Strona 17 z 17

Re: Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

PostNapisane: 24 lis 2013, 23:45
przez Manieq1
Tak właśnie myślałem żeby sobie to dorobić z czegoś, tylko jakieś wymiary by się przydały jakby ktoś rozbierał swoje. Całego zacisku nie potrzebuję bo regenerowałem go w całości z tłoczkiem ( ponieważ po samych gumkach leciał płyn przez tłoczek, który miał wżery no chyba, że dalej będzie leciało to się zgłoszę po ten zacisk :)) więc reszta gratów jest ok. Za zestaw gumek z tłoczkiem dałem 54 zł więc nie ma sensu na przyszłość wymieniać tylko gumek, lepiej kupić wszystko niż robić to dwa razy.

Jakby ktoś w niedalekiej przyszłości rozbierał swoje zaciski to proszę rzucić jakieś wymiary tej części zaznaczonej na zdjęciu ;)

PostNapisane: 31 lip 2014, 19:05
przez lukkil
żeby wyjąć dźwignie recznego z zacisku to tzreba najpierw wyjąć ten pierścień segera i trzpień na który wchodzi tłoczek?

Obrazek

Obrazek

bo wychodzi do pewnego momentu i dalej nie chce, zapezpieczenie nie przeszkadza

PostNapisane: 31 lip 2014, 19:30
przez Siw-y
Tak, bo w tej chwili dźwignię trzyma wewnątrz taka fasolka co pcha tłoczek.

Ten kołek kontrujący to byś wbił bo za płytko siedzi.

Re: Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

PostNapisane: 14 lis 2014, 18:42
przez mark.87
Ja u siebie regenerowalem zacisk tez i obylo sie bez wybijania sruby trzymajacej uchwyt do recznego, wszystko wyszlo bez problemu poza tym nic nie wypadnie bo sprezyna trzyma uchwyt po zlozeniu,

PostNapisane: 26 lut 2015, 19:50
przez Fedu
Witam mam pytanie u mnie w X6 hamulec ręczny , lewa strona nie łapie w ogóle a prawa troszkę czy taka regeneracja pomoże na niedziałający ręczny. Czy w każdym zestawie naprawczym są wszystkie gumki nawęd te do ręcznego? Czy zestaw naprawczy B6 I KF jest taki sam?

Re: Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

PostNapisane: 27 lut 2015, 14:21
przez Piotr89
Fedu w KF jest to samo co w 626 a więc podejrzewam że i w B6 jest to samo.
Do regeneracji potrzebujesz zestaw naprawczy tłoczka: w skład którego wchodzą: pierścień uszczelniający tłoczek, osłona przeciwpyłowa tłoczka, oring prowadnicy tłoczka i taki ala seger od cięgna ręcznego
Dodatkowo zainwestowałbym w zestaw naprawczy prowadnic zacisku <czytaj> i składaj na smar silikonowy, który w niektórych zestawach dodają.

Re: Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

PostNapisane: 6 mar 2015, 20:01
przez Fedu
Witam właśnie jestem w czasie regeneracji zacisku lewego i mam problem. Wyjąłem tłoczek, pierścień ten mały ale nie mogę wyciągnąć tego bolca z gwintem. w samo regulacji zjechałem gwint imbusowy, czy to coś przeszkadza? Czemu nie mogę wyciągnąć tego czpienia ?

Re: Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

PostNapisane: 7 mar 2015, 00:57
przez mark.87
Przeszkadza bo po to jest imbus zeby reczny wyregulowac i wkrecic tloczek, jak zjechales go do zera to jak wkrecisz tloczek? A sruby nie mozesz wybic bo jest zapieczona jak by byla zaspawana, u siebie nie musialem wybijac bo dzwigna zeszla bez problemu

Re: Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

PostNapisane: 6 lut 2017, 21:35
przez caroleck
odgrzeje kotleta.

Dziś złożyłem zacisk do kupy po wymianie wszystkich uszczelek i nasmarowaniu zacisk chyba nie działa. Chodzi bardziej o ręczny gdyż po schowaniu tłoczka na maxa w zacisku po zaciągnięciu ręcznego tłoczek nie reaguje. Dopiero jak wysunę go gdzieś na 3mm ręczny powraca. Tak ma być czy coś jest nie tak z zaciskiem ??

PostNapisane: 7 lut 2017, 00:23
przez jarek43_16
Tak ma być, podnieś koło i nim kręć jednocześnie kręcąc imbusem, aż będzie trochę hamować i go cofnij trochę by nie hamowało, dalej sam się płynem hamulcowym podreguluje podczas normalnego hamowania.

PostNapisane: 7 lut 2017, 18:10
przez caroleck
jarek43_16 napisał(a):Tak ma być, podnieś koło i nim kręć jednocześnie kręcąc imbusem, aż będzie trochę hamować i go cofnij trochę by nie hamowało, dalej sam się płynem hamulcowym podreguluje podczas normalnego hamowania.


Dzięki za szybkie info. :D

PostNapisane: 15 lut 2017, 20:54
przez caroleck
jarek43_16 napisał(a):Tak ma być, podnieś koło i nim kręć jednocześnie kręcąc imbusem, aż będzie trochę hamować i go cofnij trochę by nie hamowało, dalej sam się płynem hamulcowym podreguluje podczas normalnego hamowania.


Możliwe jest to, że na stole zacisk działa a na aucie już nie ? Na sucho po rozebraniu i złożeniu tłoczek od pewnego momentu wysunięcia reagował na ręczny (tłoczek wysuwał się na 2-3mm). Jednak gdy mechanik zamontował go na auto (odpowietrzył itp) hamulec nożny działa dobrze zaś ręcznego w ogóle brak.

Może być to kwestia regulacji ? czy mechanizm już nie ma siły pod obciążeniem klocków ?? <co?>

PostNapisane: 18 lut 2017, 13:50
przez caroleck
temat rozwiązany. Wystarczyło wyregulować zacisk imbusem :d

PostNapisane: 27 cze 2017, 12:40
przez yaro626
Czy zacisk tył pasuje od 626gf do ge?

Re: Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

PostNapisane: 28 cze 2017, 00:37
przez elbooro
NIE

Dopisano 28 cze 2017 0:39:

Mam gdzieś prawy zacisk na sprzedaż do GE jakby ktoś potrzebował (zregenerowany i pozakładane nowe gumki)