Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.

Postprzez Rostow » 4 paź 2009, 19:37

uzbroić się w cierpliwość ,albo nowy temat bez krempacji ,ktoś pomoze odpowie .
Rostow
 

Postprzez paaawel5 » 10 paź 2009, 11:42

witam,
zeby nie zakładać nowego tematu
Zrobiłem remont w moim xedzie KF wymieniłem pierścienie (rik) panewki i uszczelniacze – uszczelniacze były z dolnej połki cenowej reszta czesci zalecane przez kolege z forum ze sklepu Carspeed
zrobiono planowanie głowicy dotarcie zaworów nowe uszczelk sparwdzonie korbowodówi itp
z samochodu nic nie cieknie ale olej dalej bierze – nie tak dużo (wcześniej brał litr na 1000 km) ale bierze
braki sa na poziomie 200 ml na 1000km (w sumie nie dolewałem jeszcze ale po przejechaniu ponad 1000 km z pełnego stanu na bagnecie zrobiło sie poł)
silnik po odpaleniu (po nocy) i wciśnieciu gazu kopci :/ <zły> gdy sie rozgrzeje jest ok nie dymi można gazować i jest oki
wywaliłem kase na remont ale jestem dalej wkurw.... strasznie
niewiem czy kupić inny silnik czy co bo mnie już chu.. strzela
fajne auto ale silnik katastrofa :/ <zły>
kupić dobre uszczelniacze ??? czy co robić ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez lukkas_kg » 10 paź 2009, 14:52

a ile zaplaciles za ten remont?ja jestem w tej samej sytuacji i nie bardzo wiem co robic
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez sq2jul » 10 paź 2009, 16:07

ejj... spokojnie – bez paniki! Jak mowisz, silnik dopiero jest zlozony – przejechal zaledwie 1000km, nie zdarzyl sie jeszcze dotrzec. U mnie wszystko sie tak naprawde unormowowalo/dotarlo po ok. 3000 km. Nie ma sie co na zapas denerwowac. Pojezdzij troche i daj sie silnikowi dotrzec – mi tez w okresie dotarcia silnik troche oleju zjadl.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez paaawel5 » 10 paź 2009, 19:03

Juliusz obyś miał racje bo juz nie wiem kogo mam zje..ać czy mechanika czy dostawce części

a co do kosztów – robocizna z planowaniem głowic 1tyś pln kosztowała + części
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez lukkas_kg » 10 paź 2009, 19:25

no to jestem w pupie :/

albo taki egzemplarz trafiłem ze na kazdym kroku sie psuje albo mazda to najwieksze scierwo wsrod japonskich samochodow :/
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Speed » 10 paź 2009, 22:14

lukkas_kg napisał(a):
albo taki egzemplarz trafiłem ze na kazdym kroku sie psuje albo mazda to najwieksze scierwo wsrod japonskich samochodow :/


niestety nieserwisowana tak wyglada
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1779 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Rostow » 11 paź 2009, 10:41

Panowie chcecie jezdzić kupujcie mercedesy ,a mazda jak była zaniedbana to jest kaplica ,padaka total brutal ,NIGDY WIECEJ TEJ MARKI <killer>
Rostow
 

Postprzez yorgoo » 11 paź 2009, 18:11

Rostow napisał(a):Panowie chcecie jezdzić kupujcie mercedesy ,a mazda jak była zaniedbana to jest kaplica ,padaka total brutal ,NIGDY WIECEJ TEJ MARKI

moj ojciec ma merca z 1998r i srednio raz na 2 miechy do mechanika wita a ze to merc to zostawia zawsze z 500/600zl to dopiero jest kaplica!!! Jak trafisz na wadliwy model a w dodatku nalezacy do drozszych w uzytkowaniu to sie noga przezegnaj lub go sprzedawaj czym predzej!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez paaawel5 » 13 paź 2009, 17:37

moze nie od razu kaplica
bo wsztsko mi sie podoba oprócz silnika
problem w tym ze po remoncie nie bierze oleju tyle ile wczesniej ale jednak dymi jak zimna i bierze jak ciepły to tak jak pisałem
wsio git
pojeżdze aż sie dotrze wszystko – jeszcze z 1500 km a poźniej co???
jeśli poprawy nie bedzie to kupić dobre uszczelniacze i wymiana????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez sq2jul » 13 paź 2009, 17:40

a jakie uszczelniacze zalozyles? docierasz na benzynie czy na gazie?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez paaawel5 » 13 paź 2009, 22:26

jeżdze na benzynie i na gazie z przewagą lpg
ale niema to do rzeczy bo dymiła od 1 dni po remoncie a te dni na benzynie jeździłem tylko
uszczelniacze nie pamietam jakiej firmy ale jakieś taniochy bo ok 2-3 zł za szt
i tu chyba był bład :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez sq2jul » 14 paź 2009, 00:08

ja zamontowalem uszczelniacze tacoma za 5zl szt (polecane przez Smirnoffa).
Co do docierania polecam tylko na PB. Dla mnie teraz pobieranie oleju na LPG jest wyznacznikiem wystrojenia instalacji LPG (na nie wystrojonej instalce pobieral zauwazalnie wiecej oliwy). Na LPG pobiera na pewno wiecej oleju – obecnie przez pierwsze 10k km od remontu wlalem rowno litr oleju. Zobaczymy jak bedzie po kolejnych 10k km w pelni na gazie.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez paaawel5 » 14 paź 2009, 15:46

no ja mam wystrojona instalke lpg jak jeżdze do 100 km na godzine nie wlkoąc sie przy przyśpieszaniu to nawet 10 l nie pali
poczekam jeszcze troche i jak walne 3 tyś km to zobacze co dalej robic
znajomy mówi zebym sie nie martwił bo sie dotrze jeszcze ale ja jakos jestem sceptycznie nastawiony :(
ps. jaka ma xedos norme oleju ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez sq2jul » 14 paź 2009, 16:45

podobno litr na 10k km – ja tobie jednak proponuje zrobic 1000km na PB i potem 1000km na LPG i sprawdzic jaka jest roznica w poborze oleju.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez paaawel5 » 16 paź 2009, 16:00

i tak zrobie
choc jaksa mi napisał ze przy tym silniku powinno sie zrobić szlif cylindrów zeby było git i nie brał oleju no ale juz jest po fakcie wiec zostaje zbierać kase na ewentualna poprawke bądz inny silnik ale czas pokaże jak bedzie ......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez reiders626ge » 19 paź 2009, 23:18

moze jakis rysunek tego urzadzenia do wymiany tych gumek bo tez mi dymi stala ponad pol roku pod blokiem moze tylko zastojala jest ale nie wiem
reiders626ge
 

Postprzez sq2jul » 21 paź 2009, 00:09

reiders626ge napisał(a):pol roku pod blokiem moze tylko zastojala


pewno jo... ino chwatko sie orientuj i jak dych bedzie taka potrzeba to zem zrobim remont.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez wloczykij » 23 paź 2009, 16:42

witam

moja teoria co do tego ,by za duzo oleju nie wlewac okazuje sie chyba nie dokonca sprawdzona ,moze dlatego,ze zimno sie zroblo i z ranca zakopci

w lato to skutkowalo ,ale teraz to poracha

na szczescie nic sie nie psuje wiec samochod jest godny uwagi ale ten silnik to porazka

czas pomyslec o innej furze

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2009, 21:39
Posty: 41
Skąd: gliwice
Auto: mazda 626 2.0 115K kM benzyn

Postprzez MECZU » 27 paź 2009, 16:00

witam .A co powiecie na to jezdze mazda 3 lata przebieg 250tys na gazie ok 40 tys i nagle okazalo sie ze nie pali wogole jeden culinder po chwili padl drugi iskra na pewno jest wszystkie swiece okopcone .olej wymieniony jezdze w miare spokojnie oleju nigdy nie dolewalem zmiana co 10tys czyzby sie silnik skonczyl
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6