MX-6 Amerykanska wersja GD

Postprzez Waluś » 13 lis 2005, 11:32

nono dawaj dawaj, czekamy :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 13 lis 2005, 23:00

Witam,
jestem po kolejnym dniu pracy nad Madzia... mam pytanie-
gdzie jest i jak dostac sie do silnika sterujacego kierownicami nagrzewnicy ?

Zdjecia beda jutro – dopiero wieczorem odzyskalem aparat, no i z radiem byla dluga walka – na razie radio wygralo – a przynajmniej kieszen na nie.... Ale glosniczki w Madzi pracuje pieknie :D
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 13 lis 2005, 23:07

demonst napisał(a):do silnika sterujacego kierownicami nagrzewnicy

jakiego silnike ?? ty masz zdaje sie cięgna :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 13 lis 2005, 23:13

Hmm... u mnie jest sterowanie elektryczne klapami nagrzewnicy(czy wieje na szybe, czy na nogi itd) – wie ktos gdzie jest silnik za to odpowiadajacy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 13 lis 2005, 23:18

A więc masz tak jak ja, na przyciski klapy i płynny suwaczek do ogrzewania tak ??
W takim razie musisz zacząć od zdjęcia osłony. Wyjmij popiołkę tam są dwie śruby, potem wyjmij półke z pod radia, tam są kolejne 2 śruby (radio też wyjmij ) porem zdejmij tą osłoną siwą ostrożnie bo u góry siedzi na zatrzask, a pod osłona będziesz miał kolejne śruby i jak odkręcisz do powinno pewnie zejść cała osłona z przyciskami. Potem pośweć latarką i zobacz co i jak, bo dalej nie rozbierałem <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 13 lis 2005, 23:54

No ja dalej rozebralem i tam go nie ma :(
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 14 lis 2005, 00:00

no to nie pozostaje nic innego jak zabawa po kolei. zdejmij obudowe ze schowkiem z prawej strony (od pasażera) tam jest napęd wiatraka i cała obudowa nawiewu i oglądaj pokolei,powinieneś znaleźć metodą po nitce do kłębka, to najprostrzy sposóbżeby nic nie zepsuć,może troszke pracochłonny, ale bezpieczniejszy
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez es » 14 lis 2005, 11:54

demonst napisał(a):Hmm... u mnie jest sterowanie elektryczne klapami nagrzewnicy(czy wieje na szybe, czy na nogi itd) – wie ktos gdzie jest silnik za to odpowiadajacy ?


Teraz nie mam czasu. Postaram sie szybko obejrzec moja mondra ksiazke i odpowiedziec. Silowniki sa na nagrzewnicy i dmuchawie (zamkniety obieg powietrza). Awarii moze ulec rowniez sam element sterujacy ten na konsoli.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez demonst » 19 lis 2005, 12:43

Witam ! W koncu mialem troche czasu na zrobienie paru fote:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czy ktos w tej chwili jest w stanie powiedziec co to za silnik ?
PZDR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez maros » 20 lis 2005, 00:27

Dla mnie wyglada na ten:

Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 90 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Maksymalny moment obrotowy: 153 Nm przy 2500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: 467 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 sek.
V maksymalna: 175 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Masa własna: 1120 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1840 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,5 l

Tak przy okazji przeglądając stronę klubową zobaczyłem pewne nieścisłości.

Maksymalny moment obrotowy dla silnika 2.2 12v turbo podany jest: 190 Nm przy 3500 obr./min.

W specyfikacji załączonej do Walusia do tego wątku podany jest: 190 lb.-fr. przy 3500

Po przeliczeniu z lb.-fr. na Nm wychodzi 258 Nm przy 3500
Pozdrawiam

Maros

MAZDA 626 GE 1.8 FP '92
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 maja 2005, 01:12
Posty: 15
Skąd: Płońsk
Auto: MAZDA 626 GE 1.8 FP '92

Postprzez Waluś » 20 lis 2005, 12:19

cool mazducha
ale zmniejsz zdjęcia, wystarczą 800x600, takie duże źle sie ładują i jeszcze gorzej oglądają :)
A terazmoje odczucia.
Auto bynajmniej na ile piękne, na tyle dziwne.
1. Nie poruszam sprawy silnika.
2. Licznik masz europejski :| (kontrolki są opisane czy tylko są ikonki na nich ??) no ale to mogł zmienić poprzednik, bo i ja wymieniłem tarcze na euro.
3. Widze że masz włacznik tempomatu, ale nigdzie nie widze tempomatu pod maską powinien być wudoczny na 2 zdjęciu
4. Masz jeszcze wnęke po ssaniu ręcznym, czego nigdy nie było w MX6
5. Z tyłu masz odwrotny układ lamp – u mnie są najpierw kierunki a niżej pozycje
6. i przód. inne masz lampy, europejskie.
Obrazek
Obrazek
Moje są węższe i krutsze i maja inny układ soczewek
Obrazek
Obrazek
A tu widzisz, odwrotny układ, i do tego pośrodku mam odblask
Moim zdaniem to amerukańska wersja robiona na rynek euro
Mój koleś ma 626 GD 5 drzwi własnie takiego typu

Ale to i tak nie zmienia faktu że piękne auto <spoko>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez demonst » 27 lis 2005, 20:31

Witam,
przepraszam, ze sie nie odzywalem, ale mialem niestety troche spraw do zalatwienie :(

Mam kolejne pytanie-gdzie mozna kupic tylne tarcze hamulcowe i jaki jest ich symbol. Czy sa to takie same tarcze jak w mazdzie 626 coupe ? Poza tym, czy tarcze sa z piastami, czy tez sa zakladane na piasty ? Bo jak sie okazalo, czeka mnie ich wymiana...

Poza tym autko jak na razie sprawuje sie bardzo dobrze – oto zdjecia po umyciu i przed 1 opadami sniegu – niestety-mam w aparacie slaby flash prez co nie zdarzylem ich za wiele zrobic...


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2005, 22:30
Posty: 65 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Teraz: Mazda 3 HB '14, 165KM Man
Kiedyś: Mazda MX-6 1988, silnik 2.0i

Postprzez Waluś » 27 lis 2005, 23:52

Tarcze sątakie jak w 626. Chłopaki od probasów kupują cały czas części od 626, więc wniskuje że to to samo :)

O i kolejna dziwna rzecz różniąca nasze auta. Masz kierunek na błotniku, ja nie :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Grzyby » 5 gru 2005, 23:31

Demonst – ZMNIEJSZ ZDJĘCIA !!
Strona jest po prostu nie do oglądania.

Co myślicie o "przyklejeniu" tego tematu jako np. MX-6 GD wersja amerykańska ?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6