Wymiana uszczelki pod głowicą MX6 GD (LPG) – kto poradzi
1, 2
Szanowni specjaliści
Jestem przed wymianą uszczelki pod głowicą i chciałbym zebrać jak najwięcej informacji, na co mam uważać, i czego nie robić, a co zrobić po kolei, żeby auto po złożeniu działało. Za wszelką pomoc stokrotne dzięki
Auto ma jakieś 150kkm, chociaż głowy nie dam, bo poprzedni właściciel nie chciał podać konkretów. Od jakiś 12kkm jest wstawiony gaz, słyszałem że to ma znaczenie jeśli chodzi o głowicę. Czy wymieniać pasek rozrządu, inwestować w oryginalne uszczelki?
Proszę o wszelką pomoc
Jestem przed wymianą uszczelki pod głowicą i chciałbym zebrać jak najwięcej informacji, na co mam uważać, i czego nie robić, a co zrobić po kolei, żeby auto po złożeniu działało. Za wszelką pomoc stokrotne dzięki
Auto ma jakieś 150kkm, chociaż głowy nie dam, bo poprzedni właściciel nie chciał podać konkretów. Od jakiś 12kkm jest wstawiony gaz, słyszałem że to ma znaczenie jeśli chodzi o głowicę. Czy wymieniać pasek rozrządu, inwestować w oryginalne uszczelki?
Proszę o wszelką pomoc
polskie drogi...
- Od: 13 lis 2004, 20:59
- Posty: 34
- Skąd: Szczecin
- Auto: ------------------------------
Tak tak udzielajcie koledze porad, może tfu tfu mi sie kiedyś przydadzą
o widzę z opisu że już się udało
teraz nawet nie musze startować z Tobą na 400m żeby wiedzieć jaki wynik
Gratuluję
teraz nawet nie musze startować z Tobą na 400m żeby wiedzieć jaki wynik
Gratuluję
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Jaka jest różnica między GD FE a GD F2? Bo pod tematem pojawiło się coś takiego...
i jeszcze jedno: jak patrzyłem w tabele silników, to występują dwie wersje (2,2 12V) tylko jedna ma 115 kucy, a druga coś koło 135... jak rozpoznać, co jest co?
i jeszcze jedno: jak patrzyłem w tabele silników, to występują dwie wersje (2,2 12V) tylko jedna ma 115 kucy, a druga coś koło 135... jak rozpoznać, co jest co?
polskie drogi...
- Od: 13 lis 2004, 20:59
- Posty: 34
- Skąd: Szczecin
- Auto: ------------------------------
Witam Ta druga wersja jest z turbosprężarką i ma 145KM.
Dane techniczne:
Mazda MX-6 2.2i Turbo
Pojemność skokowa: 2184 ccm
Moc maksymalna: 145 KM prz 4000 obr./min
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 12
Maksymalny moment obrotowy: 190 Nm przy 3500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: 467 l
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Pozdrawiam
Dane techniczne:
Mazda MX-6 2.2i Turbo
Pojemność skokowa: 2184 ccm
Moc maksymalna: 145 KM prz 4000 obr./min
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 12
Maksymalny moment obrotowy: 190 Nm przy 3500 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: 467 l
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Pozdrawiam
Riki, dzięki wielkie za odpowiedź... wygląda na to, że mam jakieś części do F2 łącznie z blokiem silnika ale turbosprężarki nie widzę może ktoś po numerze budy powie mi coś więcej? oto numerek VIN: JMZGD165201210770 a silnik to: <-2653178 (gdzie strzałka jak powiedział fachowiec zastępuje literkę "F")
polskie drogi...
- Od: 13 lis 2004, 20:59
- Posty: 34
- Skąd: Szczecin
- Auto: ------------------------------
guinness77 napisał(a):Jaka jest różnica między GD FE a GD F2?
FE bylo 6 wersji silnikowych wszystkie 2,0L
F2 bylo 2 wersje 2,2L
guinness77 napisał(a):JMZGD165201210770
JMZ – znacznik Mazdy
GD -model roku 89
1 – przedni napend
6 – coupe 5 d
5 -2,0 l benzinmotor DOHC
2 -5 biegowa skrzynia biegow
01 – brak danych
210770 – serien numer.
to w takim razie masz silnik 2,0 L FE DOHC z roku 87/91
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
Oki doki... prawie wszystko się zgadza. Tylko że "5 d" oznacza budę czterodrzwiową + klapa, a ja mam 3-drzwiówkę... no i poprzedni właściciel zmieniał silnik z 2.0 na obecny 2,2. Tylko jest bez turbosprężarki... czy można to jakoś dokupić i dostawić? Proszę o poradę....
polskie drogi...
- Od: 13 lis 2004, 20:59
- Posty: 34
- Skąd: Szczecin
- Auto: ------------------------------
guinness77 napisał(a): czy można to jakoś dokupić i dostawić? Proszę o poradę....
Dokupić wszystko można.
Ale do zwykłego silnika nie wsadzisz Turbo. Zwykły F2 ma inny stopień sprężanie. Wstawienie tam turbiny może skończyć sie rozerwaniem tłoków bądź bloku.
Lepiej poszukaj kompletnego silnika z turbo napewno będzie taniej
Albo jeszcze lepiej zamiast f2 wstaw sobioe F3 – 2,0 16 V DOHC – 140 koni
Dobra, jestem już po wymianie uszczelki, paska rozrządu oraz jednego uszczelniacza... plus oczywiście wymiana filtru oleju z całym olejem oczywiscie...
Temat można zamknąć, jak to się robi?
Temat można zamknąć, jak to się robi?
polskie drogi...
- Od: 13 lis 2004, 20:59
- Posty: 34
- Skąd: Szczecin
- Auto: ------------------------------
Zamykamy.guinness77 napisał(a):Temat można zamknąć, jak to się robi?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To ja poprosze szczegółowy raport z wymiany uszczelki i uszczelniaczy od odkręcenia pierwszej śróbki do zakręcenia ostatniej
Jarku i dopiero wtedy zamykamy
Jarku i dopiero wtedy zamykamy
Waluś napisał(a):To ja poprosze szczegółowy raport z wymiany uszczelki i uszczelniaczy od odkręcenia pierwszej śróbki do zakręcenia ostatniej
Troszke odkopie temat Glownie chodzi mi o kolejnosc dokrecania srob glowicy i moment
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
2.2 12v
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
wieczorkiem bede w domku (tak kolo 21-22), wezme do reki manula i cosik tam wyskrobie. Ogolnie z tego co pamietam zasada jest od środka -sruby dól-gora, potem prawa strona, potem lerwa strona (jeden pion) potem powrot na prawa i na lewa. Jako ze skaner wciaz u Madzi (no sie uparla i nie chce mi oddac) – nie obiecuje skanu strony, moze choc fotka wyjdzie...)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Huano napisał(a):Jako ze skaner wciaz u Madzi (no sie uparla i nie chce mi oddac) – nie obiecuje skanu
A to skubana, może trzeba Ją do tego zachęcić??
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6