Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Paweł27 » 1 kwi 2009, 12:22

qbass
a numer cześci tej reperaturki do zacisków hamulcowych ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2007, 17:32
Posty: 465
Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
Auto: MX-6

Postprzez DymeK » 1 kwi 2009, 17:11

panowie a nie zostalo nikomu takie cos na zbyciu po regeneracji

Obrazek
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez dcc69 » 4 kwi 2009, 21:33

Witajcie.
Dzisiaj cały dzień zszedł mi na naprawie tylnego zacisku.
Bo tydzien temu jak jechałem po żonke i zatrzymałem się bo autko nie miało sieły jechać zobaczyłem pierwszy raz w życiu rozgrzaną jak wegiel w grillu tarcze. !!!! <killer>
Wiadomo gdyby nie fotorelacja to tylko bym zmienil gumki na tłoczku ale wziałem sie zeby zrobic całość.
I zrobił sie mały problem.
Dźwignia na której zamocowana jest koncówka linki w zaden sposób nie chciała u mnie wyjść.
I chyba dlatego ze nie miałem takich szczypiec zeby wyjąć te małe zegery.
Wolałem wszystko przesmarować i załozyłem wymieniając gumke przeciwpyłową i tą w srodku.
Dodatkowo gumki na prowadnicebo w Carsie dostępny tez jest zestaw na tylny zacisk firmy Frenkit pod takim samym numerem co Autofrena.
Czy jak nie wyjąłem tej sruby możnabyło wyjąć tą dźwignię??
Pozdrawiam.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez qbass » 5 kwi 2009, 09:22

dcc69 napisał(a):Czy jak nie wyjąłem tej sruby możnabyło wyjąć tą dźwignię

Niestety, nie. Trzeba wyjąć seger i cały mechanizm.
Jeśli wciąż nie zechce zejść, to wyjmij ten mały bolec pod dźwignią, włóż w imadło i kręć zaciskiem, powinno zejść nawet jak jest mocno zapieczone.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez dcc69 » 5 kwi 2009, 15:20

Własnie nie miałem jak zdjąć tego zegera.
Próbowałem srubokretami ale nic to ie dalo.
Podniosłem trochę do góry tą dźwignie i wtrysnąłem sporą ilość smaru miedzianego firmy Forch.
Aż się gotowało.
Ale rozruszało to dźwignię.
jak dostane takie szczypce do zegerów zrobimy tą robótkę drugi raz.
Dzięki za pomoc.
:D
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez jacobs » 5 kwi 2009, 16:04

DymeK napisał(a):panowie a nie zostalo nikomu takie cos na zbyciu po regeneracji

chyba ja mam w garażu, ale najwcześniej w święta mógłbym sprawdzić.
Podniosłem trochę do góry tą dźwignie i wtrysnąłem sporą ilość smaru miedzianego firmy Forch.
Aż się gotowało.
Ale rozruszało to dźwignię.

Raczej długo to ci nie podziała, wiem z autopsji, trzeba rozłożyć wszystko.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez wojtekkom » 9 kwi 2009, 21:59

Mam takie pytanie do speców i znawców tematu...
Dlaczego przy regeneracji zacisków z ABS nie wolno używać smaru miedziowego (przewodzącego prąd)? Tak podaje Textar w opisach na stronie i Boll na etykiecie smaru miedziowego.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2007, 11:32
Posty: 18
Skąd: Kraków
Auto: 323F GT 1,8i DOHC

Postprzez domingez » 15 kwi 2009, 23:28

A jaka jest średnica tłoczka tylnego zacisku w GF/GW ? Na alledrogo jest zestaw z informacją, że 35 mm a gość w sklepie z częściami z katalogów wyczytuje, że 30 mm :| Nie chcę grzebać dwa razy tego samego.
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:48
Posty: 112
Skąd: łódzkie
Auto: 626 2.0 16v FS 1998 kombi

Postprzez masakrator » 21 kwi 2009, 18:04

No wlansie, przed chwila w IC sie dowiedzialem ze do GF/GW nie ma zestawu regeneracyjnego. Cena ORI 330zl na 2 kola – chwilowo nie do przyjecia. Jest jakis zestaw regeneracyjny pasujacy do GF?
http://dsignlab.pl
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2008, 10:21
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: 626 GF 2.0i FS

Postprzez rafal_ldz » 22 kwi 2009, 21:03

35mm, mają w intercarsie, ale tylko elementy do uszczelnienia tłoczka, bez takiej tulei metalowo gumowej pod łożysko igiełkowe
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 20:59
Posty: 78
Skąd: Łódź/Szczecin
Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V

Postprzez Hazu » 22 kwi 2009, 22:06

Polecam www.carspeed.pl 2l temu za zestaw uszczelek i uszczlniaczy na wszystkie zaciski płaciłem ok 150zł
pewnie teraz będzie trochę drożej bo euro zdrożało ale myśle że warto kupić bo przymajmniej wiadomo ze będzie pasowało

Ja teraz nie bawił bym się w takie rzeczy tylko kupił sobie zestaw zacisków od mazdy 6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez brox » 22 kwi 2009, 22:21

ile kosztuje taki zestaw naprawczy?
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez Hazu » 22 kwi 2009, 22:27

tak jak napisałem ok 150zł (2l temu) ale w tym nie ma tłoczków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez brox » 22 kwi 2009, 22:41

sporo ja dawalem 13zł za przod na jedna strone
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez Siw-y » 22 kwi 2009, 22:41

http://allegro.pl/item613195753_zestaw_ ... xedos.html
http://allegro.pl/item613193502_zestaw_ ... xedos.html
http://allegro.pl/item608184572_reperat ... d4162.html
Co do ostatniego to nie jestem pewien czy do GE będzie pasować


Popytaj w IC tam mają, koszt ok 40 zł za tył i jakieś 25-30 za przednie ale bez tłoczków i prowadnic jarzma

Zestawy bierz Akebono lub Autofren
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez brox » 22 kwi 2009, 22:44

dzieki :D
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez masakrator » 23 kwi 2009, 00:33

Hazu napisał(a):tak jak napisałem ok 150zł (2l temu) ale w tym nie ma tłoczków.


Aktualnie 330zl na 2 kola + 115 za łożysko igiełkowe (1szt).

Zamówiłem dzisiaj telefonicznie zestaw do GF za 39zl, w sobotę działam także podzielę się opinia. Zamawialem w sklepie Japończyk, Białystok ul. Białówny.
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2008, 10:21
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: 626 GF 2.0i FS

Postprzez rafal_ldz » 24 kwi 2009, 17:39

Dzisiaj odebrałem łożyska do tylnych zacisków do 626 GW, są na nich wybite pewne dane:
NTN 7E-HKS 15.8x20.6x19-1 JAPAN LS
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 20:59
Posty: 78
Skąd: Łódź/Szczecin
Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V

Postprzez Redoo » 25 kwi 2009, 09:54

qbass dzięki na pewno się przyda :)
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez masakrator » 25 kwi 2009, 23:03

Czy ktoś z forumowiczów regenerował zaciski w GF'ce? Mam kilka pytań i mam nadzieje ze ktoś mi podpowie:

1. Czy w GF trzpień regulacyjny po wyjęciu segera, wszystkich sprężynek i podkładek wyciągnąć kombinerkami jak w wyżej opisanej fotorelacji?

2. Czy dźwignie hamulca ręcznego można wyciągnąć przed wyjęciem trzpienia regulacyjnego i czy jest ona osadzona na "wcisk"?
http://dsignlab.pl
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2008, 10:21
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: 626 GF 2.0i FS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6