Zacinający się pedał gazu.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez genewa » 23 mar 2006, 09:58

Witam,

– ja czyściłem WD40, bo tylko to miałem pod ręką;
– Lepiej wykręcić wszystko i spokojnie to zrobić w domu, jeśli będziesz delikatnie zdejmował przepustnice, uszczelka nie powinna się uszkodzić;
– ja kręciłem śrubą od wolnych obrotów w obie strony i starałem się ją później ustawić tak jak było pierwotnie – po montażu, żadnych efektów nie zaobserwowałem.

Pozdrawiam
Marek

PS. Zaślepiene EGR = koniec z problemami z przepustnicą
President Valery + drut na magnesie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2005, 10:57
Posty: 88 (1/0)
Skąd: Brzeg
Auto: 626 GE FP 96' + SGi

Postprzez Bokciu » 23 mar 2006, 22:30

Robilem to niedawno.
Uszczelka oczywiscie sie potargała wiec trzba bylo dorobic z tektury.Oryginalna ok. 50 zl i tzrba zamawiac.
nagaru normalnie nie usuniesz zadnym plynem.Trzeba go poprostu skrobać bo jest tego w cholere.
Po zlozeniu musisz ustawic obroty na nowo bo beda nieco zmienione
Ahura Mazda – dobry bóg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2004, 22:23
Posty: 284 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Galant EA 2.4 Tiptronic '99

Postprzez stuk » 23 mar 2006, 22:37

Bokciu napisał(a):Uszczelka oczywiscie sie potargała wiec trzba bylo dorobic z tektury

A nie wydmucha tej tektury? A może wyciąć z kawałka gumy albo po prostu silikonu dać?
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez mayer » 26 mar 2006, 23:56

stuk napisał(a):A nie wydmucha tej tektury

A co ci ma wydmuchac jak tam ciągnie a nie dmucha?
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez stuk » 27 mar 2006, 08:04

mayer napisał(a):A co ci ma wydmuchac jak tam ciągnie a nie dmucha?

No to czy mi nie wessa :D
Zresztą nieważny kierunek – wytrzyma tekturowa uszczelka domowej roboty,czy może wyciąć ją z gumy, a może zaaplikowac silikon? :)
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez stuk » 27 mar 2006, 08:04

mayer napisał(a):A co ci ma wydmuchac jak tam ciągnie a nie dmucha?

No to czy mi nie wessa :D
Zresztą nieważny kierunek – wytrzyma tekturowa uszczelka domowej roboty,czy może wyciąć ją z gumy, a może zaaplikowac silikon? :)
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez mayer » 27 mar 2006, 09:04

wytrzyma, nie ma problemu silikonu bym raczej nie polecał.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez nor » 27 mar 2006, 09:53

Przepustnicy nie powinno się skrobać. Do czyszczenia przepustnicy z nagaru jest specjalny spray, który można kupić w sklepie motoryzacyjnym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez xlink » 27 mar 2006, 13:33

kaczor18 napisał(a):Po zakupie silniczek mruczał idealnie. Po wymianie oleju, filtra, pasków, po przejechaniu ok. 1kkm pojawiły się stuki. Jutro jadę do zaufanego mechanika. Na forum przeczytałem wszystko na ten temat. Śledziłem też forum Mitsubishi. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wynik opiszę w odpowiednim dla tego tematu miejscu.


no i? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 27 mar 2006, 15:12

xlink napisał(a):no i?
i pewnie byl zalany jakims motodoktorem ...skoro pozniej zaczal klekotac tzn po wymianie oleju. Moim zdaniem zaworek upustowy i po krzyku a co xlink masz to samo ..??
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez xlink » 27 mar 2006, 15:53

to samo, to zbyt wiele powiedziane ;)
chodzil jak elekpstryczny do wymiany rozrzadu i oleju – zapewne tez mial dolane conieco przez Turasow <killer>
zobaczymy jak bede mial kolejna premie roczna – wymienimy conieco ... chyba ze caly samochod ;)
zaworek Leszek juz mi wymienil – pozdr Jaksa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez mazzyfun » 8 kwi 2006, 12:56

Czy mógłby ktoś opisać jak samemu wyczyścić przepustnice, gdyż zacina sie pedał gazu!?
Bardzo dziękuję!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2006, 01:25
Posty: 9

Postprzez genewa » 8 kwi 2006, 14:07

a skąd Ty i czym jeździsz (uzupełnij profil)?

Było kilka razy na ten temat. Opcja szukaj.

Pozdrawiam
Marek
President Valery + drut na magnesie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2005, 10:57
Posty: 88 (1/0)
Skąd: Brzeg
Auto: 626 GE FP 96' + SGi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6