Wspomaganie 626 GE – cieknąca maglownica
1, 2
Witam. Odgrzeje bardzo spleśniałego kotleta. Leje mi maglownica. Szukałem zestawu ale nigdzie go nie znalazłem a na allegdrogo sa z demontażu juz za 100 zł. Wolał bym naprawić niż kupować coś co nie daje mi gwarancji na naprawę :/
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
jeśli regeneracja jest taka nie opłacalna to co proponujesz ?
nową ?
moja rada regeneruj bo to jest najrozsądniejsze wyjście masz gwarancję i spokój
nową ?
moja rada regeneruj bo to jest najrozsądniejsze wyjście masz gwarancję i spokój
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
w dwóch samochodach wstawiałem używane maglownice – w jednym ze szrotu w drugim z alledrogo. Obie były dobre.
Tanie części mercedes
- Od: 7 kwi 2010, 15:07
- Posty: 37
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Szwed
spoko tylko z mojego punku widzenia nie montuje używanych magli bo nie da się go sprawdzić
mam zaufanego gościa od regeneracji i mam spokój
mam zaufanego gościa od regeneracji i mam spokój
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
mx6sc napisał(a):zaufanego gościa od regeneracj
A ile taki bierze za regenerację? Ja mogę mieć regenerowaną za około 700zł więc nie włożył bym tyle w magiel, mając pewnego sprzedawcę nabędziesz dużo taniej i tez pojeździsz długie lata.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
ech widzę że kaska bierze górę nad bezpieczeństwem
wystarczy że taki super magiel wyjęty poleży 6 miesięcy w syfie i wilgoci i niespodziankę masz gotową
dwa tygodnie temu zmieniałem we fieście która była prawie jak nascar (tylko w lewo) ciekawy jestem czy po takiej przygodzie dalej szkoda by było "oszczednym" tych paru stówek
pozdrawiam marcin
wystarczy że taki super magiel wyjęty poleży 6 miesięcy w syfie i wilgoci i niespodziankę masz gotową
dwa tygodnie temu zmieniałem we fieście która była prawie jak nascar (tylko w lewo) ciekawy jestem czy po takiej przygodzie dalej szkoda by było "oszczednym" tych paru stówek
pozdrawiam marcin
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Nie rozumiem tych obaw w montowaniu używanej maglownicy ,co ma się z nią stać skoro do końca chodziła w innym aucie i nie ciekła nie miała nadmiernych luzów ? ,przecież to samo może stać się z maglownicą zamontowaną w aucie -ona też jest używana .
kyluz mam maglownice od FS-a ,sprawną ,używaną oddam ją za grosze -jakby co pisz
kyluz mam maglownice od FS-a ,sprawną ,używaną oddam ją za grosze -jakby co pisz
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
spoko ja za nic bym nie znanej nie pakował do autka ale wolny wybór chciałem tylko podzielić się informacjami i doświadczeniem zebranym przez te kilka lat robienia różnych samochodów
dla przykłady podałem jeden skrajny przypadek
tylko jak po zamontowaniu przelaniu i ustawieniu zbieżności super magiel zacznie ciec to pech i 250pln w plecki plus kolejny magiel
nie znam przypadku w którym takie oszczędności na prawdę okazały się na plus
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Wiesz co przerobiłem nie jeden samochód ,i nie jeden magiel i nie tylko w mx-6 ,i powiem tak: mi tak samo zdarzały się części po regeneracji ,które chodziły bardzo krótko ,dlatego na prawdę wolę używkę sprawdzoną niż po regeneracji a wielu przypadkach nawet swoim klientom polecam kupić używkę bo zamienniki są całkiem do pupy a oryginały kosztują chore pieniądze .A tak na marginesie na te kilka szt .mx-6 (jakieś 10) w żadnej nie cieknął magiel ...
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
tak jak napisałem ja mam kolegę który regeneruje i nie mam z nim problemów więc polecam taką opcję
co do mx i innych mazd to nawet w moim pierwszym 626 przy 430000 nie ciekło teraz mam 280000 i jest sucho czy zamiennik czy regeneracja czy używka ,zależy wszystko od portfela i podejścia
co do mx i innych mazd to nawet w moim pierwszym 626 przy 430000 nie ciekło teraz mam 280000 i jest sucho czy zamiennik czy regeneracja czy używka ,zależy wszystko od portfela i podejścia
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Witam
Autko Mazda 626 2L 115 KM 94 r. GE Sedan.
Mam problem z wyciekiem płynu (dość znacznym) spod gumy na maglownicy od prawej strony, czyli od strony alternatora.
Moje pytanie brzmi czy jest możliwość wymiany tego uszczelnienia bez wyjmowania maglownicy?
Drugie pytanie to jakie są tego koszta w przybliżeniu?
Autko Mazda 626 2L 115 KM 94 r. GE Sedan.
Mam problem z wyciekiem płynu (dość znacznym) spod gumy na maglownicy od prawej strony, czyli od strony alternatora.
Moje pytanie brzmi czy jest możliwość wymiany tego uszczelnienia bez wyjmowania maglownicy?
Drugie pytanie to jakie są tego koszta w przybliżeniu?
- Od: 19 wrz 2009, 22:22
- Posty: 16
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v 94 r.
Wyciek jest spod tej osłony gumowej ale raczej ona nie ma nic wspólnego z wyciekiem.
Myślałem poprostu, że pod spodem jest coś na zasadzie oringu czy uszczelniacza, który powiedzmy można wymienić odpinając końcówkę itd. bez wyciągania maglownicy.
Myślałem poprostu, że pod spodem jest coś na zasadzie oringu czy uszczelniacza, który powiedzmy można wymienić odpinając końcówkę itd. bez wyciągania maglownicy.
- Od: 19 wrz 2009, 22:22
- Posty: 16
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v 94 r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6