Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
witam,
zeby nie zakładać nowego tematu
Zrobiłem remont w moim xedzie KF wymieniłem pierścienie (rik) panewki i uszczelniacze – uszczelniacze były z dolnej połki cenowej reszta czesci zalecane przez kolege z forum ze sklepu Carspeed
zrobiono planowanie głowicy dotarcie zaworów nowe uszczelk sparwdzonie korbowodówi itp
z samochodu nic nie cieknie ale olej dalej bierze – nie tak dużo (wcześniej brał litr na 1000 km) ale bierze
braki sa na poziomie 200 ml na 1000km (w sumie nie dolewałem jeszcze ale po przejechaniu ponad 1000 km z pełnego stanu na bagnecie zrobiło sie poł)
silnik po odpaleniu (po nocy) i wciśnieciu gazu kopci :/ <zły> gdy sie rozgrzeje jest ok nie dymi można gazować i jest oki
wywaliłem kase na remont ale jestem dalej wkurw.... strasznie
niewiem czy kupić inny silnik czy co bo mnie już chu.. strzela
fajne auto ale silnik katastrofa :/ <zły>
kupić dobre uszczelniacze ? czy co robić
zeby nie zakładać nowego tematu
Zrobiłem remont w moim xedzie KF wymieniłem pierścienie (rik) panewki i uszczelniacze – uszczelniacze były z dolnej połki cenowej reszta czesci zalecane przez kolege z forum ze sklepu Carspeed
zrobiono planowanie głowicy dotarcie zaworów nowe uszczelk sparwdzonie korbowodówi itp
z samochodu nic nie cieknie ale olej dalej bierze – nie tak dużo (wcześniej brał litr na 1000 km) ale bierze
braki sa na poziomie 200 ml na 1000km (w sumie nie dolewałem jeszcze ale po przejechaniu ponad 1000 km z pełnego stanu na bagnecie zrobiło sie poł)
silnik po odpaleniu (po nocy) i wciśnieciu gazu kopci :/ <zły> gdy sie rozgrzeje jest ok nie dymi można gazować i jest oki
wywaliłem kase na remont ale jestem dalej wkurw.... strasznie
niewiem czy kupić inny silnik czy co bo mnie już chu.. strzela
fajne auto ale silnik katastrofa :/ <zły>
kupić dobre uszczelniacze ? czy co robić
ejj... spokojnie – bez paniki! Jak mowisz, silnik dopiero jest zlozony – przejechal zaledwie 1000km, nie zdarzyl sie jeszcze dotrzec. U mnie wszystko sie tak naprawde unormowowalo/dotarlo po ok. 3000 km. Nie ma sie co na zapas denerwowac. Pojezdzij troche i daj sie silnikowi dotrzec – mi tez w okresie dotarcia silnik troche oleju zjadl.
Panowie chcecie jezdzić kupujcie mercedesy ,a mazda jak była zaniedbana to jest kaplica ,padaka total brutal ,NIGDY WIECEJ TEJ MARKI
-
Rostow
Rostow napisał(a):Panowie chcecie jezdzić kupujcie mercedesy ,a mazda jak była zaniedbana to jest kaplica ,padaka total brutal ,NIGDY WIECEJ TEJ MARKI
moj ojciec ma merca z 1998r i srednio raz na 2 miechy do mechanika wita a ze to merc to zostawia zawsze z 500/600zl to dopiero jest kaplica!!! Jak trafisz na wadliwy model a w dodatku nalezacy do drozszych w uzytkowaniu to sie noga przezegnaj lub go sprzedawaj czym predzej!!
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
moze nie od razu kaplica
bo wsztsko mi sie podoba oprócz silnika
problem w tym ze po remoncie nie bierze oleju tyle ile wczesniej ale jednak dymi jak zimna i bierze jak ciepły to tak jak pisałem
wsio git
pojeżdze aż sie dotrze wszystko – jeszcze z 1500 km a poźniej co???
jeśli poprawy nie bedzie to kupić dobre uszczelniacze i wymiana????
bo wsztsko mi sie podoba oprócz silnika
problem w tym ze po remoncie nie bierze oleju tyle ile wczesniej ale jednak dymi jak zimna i bierze jak ciepły to tak jak pisałem
wsio git
pojeżdze aż sie dotrze wszystko – jeszcze z 1500 km a poźniej co???
jeśli poprawy nie bedzie to kupić dobre uszczelniacze i wymiana????
a jakie uszczelniacze zalozyles? docierasz na benzynie czy na gazie?
jeżdze na benzynie i na gazie z przewagą lpg
ale niema to do rzeczy bo dymiła od 1 dni po remoncie a te dni na benzynie jeździłem tylko
uszczelniacze nie pamietam jakiej firmy ale jakieś taniochy bo ok 2-3 zł za szt
i tu chyba był bład :/
ale niema to do rzeczy bo dymiła od 1 dni po remoncie a te dni na benzynie jeździłem tylko
uszczelniacze nie pamietam jakiej firmy ale jakieś taniochy bo ok 2-3 zł za szt
i tu chyba był bład :/
ja zamontowalem uszczelniacze tacoma za 5zl szt (polecane przez Smirnoffa).
Co do docierania polecam tylko na PB. Dla mnie teraz pobieranie oleju na LPG jest wyznacznikiem wystrojenia instalacji LPG (na nie wystrojonej instalce pobieral zauwazalnie wiecej oliwy). Na LPG pobiera na pewno wiecej oleju – obecnie przez pierwsze 10k km od remontu wlalem rowno litr oleju. Zobaczymy jak bedzie po kolejnych 10k km w pelni na gazie.
Co do docierania polecam tylko na PB. Dla mnie teraz pobieranie oleju na LPG jest wyznacznikiem wystrojenia instalacji LPG (na nie wystrojonej instalce pobieral zauwazalnie wiecej oliwy). Na LPG pobiera na pewno wiecej oleju – obecnie przez pierwsze 10k km od remontu wlalem rowno litr oleju. Zobaczymy jak bedzie po kolejnych 10k km w pelni na gazie.
no ja mam wystrojona instalke lpg jak jeżdze do 100 km na godzine nie wlkoąc sie przy przyśpieszaniu to nawet 10 l nie pali
poczekam jeszcze troche i jak walne 3 tyś km to zobacze co dalej robic
znajomy mówi zebym sie nie martwił bo sie dotrze jeszcze ale ja jakos jestem sceptycznie nastawiony
ps. jaka ma xedos norme oleju ??
poczekam jeszcze troche i jak walne 3 tyś km to zobacze co dalej robic
znajomy mówi zebym sie nie martwił bo sie dotrze jeszcze ale ja jakos jestem sceptycznie nastawiony
ps. jaka ma xedos norme oleju ??
podobno litr na 10k km – ja tobie jednak proponuje zrobic 1000km na PB i potem 1000km na LPG i sprawdzic jaka jest roznica w poborze oleju.
i tak zrobie
choc jaksa mi napisał ze przy tym silniku powinno sie zrobić szlif cylindrów zeby było git i nie brał oleju no ale juz jest po fakcie wiec zostaje zbierać kase na ewentualna poprawke bądz inny silnik ale czas pokaże jak bedzie ......
choc jaksa mi napisał ze przy tym silniku powinno sie zrobić szlif cylindrów zeby było git i nie brał oleju no ale juz jest po fakcie wiec zostaje zbierać kase na ewentualna poprawke bądz inny silnik ale czas pokaże jak bedzie ......
moze jakis rysunek tego urzadzenia do wymiany tych gumek bo tez mi dymi stala ponad pol roku pod blokiem moze tylko zastojala jest ale nie wiem
-
reiders626ge
reiders626ge napisał(a):pol roku pod blokiem moze tylko zastojala
pewno jo... ino chwatko sie orientuj i jak dych bedzie taka potrzeba to zem zrobim remont.
witam
moja teoria co do tego ,by za duzo oleju nie wlewac okazuje sie chyba nie dokonca sprawdzona ,moze dlatego,ze zimno sie zroblo i z ranca zakopci
w lato to skutkowalo ,ale teraz to poracha
na szczescie nic sie nie psuje wiec samochod jest godny uwagi ale ten silnik to porazka
czas pomyslec o innej furze
pozdrawiam
moja teoria co do tego ,by za duzo oleju nie wlewac okazuje sie chyba nie dokonca sprawdzona ,moze dlatego,ze zimno sie zroblo i z ranca zakopci
w lato to skutkowalo ,ale teraz to poracha
na szczescie nic sie nie psuje wiec samochod jest godny uwagi ale ten silnik to porazka
czas pomyslec o innej furze
pozdrawiam
- Od: 6 sty 2009, 21:39
- Posty: 41
- Skąd: gliwice
- Auto: mazda 626 2.0 115K kM benzyn
witam .A co powiecie na to jezdze mazda 3 lata przebieg 250tys na gazie ok 40 tys i nagle okazalo sie ze nie pali wogole jeden culinder po chwili padl drugi iskra na pewno jest wszystkie swiece okopcone .olej wymieniony jezdze w miare spokojnie oleju nigdy nie dolewalem zmiana co 10tys czyzby sie silnik skonczyl
- Od: 3 lip 2008, 18:53
- Posty: 30
- Skąd: LESZNO
- Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6