Zlacze diagnostyczne, kody bledow. Fotorelacja 626 GD

Postprzez Piotrek_wroc » 7 maja 2009, 10:29

steven napisał(a):powiedz lepiej co to za błąd jak mi miga nr 36!! i wcale nie mylę się z liczeniu ;p zeby

miałem ... widziałem... i olałem to :) u mnie po resecie komputera....kod powracał.... dzwoniłem po serwisach ... rowniez aso – i nikt nie wiedział...

OT: skoro to madzia 626 to pewnie nr 36 to: czujnik zbyt dużego kierowcy/pasażera skoro japończyki takie małe :) innego wytlumacznie nie znajduje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2006, 22:06
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg

Postprzez steven » 7 maja 2009, 12:30

jazzzy napisał(a):a resetowales komputer ?


tak i za każdym razem powraca ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez duteek » 14 cze 2009, 14:38

jazzzy napisał(a):
jak diode sobie ustawimy w dobrym miejscu to nie trzeba nawet wychodzic z auta zeby odczytac kody

nie działa ten link niestety może ma ktoś kody do GD 2.0i i jak to się odczytuje, tzn bo ja wywnioskowałem że trzeba liczyć mrugania, jak się mylę to sprostujcie :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2009, 06:29
Posty: 12
Skąd: Kraków
Auto: 626 GD 2.0i 12V + Lpg 1991

Postprzez jazzzy » 14 cze 2009, 14:44

duteek napisał(a): nie działa ten link niestety może ma ktoś kody do GD 2.0i i jak to się odczytuje


duteek napisał(a):bo ja wywnioskowałem że trzeba liczyć mrugania, jak się mylę to sprostujcie :)


widze ze kolega z tego samego miasta co ja z takim samym autem co i ja, mam nadzieje ze bedziesz wpadal na spoty

tak, podlaczasz ta pseudo instalacje potem przekrecasz kluczyk w stacyjce i liczycz mrugniecia, najpierw dziesiatki a potem jednosci
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez duteek » 19 cze 2009, 23:50

Spoko jazzzy, ponoć 2.0i GD to taki wynalazek rzadko spotykany, dla mnie maszyna jest naprawdę git jak na takie lata, tylko szkoda że mój jest zdezelowany, żałuję że nie opłaca się w niego inwestować, jak by był dobrze utrzymany to nie zamieniłbym na inny, a tak to niestety trzeba się będzie rozglądać za innym, na razie jednak zbieram kasę, a w moim usuwam jedynie przydarzające się dolegliwości,
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2009, 06:29
Posty: 12
Skąd: Kraków
Auto: 626 GD 2.0i 12V + Lpg 1991

Postprzez galadyk » 2 gru 2009, 01:34

podłącze sie do tematu jak wprowadzić madzie w tryb servisowy w wyzęj wymieninym złączu ???
Początkujący
 
Od: 6 lis 2007, 17:11
Posty: 21
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 2.0 i kat 1991.r

Postprzez Siw-y » 2 gru 2009, 01:48

galadyk napisał(a):podłącze sie do tematu jak wprowadzić madzie w tryb servisowy w wyzęj wymieninym złączu ???


Którym? tym z pierwszego postu w tym temacie czy z linku pierwszego posta na tej stronie?

I w jednym i w drugim przypadku jest wyjaśnienie albo w pierwszym poscie albo w linku, wystarczy dokładnie przeczytać.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez galadyk » 2 gru 2009, 06:29

czyli jak zminusuje tą mniejszą kosteczkę to będzie tryb servisowy ? przepraszam za tak banalne pytania ,ale jestem laikiem w tych sprawach.....
Początkujący
 
Od: 6 lis 2007, 17:11
Posty: 21
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 2.0 i kat 1991.r

Postprzez maestrol » 6 wrz 2010, 14:01

witam chce odczytac kody bledow z mazdy 626 2.2 91 r coupe wiem ze robi sie ta przy pomocy diody przez zlacze diagnostyczne tylko nie moge ich odczytac bo niewiem jak odczytac kody krotkie dlugie wiem ze byl ten watek jak je czytac ale wygasl macie jakies linki gdzie znalesc cos o tym
maestrol
 

Postprzez noxes » 7 wrz 2010, 15:44

Długie to dziesiątki a krótkie jedności? no dwa długi i trzy krótkie to 23 Jeśli się myle to proszę o poprawienie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez freshbratek » 7 wrz 2010, 19:46

noxes – nie mylisz się :) <jupi>
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez maestrol » 11 wrz 2010, 13:54

ok a skad bede wiedzial co oznacza numer np. 95
maestrol
 

Postprzez Vince » 8 paź 2010, 15:46

maestrol napisał(a):ok a skad bede wiedzial co oznacza numer np. 95

Polecam tą stronę:
http://codes.rennacs.com/Petrol-Engine/Japanese-Korean/Mazda-Engines.php
jeśli oczywiście znasz angielski ;)
Wyjaśnione krok po kroku jak odczytać błędy i co one oznaczają. Powodzenia!
There are only two things to worry about: either you are well or you are sick. If you are well then there is nothing to worry about. But if you are sick, there are two things to worry about: either you will get well or you will die. If you get well, then there is nothing to worry about. If you die, there are only two things to worry about: either you will go to heaven or to hell. If you go to heaven, there is nothing to worry about. But if you go to hell, you'll be so f...ing busy shaking hands with friends, you won't have time to worry. Why worry!
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2007, 12:10
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda Xedos 6 1.6 '96 automat

Postprzez Pudzian84 » 9 lip 2011, 09:57

Witam a posiada ktoś może listę kodów (błędów) do mazdy 626gd 2,0 148 km??
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Wojtek » 9 lip 2011, 10:13

Pudzian84 napisał(a):Witam a posiada ktoś może listę kodów (błędów) do mazdy 626gd 2,0 148 km??

odczytaj kody, a dalej sie juz pomysli ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Pudzian84 » 9 lip 2011, 10:15

ok dzisiaj zobaczę co da się zrobić

Właśnie po wizycie w garażu a wiec miałem dwa błędy:
8 czyli przepływka (rozłożyłem wyczyściłem styki też i zresetowałem i nie ma już tego błędu)
26 chyba to elektrozawór filtra wegle nie wiem gdzie to czyściłem styki na zaworkach ale błąd sie nie skasował tak wiec potrzebuje pomocy
co to jest i gdzie to jest:)
Pozdro
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6