MX-6 Amerykanska wersja GD
nono dawaj dawaj, czekamy :D
Witam,
jestem po kolejnym dniu pracy nad Madzia... mam pytanie-
gdzie jest i jak dostac sie do silnika sterujacego kierownicami nagrzewnicy ?
Zdjecia beda jutro – dopiero wieczorem odzyskalem aparat, no i z radiem byla dluga walka – na razie radio wygralo – a przynajmniej kieszen na nie.... Ale glosniczki w Madzi pracuje pieknie
PZDR
jestem po kolejnym dniu pracy nad Madzia... mam pytanie-
gdzie jest i jak dostac sie do silnika sterujacego kierownicami nagrzewnicy ?
Zdjecia beda jutro – dopiero wieczorem odzyskalem aparat, no i z radiem byla dluga walka – na razie radio wygralo – a przynajmniej kieszen na nie.... Ale glosniczki w Madzi pracuje pieknie
PZDR
demonst napisał(a):do silnika sterujacego kierownicami nagrzewnicy
jakiego silnike ty masz zdaje sie cięgna
A więc masz tak jak ja, na przyciski klapy i płynny suwaczek do ogrzewania tak
W takim razie musisz zacząć od zdjęcia osłony. Wyjmij popiołkę tam są dwie śruby, potem wyjmij półke z pod radia, tam są kolejne 2 śruby (radio też wyjmij ) porem zdejmij tą osłoną siwą ostrożnie bo u góry siedzi na zatrzask, a pod osłona będziesz miał kolejne śruby i jak odkręcisz do powinno pewnie zejść cała osłona z przyciskami. Potem pośweć latarką i zobacz co i jak, bo dalej nie rozbierałem
W takim razie musisz zacząć od zdjęcia osłony. Wyjmij popiołkę tam są dwie śruby, potem wyjmij półke z pod radia, tam są kolejne 2 śruby (radio też wyjmij ) porem zdejmij tą osłoną siwą ostrożnie bo u góry siedzi na zatrzask, a pod osłona będziesz miał kolejne śruby i jak odkręcisz do powinno pewnie zejść cała osłona z przyciskami. Potem pośweć latarką i zobacz co i jak, bo dalej nie rozbierałem
no to nie pozostaje nic innego jak zabawa po kolei. zdejmij obudowe ze schowkiem z prawej strony (od pasażera) tam jest napęd wiatraka i cała obudowa nawiewu i oglądaj pokolei,powinieneś znaleźć metodą po nitce do kłębka, to najprostrzy sposóbżeby nic nie zepsuć,może troszke pracochłonny, ale bezpieczniejszy
demonst napisał(a):Hmm... u mnie jest sterowanie elektryczne klapami nagrzewnicy(czy wieje na szybe, czy na nogi itd) – wie ktos gdzie jest silnik za to odpowiadajacy ?
Teraz nie mam czasu. Postaram sie szybko obejrzec moja mondra ksiazke i odpowiedziec. Silowniki sa na nagrzewnicy i dmuchawie (zamkniety obieg powietrza). Awarii moze ulec rowniez sam element sterujacy ten na konsoli.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Dla mnie wyglada na ten:
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 90 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Maksymalny moment obrotowy: 153 Nm przy 2500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: 467 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 sek.
V maksymalna: 175 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Masa własna: 1120 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1840 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,5 l
Tak przy okazji przeglądając stronę klubową zobaczyłem pewne nieścisłości.
Maksymalny moment obrotowy dla silnika 2.2 12v turbo podany jest: 190 Nm przy 3500 obr./min.
W specyfikacji załączonej do Walusia do tego wątku podany jest: 190 lb.-fr. przy 3500
Po przeliczeniu z lb.-fr. na Nm wychodzi 258 Nm przy 3500
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 90 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Maksymalny moment obrotowy: 153 Nm przy 2500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: 467 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 sek.
V maksymalna: 175 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Masa własna: 1120 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1840 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,5 l
Tak przy okazji przeglądając stronę klubową zobaczyłem pewne nieścisłości.
Maksymalny moment obrotowy dla silnika 2.2 12v turbo podany jest: 190 Nm przy 3500 obr./min.
W specyfikacji załączonej do Walusia do tego wątku podany jest: 190 lb.-fr. przy 3500
Po przeliczeniu z lb.-fr. na Nm wychodzi 258 Nm przy 3500
Pozdrawiam
Maros
MAZDA 626 GE 1.8 FP '92
Maros
MAZDA 626 GE 1.8 FP '92
- Od: 14 maja 2005, 01:12
- Posty: 15
- Skąd: Płońsk
- Auto: MAZDA 626 GE 1.8 FP '92
cool mazducha
ale zmniejsz zdjęcia, wystarczą 800x600, takie duże źle sie ładują i jeszcze gorzej oglądają
A terazmoje odczucia.
Auto bynajmniej na ile piękne, na tyle dziwne.
1. Nie poruszam sprawy silnika.
2. Licznik masz europejski (kontrolki są opisane czy tylko są ikonki na nich ) no ale to mogł zmienić poprzednik, bo i ja wymieniłem tarcze na euro.
3. Widze że masz włacznik tempomatu, ale nigdzie nie widze tempomatu pod maską powinien być wudoczny na 2 zdjęciu
4. Masz jeszcze wnęke po ssaniu ręcznym, czego nigdy nie było w MX6
5. Z tyłu masz odwrotny układ lamp – u mnie są najpierw kierunki a niżej pozycje
6. i przód. inne masz lampy, europejskie.
Moje są węższe i krutsze i maja inny układ soczewek
A tu widzisz, odwrotny układ, i do tego pośrodku mam odblask
Moim zdaniem to amerukańska wersja robiona na rynek euro
Mój koleś ma 626 GD 5 drzwi własnie takiego typu
Ale to i tak nie zmienia faktu że piękne auto
ale zmniejsz zdjęcia, wystarczą 800x600, takie duże źle sie ładują i jeszcze gorzej oglądają
A terazmoje odczucia.
Auto bynajmniej na ile piękne, na tyle dziwne.
1. Nie poruszam sprawy silnika.
2. Licznik masz europejski (kontrolki są opisane czy tylko są ikonki na nich ) no ale to mogł zmienić poprzednik, bo i ja wymieniłem tarcze na euro.
3. Widze że masz włacznik tempomatu, ale nigdzie nie widze tempomatu pod maską powinien być wudoczny na 2 zdjęciu
4. Masz jeszcze wnęke po ssaniu ręcznym, czego nigdy nie było w MX6
5. Z tyłu masz odwrotny układ lamp – u mnie są najpierw kierunki a niżej pozycje
6. i przód. inne masz lampy, europejskie.
Moje są węższe i krutsze i maja inny układ soczewek
A tu widzisz, odwrotny układ, i do tego pośrodku mam odblask
Moim zdaniem to amerukańska wersja robiona na rynek euro
Mój koleś ma 626 GD 5 drzwi własnie takiego typu
Ale to i tak nie zmienia faktu że piękne auto
Witam,
przepraszam, ze sie nie odzywalem, ale mialem niestety troche spraw do zalatwienie
Mam kolejne pytanie-gdzie mozna kupic tylne tarcze hamulcowe i jaki jest ich symbol. Czy sa to takie same tarcze jak w mazdzie 626 coupe ? Poza tym, czy tarcze sa z piastami, czy tez sa zakladane na piasty ? Bo jak sie okazalo, czeka mnie ich wymiana...
Poza tym autko jak na razie sprawuje sie bardzo dobrze – oto zdjecia po umyciu i przed 1 opadami sniegu – niestety-mam w aparacie slaby flash prez co nie zdarzylem ich za wiele zrobic...
przepraszam, ze sie nie odzywalem, ale mialem niestety troche spraw do zalatwienie
Mam kolejne pytanie-gdzie mozna kupic tylne tarcze hamulcowe i jaki jest ich symbol. Czy sa to takie same tarcze jak w mazdzie 626 coupe ? Poza tym, czy tarcze sa z piastami, czy tez sa zakladane na piasty ? Bo jak sie okazalo, czeka mnie ich wymiana...
Poza tym autko jak na razie sprawuje sie bardzo dobrze – oto zdjecia po umyciu i przed 1 opadami sniegu – niestety-mam w aparacie slaby flash prez co nie zdarzylem ich za wiele zrobic...
Tarcze sątakie jak w 626. Chłopaki od probasów kupują cały czas części od 626, więc wniskuje że to to samo
O i kolejna dziwna rzecz różniąca nasze auta. Masz kierunek na błotniku, ja nie
O i kolejna dziwna rzecz różniąca nasze auta. Masz kierunek na błotniku, ja nie
Demonst – ZMNIEJSZ ZDJĘCIA
Strona jest po prostu nie do oglądania.
Co myślicie o "przyklejeniu" tego tematu jako np. MX-6 GD wersja amerykańska ?
Strona jest po prostu nie do oglądania.
Co myślicie o "przyklejeniu" tego tematu jako np. MX-6 GD wersja amerykańska ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6