problem z regulatorem cisnienia paliwa

Postprzez brox » 9 gru 2010, 15:01

Witam jestem posiadaczem mazdy xedos 1.6 CA B6 (lpg)'95r.Od jakiegos czasu mam problem z osiagami oraz z obrotami,dodam ze auto jest po generalnym remoncie.Moja madzia jezdzi jakby mila 75Km nie wkreca sie na obroty jest bardzo slaba,obroty na biegu jalowym faluja.Po podlaczeniu pod komputer wyskakuje blad 25 czyli REGULATOR CISNIENIA PALIWA.w trybie awaryjnym auto nie odpala ma tak slabe obroty,przepustnica czysta.Dodam ze pod maska nie czuc benzyny.Jak sadzicie czy przyczyna tych osiagow oraz obrotow moze byc regulator?czy powinienem go wymienic z gory dziekuje za pomoc
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez wujekkuna » 9 gru 2010, 23:48

Moze pompka paliwa ? Moze wtryski ? Moze przeplywomierz ?
Sprawdzic i nie meldowac o trudnosciach ;]
A tak serio to sprawdz te rzeczy a potem jak nic Ci nie wyjdzie zobacz na rozrzad bo mogl przeskoczyc i sie zaplon po..ac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 23:40
Posty: 103 (2/0)
Skąd: Olszanica
Auto: Xedos 6 2.0 v6 Full opcja ;]

Postprzez brox » 10 gru 2010, 10:33

przepływomierz jest dobry,pompa i wtryski mysle ze tez ok.auto jezdzi tak samo na gazie jak i na benzynie...
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez brox » 13 gru 2010, 20:21

widze ze nikt mi nie moze pomoc...:–(
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez Fedu » 13 gru 2010, 20:52

Wymieniałeś gdzieś niedawno rozrząd? Mi po wymianie rozrządu po dwóch dniach miał takie objawy jak piszesz. Okazało się że pasek przeskoczył :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez brox » 14 gru 2010, 20:08

rozrzad byl sprawdzany...nie wiem czytalem cos o ustawieniach Tps,czy top moze byc przyczyna?
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez maniek7777 » 15 gru 2010, 22:41

Sprawdź czy nie ma gdzieś dziury w dolocie między przepływomierzem a kolektorem. Ta guma harmonijka lubi gdzieś pęknąć i potrafi spowodować takie objawy jak opisujesz.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 lip 2008, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dębica
Auto: Xedos 6 CA KF

Postprzez pepies » 16 gru 2010, 11:25

To co napisał maniek w sumie ma sens... Dużo lewego powietrza i sterownik nie wie co robić więc winą obarcza sprzęt. Zdejmij rurę z filtra i sprawdź czy nigdzie nie pękła. To 5 minut roboty a może oszczędzić sporo kosztów.
Rozsądkiem można się kierować przy doborze kobiety a nie auta... Samochód trzeba kochać.

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 00:49
Posty: 76
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 96'

Postprzez brox » 16 gru 2010, 15:55

a co z tym bledem 25(regulator cisnienia paliwa?) moze to przez ten regulator taki problem mam wymienic czy nie?
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 22:16
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Xedos 1.6 16v

Postprzez pepies » 16 gru 2010, 16:40

najpierw sprawdź tą gumę. Jeśli ona będzie sprawna to dopiero możesz zastanawiać się nad samoregulatorem.
Ona często pęka od spodu i wtedy ni chu chu tego nie widać.
Rozsądkiem można się kierować przy doborze kobiety a nie auta... Samochód trzeba kochać.

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 00:49
Posty: 76
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 96'

Postprzez wujekkuna » 16 gru 2010, 20:15

Najlepiej sciagnij cały i oklej dokladnie tasma izolacyjna raz przy razie, wtedy bedziesz mial pewnosc. Ja kiedys tez sie upieralem ze guma jest ok a pekniecie bylo tak male ze ciezko bylo je zuwazyc. Lepiej okleic na darmo nic szukac przyczny Bog wie gdzie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 23:40
Posty: 103 (2/0)
Skąd: Olszanica
Auto: Xedos 6 2.0 v6 Full opcja ;]

Postprzez maniek7777 » 17 gru 2010, 18:53

Regulator ciśnienia nie wpływa w żadnym wypadku na jazdę na gazie. Z tego co piszesz objawy są również na LPG. A tak w ogóle to jaka to instalacja? Sekwencja czy podciśnieniowa? Jak masz dostęp do lampy stroboskopowej to sprawdź wyprzedzenie zapłonu – wyjdzie wtedy czy masz przeskoczony rozrząd. Znajomy jeździł tak civic'iem bez świadomości ponad pół roku a pasek był przełożony tylko o jeden ząb. Jak przestawił pasek to dopiero odczuł jak powinien pracować silnik.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 lip 2008, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dębica
Auto: Xedos 6 CA KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6