Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.

Postprzez Globy » 21 mar 2004, 22:40

To jest prosze Ciebie Mazda, ona i jej katalizator wytrzymaja naprawde wiele :)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez JACU626 » 22 mar 2004, 01:01

Nio i iejednego kierowcę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez mtaranti » 5 kwi 2004, 09:51

wymieniłem pierścienie i dalej olej bierze. tylko, że nie kopci na błekitno, a olej ubywa i nie wiem co teraz z tym zrobić.
silnik jest mokry od strony paska rozrządu, patrzyłem niby nie puszczaja simeringi ale nie jestem do końca pewien.
ile może taki kosztować
a może na wale głównym sam już nie wiem
aczy mogly sie pierscienie jeszcze niedotrzec
Ostatnio edytowano 18 kwi 2004, 07:47 przez mtaranti, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez spec » 5 kwi 2004, 13:31

JAK zrobiłeś mało km to pierścionki się nie ułożyły podobno to 2000 km się może układać a tam gdzie mokro to swoją drogą , nie piszesz ile bierze więc trudno coś powiedzieć
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
?????????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ??????????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2004, 16:52
Posty: 245
Skąd: RADOM
Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI

Postprzez JACU626 » 5 kwi 2004, 14:04

a jakie pierścionki zalozyłeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Jaksa » 5 kwi 2004, 19:15

Dobre pytanie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mtaranti » 12 kwi 2004, 22:59

wszyscy stawiają na pierścienie jak tak patrze na forum.
to powiedzcie mi moi drodzy mazdowicze który z was wymieniał pierścienie na orginalne mazdowskie?
czy teraz nie bierze oleju po wymianie?
oczywiście tulei nie wymieniałem ale i progów też nie było.
ile takie orginalne pierścienie kosztują ?
Dalej..
ile kosztują orginalne uszczelniacze?
proszę o opinie na temat wymiany prowadnic?
No i nakoniec co mam zrobić jeszcze żeby nie brał tego oleju??????????????
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez Jaksa » 12 kwi 2004, 23:19

Jaki masz motor?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Jaksa » 12 kwi 2004, 23:22

W mojej 626 GF 2,0 miałem ten sam problem ( gdzieś już opisywałem ) 2 razy robiłem tę operację . Po zamontowaniu pierscieni oryginalnych za całe 820 zł jest ok. Głowicę też zrobilem od zera ( bez prowadnic bo byly ok ) uszczelniacze też oryginały.Zrobiłem już 20000 km i jest git.
Ostatnio edytowano 12 kwi 2004, 23:27 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mtaranti » 12 kwi 2004, 23:24

dzieki właśnie znalazłem na forum twoje opisy
motor taki sam 2,0 FS
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez mtaranti » 18 kwi 2004, 07:49

chopy a może coś z tymi uszczelniaczami sie zwaliło czy na 100% pierścienie
i czy jak zaleje mineralny olej to bedzie miałó mniejszy apetyt?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez JACU626 » 18 kwi 2004, 08:53

mtaranti, nie eksperymentuj z olejami bo to nic nie da. Kup orginalne pierścienie nie koniecznie w serwisie poszukaj pierścieni firmy RIK firma ta robi pierścienie dla konceru mazdy i są orginalnie wkładane. Mi w jc jak poleciały ich pierścienie po 6-8 tkm zciągneli takie za 350 zł i juz ponad 85 tkm śmigają. Jak dymu rano nie ma to na bank nie uszczelniacze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Jaksa » 18 kwi 2004, 12:56

pierścieni firmy RIK
Bardzo ciekawe ! A jaka firma to sprowadza? 350 to nie 820
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez artus » 18 kwi 2004, 13:31

Mtaranti ile ci tego oleju bieże i podaj typ motoru bo może w danych technicznych ma trochę brać oleju. Co do oleju jak zmienisz z syntetyku na mineralny wzrośnie ci ciśnienie i wtedy moą pójść już nadwyrężone uszczelniacze.
ZSW M926 MAZDA MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2004, 23:24
Posty: 152
Skąd: Świnoujście
Auto: Mazda MX-3 1.6

Postprzez Jaksa » 18 kwi 2004, 13:39

może w danych technicznych ma trochę brać oleju
tak ma prawo 1l na 10 000 km. <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez artus » 18 kwi 2004, 16:01

Czyli średnio na 1000km ok.0,1l. Ale też trzeba zwrócić że są to dane dla nowych silników i jest też pewna tolerancja chociażby wynikająca z eksploatacji(ile razy w ciągu dnia uruchamiany). Podaj te dane a napewno Jaksa to podsumuje!!!!!!
ZSW M926 MAZDA MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2004, 23:24
Posty: 152
Skąd: Świnoujście
Auto: Mazda MX-3 1.6

Postprzez Jaksa » 18 kwi 2004, 17:35

Ale też trzeba zwrócić że są to dane dla nowych silników
Pewnie tak ,ale myslę że po 150 tys to ok 1L na 5000 to norma ( bez paniki )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Globy » 18 kwi 2004, 17:39

Niektore nowe auta maja norme 1 l/1000 km (sic!).
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Jaksa » 18 kwi 2004, 17:47

Tak ! Ale to VW AUDI i jakies tam Fiaty...... hihi ( dobre te normy )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Długi » 18 kwi 2004, 22:11

A RX-8 jaką ma normę :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6