Auto słabe, brak mocy

Postprzez Zbigniew » 12 cze 2007, 14:24

ja w swojej ściągam głowice i ściągnąć nie moge. coś trzyma pod sprężarką. tylko nie wiem co. Może ktoś pomoże??? Może ktoś wie co może trzymać głowice pod sprężarką? wszystko jest odkręcone, a głowica nie chce zejść. Lekko sie unosi z przodu, a od strony comprexa ją trzyma...
Początkujący
 
Od: 3 cze 2007, 11:49
Posty: 24 (0/1)
Auto: Mazda 626 2.0D COMPREX

Postprzez zadra » 3 lip 2007, 21:02

Mam pytanie.

W jaki sposób odnaleźć ewentualne nieszczelności dolotu powietrza comprexu.
Pytanie może banalne ale chodzi mi o poszukiwanie nieszczelności bez demontażu elementów doładowania.
Czy szuka się wtedy "przedmuchów" czy może śladów sadzy na elementach silnika? nie sądzę by węże łączące "rozdymały" się lub "zasysały".

A Propos:
w zeszłym tygodniu wymieniłem wąż łączący IC z resztą układu( ten górny) Uwaga!! Zaszokowany ceną kompletu (2 szt) – w japomoto poznań usłuszałem 400 Pln, zakupiłem w Tubesie 0,5 m węża ciśnieniowego fi 50(odporny na oleje, ciśnienie pracy do 5bar, ciśń. rozrywające dużo wyższe,temp pracy do 120 st C,podwójny oplot stalowy, oraz dodatkowo kord syntetyczny)ściągnąłem mocnymi obejmami – na razie działa i nie strzelił – Acha bym zapomniał... cena węża 107 zł za metr...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3156 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez xANDy » 3 lip 2007, 23:00

Tam ciśnienie nie dochodzi chyba nawet do pół bara, więc nie strzeli – nie martw się o to akurat.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez zadra » 4 lip 2007, 18:02

Nie martwię się, niestety nikt nie określił mi jednoznacznie jakie własności powinien posiadać taki gumowy element więc wolałem założyć "zbyt mocny" zamiast "zbyt słaby" kawałek węża.

gdyby ktoś potrzebował, to mogę podać co kupiłem, gdzie i za ile.. <tancze>
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3156 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Zbigniew » 26 sie 2007, 00:34

no taki wąż musi byc też giętki. IC sie nie rusza a silnik tak (drga). Więc żeby to połączyć na długie przebiegi musi być elastyczny, druga sprawa – dość wytrzymały i trzecia – jak pisałeś- odporny na oleje, sadze, itp.
Początkujący
 
Od: 3 cze 2007, 11:49
Posty: 24 (0/1)
Auto: Mazda 626 2.0D COMPREX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6