Omiot napisał(a):ciekawi mnie jeszcze ciśnienie sprężania i pompy paliwa tylko tego na szybko nie będe miał czym sprawdzić
tu bym nie szukał przyczyny.
pompa pompuje pewnie 3-4 bar, a reguluje sobie do odpowiedniego grzybek przy listwie wtryskowej. Jeśli pompa pompuje – to znaczy, że działa. Najłatwiej sprawdzić czy dochodzi paliwo, odkręcając śrubę na listwie. Tę z prawej strony listwy (na 17 bodajże), która trzyma wąż zasilający.
Ciśnienie sprężania – nagle nie ucieknie
Skoro jeździł i nie kopcił na niebiesko w całym zakresie obrotów to raczej nie szukaj na siłę
Jak to
Hazu mawia – "KF to prosta konstrukcja".
Może padł Ci któryś czujnik położenia wału. Jeden jest przy kole pasowym, a drugi w aparacie zapłonowym (w zależności od rocznika). Bez tego Xed raczej nie będzie chciał gadać.
Układ zapłonowy wyeliminujesz szybko w następujący sposób:
Nie jest to zbyt wyszukany sposób, ale na szybko można sprawdzić.
Prosisz kogoś aby siadł za kierownicę.
ściągasz węża przy przepustnicy. Bierzesz "plaka" do czyszczenia kokpitu. Rozchylasz przepustnicę (pomocnik może nacisnąć gaz w tym celu) psikasz w przepustnicę. Pomocnik kręci. Jeśli silnik odpali na tym to znaczy, że zapłon działa i problem jest w zasilaniu paliwem. Ale oczywiście nie jest to full profeska sposób.
Ja i tak stawiam na któryś czujnik