Podnośnik szyby-silnik kręci, szyba stoi

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Adam626GD » 10 sie 2007, 10:43

Mam problem – nagle przestało mi działac otwieranie szyby. Silnik się kręci, szyba stoi. Mogę szybe otwierac i zamykać ręką.

Nie wiecie, czy silniczek z przekładnią z tylnej szyby pasuje do szyby kierowcy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Rolbas » 10 sie 2007, 22:06

Adam626GD napisał(a):Mam problem – nagle przestało mi działac otwieranie szyby. Silnik się kręci, szyba stoi. Mogę szybe otwierac i zamykać ręką.

Nie wiecie, czy silniczek z przekładnią z tylnej szyby pasuje do szyby kierowcy?


chyba pasuje

u mnie scielo klin na ktorym osadzono kolo zabate (slimacznica?). spawarka wykonalem polaczenie nierozlaczne na wieki wiekow amen <lol>
poki co jest Ok
Don't drink and drive!!! Take drugs and fly!
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2004, 22:15
Posty: 26
Skąd: Gdzies na Kaszubach... I nie miasto :)
Auto: 626 2.0 D GD 1991 golas

Postprzez Adam626GD » 10 sie 2007, 22:20

O, to moze u mnie jest to samo. CZy nie miales problemow z dotarciem do elementu?

cos mi mechanik mowil ze jakies koraliki czy cos, moze ten klin to koralik?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Rolbas » 10 sie 2007, 23:20

Adam626GD napisał(a):O, to moze u mnie jest to samo. CZy nie miales problemow z dotarciem do elementu?

cos mi mechanik mowil ze jakies koraliki czy cos, moze ten klin to koralik?


Dostep do elementow jest raczej dobry. Nie pamietam by byly jakies problemy

Koraliki tochyba przesuwaja fizycznie szybe gora-dol jesli dobrze pamietam.
U mnie sie scial klin ktory mocuje kolo zebatedo napedu innego kolo ( tego co koraliki przesuwaja) Niedkladnie pamietam ile tych kolek tam jest ale w kazdym badz razie to sprawa sie rypla na klinie.. Nie bylo rady, spawarka musialem potraktowac ale jest juz tak 2 lata i jest prima
Don't drink and drive!!! Take drugs and fly!
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2004, 22:15
Posty: 26
Skąd: Gdzies na Kaszubach... I nie miasto :)
Auto: 626 2.0 D GD 1991 golas

Postprzez Adam626GD » 10 sie 2007, 23:31

Ale wymontowywales caly naped z drzwi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Rolbas » 11 sie 2007, 00:32

Adam626GD napisał(a):Ale wymontowywales caly naped z drzwi?


tak, naprawde nie bylo to skomplikowane
Don't drink and drive!!! Take drugs and fly!
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2004, 22:15
Posty: 26
Skąd: Gdzies na Kaszubach... I nie miasto :)
Auto: 626 2.0 D GD 1991 golas

Postprzez Adam626GD » 11 sie 2007, 15:41

Czy trzeba do tego demontować szybę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Rolbas » 11 sie 2007, 15:54

Adam626GD napisał(a):Czy trzeba do tego demontować szybę?


Szyba zostaje na miejscu, podklejasz jakas tasma zeby nie opadala i caly mechanizm da sie bez problemu wyciagnac
Don't drink and drive!!! Take drugs and fly!
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2004, 22:15
Posty: 26
Skąd: Gdzies na Kaszubach... I nie miasto :)
Auto: 626 2.0 D GD 1991 golas

Postprzez Adam626GD » 11 sie 2007, 19:21

Zrobilem. Okazalo sie ze spadła zawleczka zabezpieczajaca zębatke wspolpracujaca ze ślimakiem. calosc sie rozpadła. Nalozylem zawleczke i juz. Przy okazji przesmarowalem uklad, dowiedziałem się co to są koraliki oraz przeczyscilem komutator silnika. Myslalem ze bedzie żwawiej chodzic szyba ale nie zanotowałem zmian. POczyscielm prowadnice i posypalem talkiem. Zobaczymy jak bedzie funkcjonowac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Adam626GD » 11 sie 2007, 21:35

A ktos jezcze pytał jak jest realizowane automatrzyne domykanie i otwieranie. W obudowie silnika jest bimetal i przy za duzym pradzie rozwiera, rozwarcie powoduje spadniecie podtrzymania przycisku w konsolce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6