Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.

Postprzez Redoo » 29 cze 2004, 21:15

oczywiscie jak korek jest odkrecony
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Jaksa » 29 cze 2004, 21:25

aa powidcie mi czy jak z pod korka oleju przy zapalonym silniku i wiekszych obrotach chlupie olej to to jest oznaka ze silnik jest z konczony?
to normalne że chlapie (walki się kręcą i rozchlapują olej ktory podaje pompa ) jak przestanie chlapac to mozesz szukac silnika. <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Jaksa » 29 cze 2004, 21:33

sprawdałem przed chwila dokładnie ma 2.24098 do duzo jak na silnik 2.0 16 z 92r?
Widzę ze ma 224tys tak? Co do przebiegów i wytrzymalosci była juz rozmowa ale powiem raz jeszcze Silniki FS i FP łykają olej przez pierscienie tłokowe po przebiegu 180-200 tys km! Jak kupisz oryginalne będziesz jezdzil następne 200 tys km.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Paweł » 29 cze 2004, 21:48

Moja ma 200kkm i nic nie lyka.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/890)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Jaksa » 29 cze 2004, 22:16

Moja ma 200kkm i nic nie lyka.
to trzeba się cieszyć....zobaczymy za parę tysięcy .... <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Paweł » 29 cze 2004, 22:19

Za pare tysiecy, to ten samochod sie calkowicie rozpadnie. :|
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/890)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Redoo » 29 cze 2004, 22:24

ok poczytam napewno sie cos dowiem ciekawego
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Redoo » 29 cze 2004, 22:27

a moj motor podobno bierze olej i zawory sie tłuka jak cholera ale silnik smiga i B.M.W mi moga skoczyc
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Paweł » 29 cze 2004, 22:35

Nie pisz podwojnych postow!
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/890)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Jaksa » 29 cze 2004, 22:44

Za pare tysiecy, to ten samochod sie calkowicie rozpadnie
napewno nie......trzeba myślec pozytywnie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Paweł » 29 cze 2004, 22:58

Ta. Oby dojechal do Ryk i z powrotem. :)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/890)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Gr00bY » 29 cze 2004, 23:19

Redoo napisał(a):a moj motor podobno bierze olej i zawory sie tłuka jak cholera ale silnik smiga i B.M.W mi moga skoczyc


Zgadza się. U mnie tylko troszke olej podjada, ale 525 E34 na trasie ostatnio nie mógł mnie skillować <jupi> Mam już okolice 240kkm, a pierścionki proszą się o wymiane. Chwilowo jednak fundusz na Mazde się skończył <jelen>
Potrzebne oponki albo całe autko? Priv....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2004, 12:24
Posty: 64
Skąd: W-wa (WU)
Auto: 626 GE FP, iVT

Postprzez nightcomer » 30 cze 2004, 08:12

Jaksa napisał(a):Silniki FS i FP łykają olej przez pierscienie tłokowe po przebiegu 180-200 tys km!
A jak to jest z KL?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Redoo » 30 cze 2004, 10:26

pocieszyłes mnie bardzo,i z tym chlapaniem tesh,a nie wiesz ile taka zabawa w pierscienie??
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Redoo » 30 cze 2004, 10:38

Nie wiecie ile kosztuje Generalka tego silnika??
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Paweł » 30 cze 2004, 10:40

Nie pisz bez potrzeby jednego posta pod drugim. Uzywaj opcji edycji.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/890)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Redoo » 30 cze 2004, 12:26

dziekuje wam za wszystkie odpowiedzi teraz to ja juz chyba wszystko wiem o silnikach Mazdy!jeszcze raz dziekuje!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Jaksa » 30 cze 2004, 18:32

ile taka zabawa w pierscienie??
Tak jak wspomnialem pierscienie tylko oryginalne ( wszystkie inne to szit nadający się na kolczyk dla krowy ) całkowity koszt wymiany pierscieni + zrobienie głowicy od podstaw ( szlif zaworow gniazd.i zam. nowych uszczelniaczy ) to 2700 zł. Po takiej naprawie spalanie oleju jest fabryczne czyli 1L na 10 tyś km. W silnikach KL jest podobnie ....no chyba że ktos jezdzi jak dziadek do 3000 rpm ( mam taką 626 KL ma chyba 330tyś i wszystko jest ok )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Bokciu » 20 wrz 2004, 22:31

Witam.
Własnie nabylem po 7 letniej eksploatacji modelu 323 ,model 626 z 96 roku.
Wszystko ok ,silnik sobie chodzi standardowo czyli lekko sobie stukaja popychacze ale jakos to przezyje bo nie slychac tego mocno.Auto ma przejechane 175 tys.
Problem polega na tym ,ze na zimnym silniku np. po nocy po odpaleniu zaczyna mocno kopcic na parowóz .Dym ma kolor biało – niebieski po chwili obja zanika (czyli po paru minutach).Na cieplym podczas jazdy nie kopci bo sprawdzalem.Chyba ze go przegazuje na 6 tys. to lekko moze cos tam pusci ale sa to sladowe ilosci.Podejzewam o to uszczelniacze zaworow.Czy moze ktos mi pomoc co to dokladnie jest.Moze ktos mial podobny problem.Moze zby wysoki stan oleju ,albo moze cos nie tak z samym olejem ,sam juz nie wiem.Samochod mam od paru dni.jak kupowalem to nie kopcil bo byl raczej cieply.
Bardzo z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2004, 22:23
Posty: 284 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Galant EA 2.4 Tiptronic '99

Postprzez Jaksa » 20 wrz 2004, 22:42

ze na zimnym silniku np. po nocy po odpaleniu zaczyna mocno kopcic na parowóz .Dym ma kolor biało – niebieski po chwili obja zanika (czyli po paru minutach)
No...widzę ze temat wraca ( było tego sporo gdzies w archiwum ) poczekaj jak bedzie minus 10 dopiero zacznie kopcic.......ten dym ktory się wydobywa z wydechu to jest olej ktorego pierscien olejowy nie jest wstanie zebrac z cylindra bo juz się skonczył . Stały temat w silnikach FS/FP po takim przebiegu.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6