.....automat.
telmuz2002 napisał(a):Mógłby mi ktos poradzic mechanika ze śląska który pomoże mi z moim problemem bo już nie mam siły. Predkosc vmax 160 przy ok 4tys obr. a przyspieszanie na poziomie .....tramwaju. POMÓŻCIE
Moze Wiesiek z Debicy?
Ja tylko do niego jezdze i moze czasem do ASO na wymiane oleju.
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):Moze Wiesiek z Debicy?
nom, popieram
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
a może ma ktoś namiary??
- Od: 26 lis 2007, 17:08
- Posty: 24
- Skąd: Zabrze
- Auto: CRONOS 2.5 V6 94r.....automat.
http://forum.mazdaspeed.pl/profile.php? ... ile&u=2732 Napisz do niego PW i się dogadacie
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
slawek323 napisał(a):lepiej cały silniczek gdzies na szrocie i wymienic, no chyba ze ciezko znaleźć
a jaka masz pewnosc,ze ten ze szrotu bedzie lepszy od Twojego starego????
-
waldii
no pewności nie ma ale każdy mechanik powie ze po remoncie honda mazda to nie to samo.... jak auto rozbite to wiadomo ze silniczek pracował do końca przypuszczalnie jest dobry,ja bym ryzykował jak dobrze sie trafi to dwa razy dłużej i tak pojedzie niz po remoncie
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6