Klekoczące popychacze – czy mogę wykluczyć pompę oleju?
Dziś natrafiłem w necie na taką oto opinię... Czyżby przełom w temacie cykania vałek mazdy?
"W ramach porady pragnę podpowiedzieć iż w mazdach z silnikami V6 przy co drugiej wymianie rozrządu należy wymieniać sprężynę kasującą luz miedzytrybowy wałków.Często dobiegający z silnika dżwięk jest mylony i klasyfikowany jako dżwięk popychaczy!.
Sprężyna przypomina tależyk deserowy lecz w tym przypadku bez dna...Cena takiej sprężyny nie przypomina ceny popychaczy gdyż jest naprawdę niska.(50zł-70zł)Wskazaniem do wymiany takiej sprężyny jest np.-po wymianie oleju jest cisza na 1000-1500km. Kiedy po tym dystansie usłyszymy znajomy dżwięk możemy być pewni że to spżyna po mimo zapewnień Pana mechanika że to popychacze zwane też przez niektórych szklankami."
Co o tym sądzicie?
"W ramach porady pragnę podpowiedzieć iż w mazdach z silnikami V6 przy co drugiej wymianie rozrządu należy wymieniać sprężynę kasującą luz miedzytrybowy wałków.Często dobiegający z silnika dżwięk jest mylony i klasyfikowany jako dżwięk popychaczy!.
Sprężyna przypomina tależyk deserowy lecz w tym przypadku bez dna...Cena takiej sprężyny nie przypomina ceny popychaczy gdyż jest naprawdę niska.(50zł-70zł)Wskazaniem do wymiany takiej sprężyny jest np.-po wymianie oleju jest cisza na 1000-1500km. Kiedy po tym dystansie usłyszymy znajomy dżwięk możemy być pewni że to spżyna po mimo zapewnień Pana mechanika że to popychacze zwane też przez niektórych szklankami."
Co o tym sądzicie?
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
ja u siebie wymieniłem to i to (tz spreżyne i zaworek w pompie oleju i te talerzyki na wałkach) na pewno jest ciszej ale całkowicie klekotanie nie ustało...
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Soluks napisał(a):ja u siebie wymieniłem to i to (tz spreżyne i zaworek w pompie oleju i te talerzyki na wałkach) na pewno jest ciszej ale całkowicie klekotanie nie ustało...
A czy razem ze sprężynami wymieniałeś nakrętki czy też zeszlifowałeś zamki które są na zmodyfikowanych sprężynach?
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf napisał(a):A czy razem ze sprężynami wymieniałeś nakrętki czy też zeszlifowałeś zamki które są na zmodyfikowanych sprężynach?
A jakie ma to znaczenie – jesli można zapytać?
tomekrvf napisał(a):A czy razem ze sprężynami wymieniałeś nakrętki czy też zeszlifowałeś zamki które są na zmodyfikowanych sprężynach?
nic nie szlifowałem kupiłem komplet
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6