Witam
Od pewnego czasu zauwazylem ,ze jadac po nierownosciach czyt.dziurach słychac delikatne stuki z lewego koła.Myslalem ,ze to koncowka drążka bądz cos z tych rzeczy. Okazalo sie ,ze wszystko jest OK.Stuki pochodza z listwy czyli z przekładni kierowniczej.
Z tego co wiem doraznie mozna ja zregenerowac ale czy to ma sens.Moze ktos mial podobny problem i jakos temu zaradzil.Wymiana wiaze sie z duzymi kosztami wiec odpada.Za wszelkie rady z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Luz w przekładni kierowniczej
Strona 1 z 1
Witam Wszystkich! Mam do wymiany przakładnie kierowniczą w Xedosie 6 V6, po spotkaniu z megadziurą pojawił sie luz w prawym kole. Wymieniłem wszystkie tuleje, sworznie, amory i łożyska w przednim zawieszeniu, pozostał tylko luz na przekładni. Czy pasowala by przekładnia z 626 GE (02-97r.)???? Czy trzeba wymontowywać silnik przy wymianie przkładni??? Proszę o wskazówki.
- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
Jakis czas temu rozbieralem maglownice z cronosa i nie wiem, moze zle na to patrzylem, ale gdyby na listwie mial pojawic sie luz, to olej musialby z przekladni wyciekac wiadrami. Ewentualnie jest mozliwosc luzu na walku zebatym lub jego zazebieniu, ale wtedy na 100% bylby wyczuwalny luz na kierownicy. Dodam, ze akurat ten luz w przekladni forda mozna skasowac albo fabryczna regulacja lub zestawem naprawczym.
the right man in the wrong place...
U mnie nie ma żadnych wycieków z przekładni. Wydaje mi się, że ten luz czasem jest mniejszy, a czasem większy, czy to możliwe??? Luz na kole kierownicy jest wyczuwalny, nawet przy załączonym silniku. Może regulacja w tym przypadku coś pomogła, albo regenarcja całej przekładni?
- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
Dopiszę się tu:
Jak wymontować przekładnię kierowniczą? Zdjąłem narazie końcówki drążków kierowniczych.
Czym najlepiej odkręcać przewody doprowadzające płyn do przekładni?
Ile tego płynu tam poleci jak to rozkręcę? Czy można go jakimś sprytnym sposobem spuścić przed odkręcaniem przewodów?
Czy muszą być odpowiednie klucze takie jak do przewodów hamulcowych?
Co z "góry" trzeba wymontować żeby wyjąć przekładnię?
Jak wymontować przekładnię kierowniczą? Zdjąłem narazie końcówki drążków kierowniczych.
Czym najlepiej odkręcać przewody doprowadzające płyn do przekładni?
Ile tego płynu tam poleci jak to rozkręcę? Czy można go jakimś sprytnym sposobem spuścić przed odkręcaniem przewodów?
Czy muszą być odpowiednie klucze takie jak do przewodów hamulcowych?
Co z "góry" trzeba wymontować żeby wyjąć przekładnię?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
jak to przekładnia to ja polecam wymiane na nowa szukaj nie sa tak drogie regeneracja to zalerzy od pojemnosci portfela ale zawsze lepiej miec zregenerowana niz roztyrana (jak nima na nue:) ) ja miałem tesh taki problem ale okazało sie ze to przegob wachacza cena 15zł a wtłoczenia 20zł.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6