Wybija płyn chłodniczy do zbiorniczka (626 GD FE)
no wiec pompa sprawdzona i dziala, co do pecherzykow powietrza to nie sa to pecherzyki tylko bable :/ zaplacilem 500 euro za remont glowicy i z tego co widze to mnie wyh... juz zadnemu mechanikowi we wloszech auta do reki nie dam...
z hamulcami tak samo... juz mi rece opadaja a jutro wyjazd do Polski...
dziekuje wszystkim za odpowiedz i z tego co widze to chyba trzeba bedzie auto zmienic... :/
z hamulcami tak samo... juz mi rece opadaja a jutro wyjazd do Polski...
dziekuje wszystkim za odpowiedz i z tego co widze to chyba trzeba bedzie auto zmienic... :/
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
no i auto zwiedzilo dwoch innych mechanikow, stwierdzili ze z glowica i uszczelkami wszystko ok (choc w zbiorniczku po zapaleniu silnika pelno pecherzy powietrza)
wczoraj zauwazylem maly wyciek pod autem, lekkie pekniecie na przewodzie gumowym od chlodnicy, tym dolnym. no i teraz sie zastanawiam ze moze byc tak ze tamtedy wyciekal plyn i rownoczesnie zasysalo powietrze do ukladu i przez to sie moze przegrzewac?
juz sam nie wiem co robic bo mialem skladac rekklamacje na regeneracje glowicy ale inni mechanicy twierdza ze jest ok...
i jeszcze jedno, zauwazylem ze po nagrzaniu silnika jak wlacze nawiew cieplego powietrza to i tak dmucha na zimno...
wczoraj zauwazylem maly wyciek pod autem, lekkie pekniecie na przewodzie gumowym od chlodnicy, tym dolnym. no i teraz sie zastanawiam ze moze byc tak ze tamtedy wyciekal plyn i rownoczesnie zasysalo powietrze do ukladu i przez to sie moze przegrzewac?
juz sam nie wiem co robic bo mialem skladac rekklamacje na regeneracje glowicy ale inni mechanicy twierdza ze jest ok...
i jeszcze jedno, zauwazylem ze po nagrzaniu silnika jak wlacze nawiew cieplego powietrza to i tak dmucha na zimno...
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
no i sie posralo...
uszczelka pod glowica znowu do wymiany, chlodnica peknieta i uszkodzona pompa...
teraz to juz go chyba nie bede remontowal...
uszczelka pod glowica znowu do wymiany, chlodnica peknieta i uszkodzona pompa...
teraz to juz go chyba nie bede remontowal...
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
vilkolak
no tak teraz to już po ptokach a tak na marginesie, to ciekawe czy układ chłodzenia nie jest gdzieś zapchany, skoro pompa wody pracowała poprawnie był po wymianie uszczelki, to może gdzieś jeszcze przed nagrzewnicą układ był zapchany, to by tłumaczyło powód, dla którego:
– wywalało wodę zbiorniczkiem – było za duże ciśnienie i woda nie mogła krążyć
– w końcu rozerwało lekko wąż na dole chłodnicy – było tam za duże ciśnienie
– mimo nagrzanego silnika (czujnik temperatury wody jest przy termostacie) – woda mogła nie dochodzić do nagrzewnicy i nie wiało ciepłym powietrzem, bo gdzieś po drodze było zapchane... i tam woda już nie mogła dojść...
też byłaby racja po stronie mechaniorów z Włoch, że remont przeprowadzili poprawnie (szkoda tylko, że nie usunęli przyczyny a jedynie skutek więc dopuki chłodzenie nie będzie naprawione to raczej ponowna wymiana uszczelki, planowanie i cała ta zabawa na nic się zda
A tak na marginesie, to pamiętaj, że w 626 GD Dieslu układ chłodzenia ma pojemność około 9,5 litra przynajmniej powinien mieć
no tak teraz to już po ptokach a tak na marginesie, to ciekawe czy układ chłodzenia nie jest gdzieś zapchany, skoro pompa wody pracowała poprawnie był po wymianie uszczelki, to może gdzieś jeszcze przed nagrzewnicą układ był zapchany, to by tłumaczyło powód, dla którego:
– wywalało wodę zbiorniczkiem – było za duże ciśnienie i woda nie mogła krążyć
– w końcu rozerwało lekko wąż na dole chłodnicy – było tam za duże ciśnienie
– mimo nagrzanego silnika (czujnik temperatury wody jest przy termostacie) – woda mogła nie dochodzić do nagrzewnicy i nie wiało ciepłym powietrzem, bo gdzieś po drodze było zapchane... i tam woda już nie mogła dojść...
też byłaby racja po stronie mechaniorów z Włoch, że remont przeprowadzili poprawnie (szkoda tylko, że nie usunęli przyczyny a jedynie skutek więc dopuki chłodzenie nie będzie naprawione to raczej ponowna wymiana uszczelki, planowanie i cała ta zabawa na nic się zda
A tak na marginesie, to pamiętaj, że w 626 GD Dieslu układ chłodzenia ma pojemność około 9,5 litra przynajmniej powinien mieć
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no wlasnie to mnie dziwi bo przy wymianie weszlo tylko 6 litrow plynu :/
narazie samochod stoi u mechanika na placu i musze zdecydowac czy robic czy nie...
sam sie juz zastanawiam...
narazie samochod stoi u mechanika na placu i musze zdecydowac czy robic czy nie...
sam sie juz zastanawiam...
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6