Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
To jest prosze Ciebie Mazda, ona i jej katalizator wytrzymaja naprawde wiele
wymieniłem pierścienie i dalej olej bierze. tylko, że nie kopci na błekitno, a olej ubywa i nie wiem co teraz z tym zrobić.
silnik jest mokry od strony paska rozrządu, patrzyłem niby nie puszczaja simeringi ale nie jestem do końca pewien.
ile może taki kosztować
a może na wale głównym sam już nie wiem
aczy mogly sie pierscienie jeszcze niedotrzec
silnik jest mokry od strony paska rozrządu, patrzyłem niby nie puszczaja simeringi ale nie jestem do końca pewien.
ile może taki kosztować
a może na wale głównym sam już nie wiem
aczy mogly sie pierscienie jeszcze niedotrzec
Ostatnio edytowano 18 kwi 2004, 07:47 przez mtaranti, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
JAK zrobiłeś mało km to pierścionki się nie ułożyły podobno to 2000 km się może układać a tam gdzie mokro to swoją drogą , nie piszesz ile bierze więc trudno coś powiedzieć
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ????????????
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
Dobre pytanie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
wszyscy stawiają na pierścienie jak tak patrze na forum.
to powiedzcie mi moi drodzy mazdowicze który z was wymieniał pierścienie na orginalne mazdowskie?
czy teraz nie bierze oleju po wymianie?
oczywiście tulei nie wymieniałem ale i progów też nie było.
ile takie orginalne pierścienie kosztują ?
Dalej..
ile kosztują orginalne uszczelniacze?
proszę o opinie na temat wymiany prowadnic?
No i nakoniec co mam zrobić jeszcze żeby nie brał tego oleju??????????????
to powiedzcie mi moi drodzy mazdowicze który z was wymieniał pierścienie na orginalne mazdowskie?
czy teraz nie bierze oleju po wymianie?
oczywiście tulei nie wymieniałem ale i progów też nie było.
ile takie orginalne pierścienie kosztują ?
Dalej..
ile kosztują orginalne uszczelniacze?
proszę o opinie na temat wymiany prowadnic?
No i nakoniec co mam zrobić jeszcze żeby nie brał tego oleju??????????????
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
Jaki masz motor?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W mojej 626 GF 2,0 miałem ten sam problem ( gdzieś już opisywałem ) 2 razy robiłem tę operację . Po zamontowaniu pierscieni oryginalnych za całe 820 zł jest ok. Głowicę też zrobilem od zera ( bez prowadnic bo byly ok ) uszczelniacze też oryginały.Zrobiłem już 20000 km i jest git.
Ostatnio edytowano 12 kwi 2004, 23:27 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mtaranti, nie eksperymentuj z olejami bo to nic nie da. Kup orginalne pierścienie nie koniecznie w serwisie poszukaj pierścieni firmy RIK firma ta robi pierścienie dla konceru mazdy i są orginalnie wkładane. Mi w jc jak poleciały ich pierścienie po 6-8 tkm zciągneli takie za 350 zł i juz ponad 85 tkm śmigają. Jak dymu rano nie ma to na bank nie uszczelniacze.
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
Bardzo ciekawe ! A jaka firma to sprowadza? 350 to nie 820pierścieni firmy RIK
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Mtaranti ile ci tego oleju bieże i podaj typ motoru bo może w danych technicznych ma trochę brać oleju. Co do oleju jak zmienisz z syntetyku na mineralny wzrośnie ci ciśnienie i wtedy moą pójść już nadwyrężone uszczelniacze.
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
tak ma prawo 1l na 10 000 km.może w danych technicznych ma trochę brać oleju
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Czyli średnio na 1000km ok.0,1l. Ale też trzeba zwrócić że są to dane dla nowych silników i jest też pewna tolerancja chociażby wynikająca z eksploatacji(ile razy w ciągu dnia uruchamiany). Podaj te dane a napewno Jaksa to podsumuje!!!!!!
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
Pewnie tak ,ale myslę że po 150 tys to ok 1L na 5000 to norma ( bez paniki )Ale też trzeba zwrócić że są to dane dla nowych silników
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Niektore nowe auta maja norme 1 l/1000 km (sic!).
Tak ! Ale to VW AUDI i jakies tam Fiaty...... hihi ( dobre te normy )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6