MX-6 Amerykanska wersja GD
Doczytalem sie, ze nie ma klimy. Z mojego manuala nie wynika jasno czy klima na tym rynku to opcja czy standard. Jednak, jak przegladalem oferty na amerykanskim ebay-u to nie przypominam sobie, aby mx nie mial tego bajeru. Zmus goscia do zrobienia fotek, albo zapomnij o temacie.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Ja mam klime, znaczy miałem
IM1.. – co to za oznaczenie nie powinno być 1YV...
A te oznaczenie silnika to pewnie przepisane z listwy wtryskowej, ale myśle że dopóki nie dostaniesz fotek, to lepiej nie napalaj sie na to auto.
IM1.. – co to za oznaczenie nie powinno być 1YV...
A te oznaczenie silnika to pewnie przepisane z listwy wtryskowej, ale myśle że dopóki nie dostaniesz fotek, to lepiej nie napalaj sie na to auto.
Zdjec silnika raczej miec nie bede A samochod wyglada tak :
I co wy na to ?
Mi sie wydaje, ze moglo byc tak, ze silnik jest od innej mazdy. Tylko pytanie – jakiej ? Gosc twierdzi, ze pasuja czesci od 626 (odkrywca..). Pogadam z nim dzisiaj i przycisne – moze zalatwi cyfraka....
EDIT: dostalem faxem tyl dowodu samochodu :
Wpisana jest jako mx-6 2.0 (1991 cm3)
silnik na oznaczenie FE6E
VIN : JM1GD2124J1501210
EDIT 2:
Poszperalem na stronie klubowej i znalazlem takie info:
Mazda MX-6 2.0i
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 90 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Maksymalny moment obrotowy: 153 Nm przy 2500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: ? l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 sek.
V maksymalna: 175 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Średnie zużycie paliwa: 8,5
Wydaje mi sie, ze to jest to. Co sadzicie o tym silniku ? W miare wytrzymaly jest ?
I co wy na to ?
Mi sie wydaje, ze moglo byc tak, ze silnik jest od innej mazdy. Tylko pytanie – jakiej ? Gosc twierdzi, ze pasuja czesci od 626 (odkrywca..). Pogadam z nim dzisiaj i przycisne – moze zalatwi cyfraka....
EDIT: dostalem faxem tyl dowodu samochodu :
Wpisana jest jako mx-6 2.0 (1991 cm3)
silnik na oznaczenie FE6E
VIN : JM1GD2124J1501210
EDIT 2:
Poszperalem na stronie klubowej i znalazlem takie info:
Mazda MX-6 2.0i
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 90 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Maksymalny moment obrotowy: 153 Nm przy 2500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: ? l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 sek.
V maksymalna: 175 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Średnie zużycie paliwa: 8,5
Wydaje mi sie, ze to jest to. Co sadzicie o tym silniku ? W miare wytrzymaly jest ?
demonst napisał(a):O tym, ze jest to Mazda z USA swiadczy, ze nie ma numeru seryjnego na silniku
to akurat nieprawda, numer na silniku jest tylko nie ma go w papierach
a wiem bo sam mam takiego amerykanckiego wynalazka
FE to rzeczywiscie 2,0. Ale w amerykanskim mx-ie?
Wejdz sobie np. tu:
http://www.masterautoparts.com/index.ph ... d25456e5f0
W tym roczniku oni znaja tylko F2
Zdjecia przedstawiaja mx-a z europejskimi lampami z przodu, amerykanska bleda na klapie bagaznika. Zderzaki tez sa amerykanskie. VIN wskazuje na ameryke, jako producenta. Tylko ten silnik...
Wejdz sobie np. tu:
http://www.masterautoparts.com/index.ph ... d25456e5f0
W tym roczniku oni znaja tylko F2
Zdjecia przedstawiaja mx-a z europejskimi lampami z przodu, amerykanska bleda na klapie bagaznika. Zderzaki tez sa amerykanskie. VIN wskazuje na ameryke, jako producenta. Tylko ten silnik...
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Jak dla mnie to autko na 99% ma zmieniony silnik. Natomiast to wcale go nie dyskryminuje – jeśli zostało to zrobione fachowo – to nie widzęprobelmu. Co do braku klimy... trudno powiedzieć czy powinna byc... Jeśli lampy z przodu sa zmienione to raczej miało to tylko jedną przyczynę – dzwon. Jeśli było to również przyczyną wymiany silnika – to juz gorzej bo może świadczyć o dość mocnym uszkodzeniu autka (ale to tylko gdybanie). Sprawdź otwory montażowe, spasowania elementów karoserii, czy autko jest symetryczne jeśli chodzi o mocowanie lamp lewej i prawej itp.
Pamiętaj o jednym – jeśli kupisz autko w słabym stanie technicznym a będziesz chciał je zatryzmac to przygotuj się na wydatki... znaczne (wim cos o tym – ale w mojej coupe sie zakochałem i nie wiem czy mógłbym inaczej niż naprawiac )
P.S. Autko chyba "stoi" na Allegro?
Pamiętaj o jednym – jeśli kupisz autko w słabym stanie technicznym a będziesz chciał je zatryzmac to przygotuj się na wydatki... znaczne (wim cos o tym – ale w mojej coupe sie zakochałem i nie wiem czy mógłbym inaczej niż naprawiac )
P.S. Autko chyba "stoi" na Allegro?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Witam,
Owszem, stoi na allegro.
Mi sie wydaje, ze moglo byc tak jak piszesz – dzwonek i wymiana silnika – to jest pesymistyczna wersja(niestety tez bardziej prawdopodobna), albo po prostu ktos zajechal oryginalny silnik (?) i wstawil sobie tanszy...
Niemniej nie zamierzam kupic go za wszelka cene – obejrze dokladnie, sprawdze wszystko co sie da i wtedy zdecyduje.
Dzieki za pomoc
Owszem, stoi na allegro.
Mi sie wydaje, ze moglo byc tak jak piszesz – dzwonek i wymiana silnika – to jest pesymistyczna wersja(niestety tez bardziej prawdopodobna), albo po prostu ktos zajechal oryginalny silnik (?) i wstawil sobie tanszy...
Niemniej nie zamierzam kupic go za wszelka cene – obejrze dokladnie, sprawdze wszystko co sie da i wtedy zdecyduje.
Dzieki za pomoc
Demonst, widze że chyba mam bardzo blisko do tego furaka. Ze zdjątek wygląda bardzo ładnie. dajno namiary na tego kolesia a pojade obejżeć za ciebie i zrobie kilka fot. Zobaczymy co to za furak :)
Daj mi namiary .... mieszkam od chełma rzut beretem
A teraz moje odczucia. coś mi tu śmierdzi. Amerykańskie wersje nie miały kierunków w błotnikach, dalej, tył jest zupełnie inny ala euro, choć zderzak jest ala ameryka.
Powiem tak dziwne jest to auto choć piękne :D:D
Daj mi namiary .... mieszkam od chełma rzut beretem
A teraz moje odczucia. coś mi tu śmierdzi. Amerykańskie wersje nie miały kierunków w błotnikach, dalej, tył jest zupełnie inny ala euro, choć zderzak jest ala ameryka.
Powiem tak dziwne jest to auto choć piękne :D:D
es napisał(a):Zdjecia przedstawiaja mx-a z europejskimi lampami z przodu, amerykanska bleda na klapie bagaznika. Zderzaki tez sa amerykanskie. VIN wskazuje na ameryke, jako producenta. Tylko ten silnik...
ooo idealne spostrzeżenie, troche to dziwne
demonst napisał(a):jutro jade po ten samochodzik
zadezwoń to pomoge. Nr na PW ci posłałem
Witam ! Walus, wielkie dzieki za chec pomocy, ale wyjechalismy o 6 rano i o 14 bylismy z powrotem pod Warszawka A teraz relacja – autko najprawdopodobniej bylo bite w przod – ale niezbyt mocno, bo w komorze silnika nie widac szpachli, spawow itd. Silnik pochodzi od Mazdy 626 z 92-93 roku i faktycznie jest to 2.0. Blachy bardzo ladne, bez sladow korozji – troche zaniedbany kufer, ktory trzeba bedzie oczyscic(w rowkach zaczyna pojawiac sie rdza) i zabezpieczyc. Spod ok – pare punktow do zabezpieczenia. Silnik odpala na dotyk, elektryka dziala, wspomaganie, skrzynia rowniez bez zarzutu. Instalacja LPG tez wydaje sie w porzadku. Na pewno do wymiany sa opony (teraz to niemal sliki ). Do autka dostalem 2 oryginalne alusie od MX. A teraz najwazniejsze – wrazenia z jazdy – zrobilem dzisiaj tym autkiem 300km i jestem zakochany... Przyspiesza jak szalona, idealne prowadzenie.. po prostu REWELACJA... Wiec mysle, ze 4500zl ktore za to autko dalem to bardzo dobrze wydane pieniazki A teraz – jak tu sie do was zapisac
PZDR
EDIT: Fotki beda w niedziele – poniedzialek – akurat pozyczylem swojego cyfraka..GRR !
PZDR
EDIT: Fotki beda w niedziele – poniedzialek – akurat pozyczylem swojego cyfraka..GRR !
lux wielkie gratulacje Właśnie kupiłeś najpiękniejsze auto pod słońcem a i cena rewelka.
Jak to jest z tym silnikiem to tam wsadzony jest 2,0 16V FS od 626 GE
ciekawa opcja
Jak to jest z tym silnikiem to tam wsadzony jest 2,0 16V FS od 626 GE
ciekawa opcja
Ze to jest najpiekniejszy samochod to juz wiem.... Chodzi tez przepieknie- 120km/h na 3 biegu bez najmniejszego problemu...W trasie 120km/h na V biegu i 3150-obrotow... Jak dla mnie jest idealna – jutro zabieram sie za sprzatanie
A silnik to na 99% 626 GLX 2.0i.
Jeszcze takie male pytanko – jakiego koloru macie podswietlenie konrolki swiatel ? Bo ma mam czerwone (?).
PZDR
A silnik to na 99% 626 GLX 2.0i.
Jeszcze takie male pytanko – jakiego koloru macie podswietlenie konrolki swiatel ? Bo ma mam czerwone (?).
PZDR
demonst napisał(a):podswietlenie konrolki swiateł
Jakich świateł ja nie mam kontrolki żadnych światełpoza drogowymi
to nie jest kontrolka świateł
hmmm a właściwie jest
To jest kontrolka uszkodzenia żarówki świateł hamowania będź pozycyjnych lewych hehe bardzo pomocne, wiesz kiedy stop sie nie pali. Jeśli sie świeci po odpaleniu to sprawdź tylne oświetlenie
Gratulacje! Kupiłeś na prawdę piękne i wdzięczne autko. Czekamy z utęsknieniem na więcej fotek
P.S. Uzupełnij pole miasto – łatwiej będzie Cię ścignać na jakiegoś spota
No faktycznie – te lata to juz model GE... Wstaw fotki silnika i wszystko będzie wiadomo (bo sądzę że to jest jednak silniczek z wcześniejszych lat – od GD – ale to kwestia dosłwonie paru lat )
P.S. Uzupełnij pole miasto – łatwiej będzie Cię ścignać na jakiegoś spota
demonst napisał(a):Mazdy 626 z 92-93 roku
No faktycznie – te lata to juz model GE... Wstaw fotki silnika i wszystko będzie wiadomo (bo sądzę że to jest jednak silniczek z wcześniejszych lat – od GD – ale to kwestia dosłwonie paru lat )
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Uff... pierwszy dzien porzadkow w Madzi za mna – trzeba bylo wyjac wszystko z bagaznika, umyc caly kufer, wyprac tapicerke kufra, polapac sie w instalacji elektrycznej przy radiu, zalozyc nowe zimowki... Jutro czeka mnie czyszczenie calej tapicerki w srodku i podlaczanie radia. No i fotki podesle
PZDR
PZDR
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6