Jak wszyscy to i Ja witam kolegę po długim odpoczynku ( od nas )nemi napisał(a):Sory za OT,
Ile wytrzymuje sprężarka Comprex? Opinie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wytłumaczcie mi dlaczego regeneracja sprężarki jest tak droga(około 1400pln), kupiłem autko za 8tyś pln a włożyłem w nią już 2tyś pln, (na to byłem przygotoawany) i teraz końca napraw nie widać – ehh; czy miałem pecha??
- Od: 10 kwi 2006, 13:08
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0D Comprex '94
Ja wiem czy to jest drogo? Droga jest nowa spręzarka a po takiej regeneracji jak robi Grzesio uwazam mozna smiało powiedziec ze 100 tys. km przeleci jak sie bedzie dbac o paski. Pamiętam czasy jak jezdziłem comprexem i codziennie nasłuchiwałem pracy owej spręzarki , nie było Grzesia ani uzywek , nowa kosztowała w magazynie mazdy 9,5 tysiąca zł. to była połowa wartosci samochoduChmura napisał(a):dlaczego regeneracja sprężarki jest tak droga
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jeśli ktos potrzebuje sprężarki do comprexa używanej to wiem gdzie są jeszcze 3 do sprzedania w cenie 1800-2000pln. Stan tych sprężarek jest zadawalający, łożyska jeszcze cicho chodzą ( w dwóch ). Napewno dużo na niej się nie pojeździ, ale jak ktos rozwalił całkiem to może mu się przydać info gdzie kupić!
- Od: 10 kwi 2006, 13:08
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0D Comprex '94
fracek22 napisał(a):Nie wiem czy moja sprężarka byla remontoeana ale mam 208tyś. i narazie śmiga elegancko
No i tak trzymać, z tego co widać to sprężarki te padają dzięki niedbalstwu właścicieli auta. Jesli zmieniasz olej na czas i filtr powietrza, dbasz o naciąg pasków i o łożyska to spreżarka powinna chodzić do 300 tysiecy. Moja miała 170 jak sprzedawałem auto i zero jakichkolwiek objawów niesprawności, ale olej wymieniałem co 7 tys km i filtry na czas.
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
navroth napisał(a):Jesli zmieniasz olej na czas [...] to spreżarka powinna chodzić do 300 tysiecy
Zastanawiam się, co ma zmiana oleju do sprężarki comrex, która chłodzona jest tylko powietrzem...
NIcxANDy napisał(a): co ma zmiana oleju do sprężarki comrex
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To byla taka przenosnia, ze wlasciciel dba o silnik A w PN trzeba zmieniac oliwe co 5 tysiecy, czyli jakies 4 tankowania
Jaksa napisał(a):xANDy napisał:
co ma zmiana oleju do sprężarki comrex
NIc język
A mnie sie zdaje że ma, jak czysty olej to mniej syfu wali ci do łożysk spreżarki ze spalinami ... jak sie myle to czy olej nie ma wpływu na spalinki
Zresztą tak zaleca Grzesio (GStr) magik od Comprexów więc ja mu ufam a Wy NIE
Ostatnio edytowano 21 wrz 2006, 23:01 przez navroth, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
navroth napisał(a):mnie sie zdaje
chyba masz rację, że Ci się wydaje.... tylko wydaje...
navroth napisał(a):jak czysty olej
Olej napędowy tak, ale ilość spalanego oleju silnikowego po prostu chyba nie ma tutaj znaczenia.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Olej w cmprexie jest syfem po 7 tys – czarny szlam – tak czy siak warto go wymieniać, a jak żre olej to i dymi bardziej więc i na kompresor będzie miało wpływ tak mi się zdaje Tak czy inaczej warto wymienać olej przynajmniej co 10 tyśków.
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
xANDy napisał(a):W comprexie bardzo ważny jest filtr powietrza – nawet chyba bardziej jak w DiTD.
W DiTD tez jest wazny... ja miałem wczesniej jakis szmelc (pewnie z JC) i po zalozeniu Max-a auto jest cichsze... oznacza to ze pewnie i lepiej jest dla silnika
navroth napisał(a):Olej w comprexie jest syfem po 7 tys
Jak w kazdym dieslu... ja wymieniam co 8-10tkm max... i niezaleznie od przebiegu zawsze po zimie leje nowy + oczywiscie filtr
Olej w dieslu jest "zasyfiony" zawsze – zanim przejedziesz choćby metr. Przy następnej wymianie proszę sobie samemu sprawdzić – zlewasz stary olej, wymieniasz filtr na nowy, zalewasz czyściuteńki olej od góry a na bagnecie już masz czarny... Następnego dnia praktycznie nie odróżnisz "nowego" od tego, co wylałeś...
Olej w dieslu musi rozproszyć sadze, których tam jest pod dostatkiem. Dlatego istnieją oleje specjalnie do diesli – z większą ilością środków wiążących sadze (np. Shell Helix Diesel plus/ultra)
Olej w dieslu musi rozproszyć sadze, których tam jest pod dostatkiem. Dlatego istnieją oleje specjalnie do diesli – z większą ilością środków wiążących sadze (np. Shell Helix Diesel plus/ultra)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6