MX-6 Amerykanska wersja GD

Postprzez demonst » 9 lis 2005, 15:00

Czyli co waszym zdaniem robic ?
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez es » 9 lis 2005, 16:18

Doczytalem sie, ze nie ma klimy. Z mojego manuala nie wynika jasno czy klima na tym rynku to opcja czy standard. Jednak, jak przegladalem oferty na amerykanskim ebay-u to nie przypominam sobie, aby mx nie mial tego bajeru. Zmus goscia do zrobienia fotek, albo zapomnij o temacie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Waluś » 9 lis 2005, 19:10

Ja mam klime, znaczy miałem <lol>
IM1.. – co to za oznaczenie ?? nie powinno być 1YV... ??
A te oznaczenie silnika to pewnie przepisane z listwy wtryskowej, ale myśle że dopóki nie dostaniesz fotek, to lepiej nie napalaj sie na to auto.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 9 lis 2005, 20:30

Zdjec silnika raczej miec nie bede :( A samochod wyglada tak :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I co wy na to ?
Mi sie wydaje, ze moglo byc tak, ze silnik jest od innej mazdy. Tylko pytanie – jakiej ? Gosc twierdzi, ze pasuja czesci od 626 (odkrywca..). Pogadam z nim dzisiaj i przycisne – moze zalatwi cyfraka....

EDIT: dostalem faxem tyl dowodu samochodu :
Wpisana jest jako mx-6 2.0 (1991 cm3)
silnik na oznaczenie FE6E
VIN : JM1GD2124J1501210

EDIT 2:
Poszperalem na stronie klubowej i znalazlem takie info:
Mazda MX-6 2.0i
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 90 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Maksymalny moment obrotowy: 153 Nm przy 2500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: ? l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 sek.
V maksymalna: 175 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Średnie zużycie paliwa: 8,5

Wydaje mi sie, ze to jest to. Co sadzicie o tym silniku ? W miare wytrzymaly jest ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Grzyby » 9 lis 2005, 23:08

demonst napisał(a):O tym, ze jest to Mazda z USA swiadczy, ze nie ma numeru seryjnego na silniku

to akurat nieprawda, numer na silniku jest tylko nie ma go w papierach :P
a wiem bo sam mam takiego amerykanckiego wynalazka <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez demonst » 10 lis 2005, 11:39

Witam !
Czy ktos wie cos na temat trwalosci tego silnika ? Albo mial z nim jakas stycznosc ? Bede bardzo wdzieczny za jakies opinie.
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez es » 10 lis 2005, 15:30

FE to rzeczywiscie 2,0. Ale w amerykanskim mx-ie?

Wejdz sobie np. tu:

http://www.masterautoparts.com/index.ph ... d25456e5f0

W tym roczniku oni znaja tylko F2

Zdjecia przedstawiaja mx-a z europejskimi lampami z przodu, amerykanska bleda na klapie bagaznika. Zderzaki tez sa amerykanskie. VIN wskazuje na ameryke, jako producenta. Tylko ten silnik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez demonst » 10 lis 2005, 19:34

Panowie !! Pomozcie, dajcie jakies rady... jutro jade po ten samochodzik i chcialbym wiedziec maksymalnie duzo na jej temat....
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Huano » 10 lis 2005, 21:09

Jak dla mnie to autko na 99% ma zmieniony silnik. Natomiast to wcale go nie dyskryminuje – jeśli zostało to zrobione fachowo – to nie widzęprobelmu. Co do braku klimy... trudno powiedzieć czy powinna byc... Jeśli lampy z przodu sa zmienione to raczej miało to tylko jedną przyczynę – dzwon. Jeśli było to również przyczyną wymiany silnika – to juz gorzej bo może świadczyć o dość mocnym uszkodzeniu autka (ale to tylko gdybanie). Sprawdź otwory montażowe, spasowania elementów karoserii, czy autko jest symetryczne jeśli chodzi o mocowanie lamp lewej i prawej itp.
Pamiętaj o jednym – jeśli kupisz autko w słabym stanie technicznym a będziesz chciał je zatryzmac to przygotuj się na wydatki... znaczne (wim cos o tym – ale w mojej coupe sie zakochałem i nie wiem czy mógłbym inaczej niż naprawiac :) )

P.S. Autko chyba "stoi" na Allegro?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez demonst » 10 lis 2005, 21:13

Witam,
Owszem, stoi na allegro.
Mi sie wydaje, ze moglo byc tak jak piszesz – dzwonek i wymiana silnika – to jest pesymistyczna wersja(niestety tez bardziej prawdopodobna), albo po prostu ktos zajechal oryginalny silnik (?) i wstawil sobie tanszy...
Niemniej nie zamierzam kupic go za wszelka cene – obejrze dokladnie, sprawdze wszystko co sie da i wtedy zdecyduje.
Dzieki za pomoc !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 10 lis 2005, 23:34

Demonst, widze że chyba mam bardzo blisko do tego furaka. Ze zdjątek wygląda bardzo ładnie. dajno namiary na tego kolesia a pojade obejżeć za ciebie i zrobie kilka fot. Zobaczymy co to za furak :):)
Daj mi namiary .... mieszkam od chełma rzut beretem :D

A teraz moje odczucia. coś mi tu śmierdzi. Amerykańskie wersje nie miały kierunków w błotnikach, dalej, tył jest zupełnie inny ala euro, choć zderzak jest ala ameryka.
Powiem tak dziwne jest to auto choć piękne <spoko> :D:D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Waluś » 11 lis 2005, 15:29

es napisał(a):Zdjecia przedstawiaja mx-a z europejskimi lampami z przodu, amerykanska bleda na klapie bagaznika. Zderzaki tez sa amerykanskie. VIN wskazuje na ameryke, jako producenta. Tylko ten silnik...

ooo idealne spostrzeżenie, troche to dziwne :|
demonst napisał(a):jutro jade po ten samochodzik

zadezwoń to pomoge. Nr na PW ci posłałem
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 11 lis 2005, 16:31

Witam ! Walus, wielkie dzieki za chec pomocy, ale wyjechalismy o 6 rano i o 14 bylismy z powrotem pod Warszawka :) A teraz relacja – autko najprawdopodobniej bylo bite w przod – ale niezbyt mocno, bo w komorze silnika nie widac szpachli, spawow itd. Silnik pochodzi od Mazdy 626 z 92-93 roku i faktycznie jest to 2.0. Blachy bardzo ladne, bez sladow korozji – troche zaniedbany kufer, ktory trzeba bedzie oczyscic(w rowkach zaczyna pojawiac sie rdza) i zabezpieczyc. Spod ok – pare punktow do zabezpieczenia. Silnik odpala na dotyk, elektryka dziala, wspomaganie, skrzynia rowniez bez zarzutu. Instalacja LPG tez wydaje sie w porzadku. Na pewno do wymiany sa opony (teraz to niemal sliki ;) ). Do autka dostalem 2 oryginalne alusie od MX. A teraz najwazniejsze – wrazenia z jazdy – zrobilem dzisiaj tym autkiem 300km i jestem zakochany... Przyspiesza jak szalona, idealne prowadzenie.. po prostu REWELACJA... Wiec mysle, ze 4500zl ktore za to autko dalem to bardzo dobrze wydane pieniazki :) A teraz – jak tu sie do was zapisac ?? :]
PZDR

EDIT: Fotki beda w niedziele – poniedzialek – akurat pozyczylem swojego cyfraka..GRR !!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 11 lis 2005, 16:37

lux wielkie gratulacje Właśnie kupiłeś najpiękniejsze auto pod słońcem a i cena rewelka.
Jak to jest z tym silnikiem to tam wsadzony jest 2,0 16V FS od 626 GE ??
ciekawa opcja :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 11 lis 2005, 19:16

Ze to jest najpiekniejszy samochod to juz wiem.... Chodzi tez przepieknie- 120km/h na 3 biegu bez najmniejszego problemu...W trasie 120km/h na V biegu i 3150-obrotow... Jak dla mnie jest idealna – jutro zabieram sie za sprzatanie :)
A silnik to na 99% 626 GLX 2.0i.
Jeszcze takie male pytanko – jakiego koloru macie podswietlenie konrolki swiatel ? Bo ma mam czerwone (?).
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 11 lis 2005, 19:50

demonst napisał(a):podswietlenie konrolki swiateł

Jakich świateł ?? ja nie mam kontrolki żadnych światełpoza drogowymi
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 11 lis 2005, 20:10

Obrazek

Tej kontrolki.
Ja mam czerwone.....
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 11 lis 2005, 20:44

<diabełek>
to nie jest kontrolka świateł
hmmm a właściwie jest
To jest kontrolka uszkodzenia żarówki świateł hamowania będź pozycyjnych lewych hehe bardzo pomocne, wiesz kiedy stop sie nie pali. Jeśli sie świeci po odpaleniu to sprawdź tylne oświetlenie
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 12 lis 2005, 10:15

Gratulacje! Kupiłeś na prawdę piękne i wdzięczne autko. Czekamy z utęsknieniem na więcej fotek :)

P.S. Uzupełnij pole miasto – łatwiej będzie Cię ścignać na jakiegoś spota :)

demonst napisał(a):Mazdy 626 z 92-93 roku


No faktycznie – te lata to juz model GE... Wstaw fotki silnika i wszystko będzie wiadomo (bo sądzę że to jest jednak silniczek z wcześniejszych lat – od GD – ale to kwestia dosłwonie paru lat :) )
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez demonst » 12 lis 2005, 19:37

Uff... pierwszy dzien porzadkow w Madzi za mna – trzeba bylo wyjac wszystko z bagaznika, umyc caly kufer, wyprac tapicerke kufra, polapac sie w instalacji elektrycznej przy radiu, zalozyc nowe zimowki... Jutro czeka mnie czyszczenie calej tapicerki w srodku i podlaczanie radia. No i fotki podesle :)
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6