wahacz mazdy 626 GE
1, 2
Podobno pasują od aut KIA.
Moze jest to lepsza alternatywa.
Moze jest to lepsza alternatywa.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ja mam Yamato(250sztuka) i to jest kiszka, tylne tuleje(obie) do wymiany po 10kkm. Przednie się jakoś trzymają, sworznie chyba dobre
Niepolecam.
Niepolecam.
-
lukasz2387
Od kilku miesięcy YAMATO to jeden wielki szmelc. U mnie w Galancie guma osłonowa sworznia wahacza przedniego YAMATO (300 zł/szt., a są 3 na stronę) całkowicie się pokruszyła po roku, a tylne łączniki stabilizatora YAMATO (50 zł/szt.) po roku mają takie luzy, że zaraz chyba sworznie wypadną z miseczek. Płakać się chce...
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
wahacze kupowałem zazwyczaj Delphi i długo wytrzymywały. uzbrojone do GE, GF, GW koszt ok 250 zł sztuka.
z Yamato mam kiepskie doświadczenia – krótko wytrzymywały łączniki stabilizatorów...
z Yamato mam kiepskie doświadczenia – krótko wytrzymywały łączniki stabilizatorów...
m.wol napisał(a):wiem kierownik że ty masz Delphi pytałem kolegów wyżej bo oni nie podawali jakie zamienniki posiadają
Kolego jak będę w sklepie to zapytam bo nazwy nie pamiętam na pewno japoński zamiennik nie przekraczał 150 zł
- Od: 20 kwi 2008, 12:34
- Posty: 57
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.
u mnie wahacz NIPPARTS (prawy czyli zwykle mocniej eksploatowany) trzyma 1,5 roku- jakieś 22 kkm (auto eksploatowane 90 % po nie najlepszych miejskich drogach). Cena wtedy nie przekraczała 120 zł. W tej chwili zaczyna się odzywać sworzeń i może trochę któraś guma.
Na dniach będę zakładał zamiennik SRL lewy – zobaczymy ile wytrzyma. Tym razem NIPPARTS jakoś nie mogłem dostać, stąd inna firma.
Ale z tego co piszecie, w dzisiejszych czasach niby płacisz słono za dobry zamiennik a dostajesz szmelc warty tyle co "no name". Co za czasy...
Na dniach będę zakładał zamiennik SRL lewy – zobaczymy ile wytrzyma. Tym razem NIPPARTS jakoś nie mogłem dostać, stąd inna firma.
Ale z tego co piszecie, w dzisiejszych czasach niby płacisz słono za dobry zamiennik a dostajesz szmelc warty tyle co "no name". Co za czasy...
Ostatnio edytowano 14 sty 2011, 17:49 przez majk79, łącznie edytowano 1 raz
gg 2204545
- Od: 24 lip 2008, 21:31
- Posty: 101
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 626 GE 95r. FP + LPG
Mazda 6 GY 2005r. 1,8+LPG
Nipparts są lepsze od Yamato. ( Te Yamato to chyba nic innego jak producent JC ).
powiem ze w wymianie wahacza nie ma zadnej filozofi... jak uda sie wykrecic wszystkie sruby to ok bo czesto wszystko jest zapieczone...... a takto ciezko nie jest.... mozna zrobi to nawet na swierzym powietrzu
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6