Kody błędów (dwu- i czterocyfrowe)

Postprzez xXx » 28 lis 2006, 22:55

Jestem genialny................... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez LukasKK » 28 lis 2006, 23:41

Witam

Ja w czwartek zmieniam rozrząd zobaczymy jak mi to fachowcy zrobią jak spi... to zabije i uduszę starym paskiem ;) A tak na serio przy okazji chce zmienić łożysko na alternatorze jakie polecacie może ktoś napisać jakie mam kupić oznaczenia itd. z góry dzięki.


pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez xXx » 29 lis 2006, 10:34

NTN lub SKF, oznaczenia nie znam.......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez LukasKK » 12 gru 2006, 20:29

Jak tak czytam co napisałem wyżej to sam nie rozumiem hahaha.


Tak wiec jestem po wymianie rozrządu wymienili fachowo tylko musiałem jechać żeby pasek na alternatorze i od wspomagania naciągnęli mocniej piszczał rano i przy kierownicy skręconej na max. W starym rorządzie istna masakra dwa koła prowadzące były w stanie złym szumiały ale kręciły sie w miarę lekko a trzecie to przy napinaczu olejowym prawie zatarte!! Teraz silniczek pracuje cichutko dzisiaj wymieniłem druga sonde Lambda tą bliżej katalizatora namęczyłem sie przy tym z godzinę sonda od nowości nie była wymieniana czyli 14 lat!! Jeszcze jadę na przegląd gazu i regulacje ale juz teraz mogę powiedzieć ze kultura pracy poprawiła sie silnik jest silniejszy i szybciej wkręca sie na obroty i co ciekawsze na gazie chodzi lepiej niż na benzynie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez Domelxyz » 13 gru 2006, 14:45

behemot napisał(a):Dlaczego na stronie NGK zalecają sondy dedykowane a nie uniwersalne? Czym takie sondy się różnią? W czym faktycznie dedykowana jest lepsza od uniwersalnej?

No właśnie, czy kupować dedykowaną, czy uniwersalną?
A jeśli już dedykowaną to jak mam dobrać odpowiedni model do swoj Madzi?
Never let your sense of morals get in the way of doing what's right
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2006, 18:59
Posty: 247 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:Skoda Octavia SCOUT
Była: 626 Cronos

Postprzez Domelxyz » 13 gru 2006, 14:55

Czy np. TAKA sonda pasowała by do 626 Cronos 2.0 ?
Never let your sense of morals get in the way of doing what's right
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2006, 18:59
Posty: 247 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:Skoda Octavia SCOUT
Była: 626 Cronos

Postprzez xnairda » 13 gru 2006, 18:19

Podłącze sie pod temat, gdzie jest schemat tego testera bo nie mogę go namierzyc, oraz drugie pytanie czy tester ten czyta kody w systemie OBD2??
Mam Proba 2,5 v6 KL czyli to samo co Mazda i nigdzie nie mogę znależć testera do niego...
xnairda
 

Postprzez behemot » 13 gru 2006, 19:32

http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php – czy czyta OBD2 to nie wiem.

Jeszcze raz pytanie:

Dlaczego na stronie NGK zalecają sondy dedykowane a nie uniwersalne? Czym takie sondy się różnią? W czym faktycznie dedykowana jest lepsza od uniwersalnej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 13:16
Posty: 122 (0/1)
Skąd: Zwoleń
Auto: xedos 6, CA, KF + SGI

Postprzez fido » 21 lut 2007, 11:53

Witam,
mam po odczycie błędów z kompa (terster diodowy Mazda Xedos CA KF ) błąd: 41
Z opisu kodów na stronie mazdaspeed błąd 41 to – Elektrozawór .
Może mi ktoś coś więcej na ten temat powiedzieć, tj gdzie i czego szukać. :)
Paweł
Taka będzie kolejna. Mazda jest the best!!
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 sie 2004, 14:03
Posty: 9
Skąd: Tomaszów
Auto: Mazda 6 2.5 MZR (GH L5) 2009r

Postprzez fido » 22 lut 2007, 13:44

moźna liczyć na jakąś odpowiedź?? Pytanie z wczoraj :)
błąd 41- Elektrozawór – gdzie tego szukać, co to jest
Paweł
Taka będzie kolejna. Mazda jest the best!!
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 sie 2004, 14:03
Posty: 9
Skąd: Tomaszów
Auto: Mazda 6 2.5 MZR (GH L5) 2009r

Postprzez XEDOS6 » 11 mar 2007, 23:16

i jak po wymianie rozrzadu? wszystko gra... co wymieniales w rozrzadzie a dokladnie chcialbym wiedziec czy napinacz hydrauliczny tez ? :] mnie czeka nie bawem wymiana rozrzadu...ile zaplaciles za czesci?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XsiX » 12 mar 2007, 08:42

XEDOS6 napisał(a):i jak po wymianie rozrzadu? wszystko gra.

auto śmiga jak wściekłe :P


XEDOS6 napisał(a):o wymieniales w rozrzadzie a dokladnie chcialbym wiedziec czy napinacz hydrauliczny tez ?

Wymieniłem:
– pasek
– rolki prowadzące
– napinacz hydrauliczny
– pompę wody


XEDOS6 napisał(a):ile zaplaciles za czesci?

~1100 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez monter24 » 5 cze 2007, 22:53

Wiatm!

Chciałbym się dowiedzieć o czym moze swiadczyć brak zakończenia testu ECU 3 błyskami. Po podłączeniu diody widze 1 błysk tzn. brak błędów, czy tak jest ok ? Na zapalonym aucie rowniez tylko brak błędów jeden błysk.

Byłem dzisiaj na Nasypowej we Wrocławiu, poniewaz auto trochę sie dławi chcialem sprawdzic zapłon itp. Panowie przyniesli tester czy raczej skaner i po podłączeniu mozna sprawdzic tylko błędy co potwierdzili, ze ich nie ma, ale nie mogli wejsc w test czujników auta? Czy w OBD I Auto z 94r jest to mozliwe? Powiedzieli ze jest w moim aucie przejscie z OBDI NA OBD II niby wczesna wersja. Auto ma po 15 bar na kazdym tloku ale nie chodzi tak idealnie. JAk sprawdzic ECU? Prosze o madre podpowiedzi. JA MOWIE LAMPA STROBO a onie o kurcze ale tu nie widzac punktu odnosnika zapłonu :( rece opadaja i jeszcze chcieli 150 zł Dałem tylko 100 zł Młody chłopak pol godziny jezdził tak spodobal mu sie moj xedos )Z gory dzieki za propozycje , moze ktos zna extra elektronika we Wrocku badz Poznaniu i Łodzi?
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2007, 20:06
Posty: 62
Skąd: Ostrzeszów
Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG

Postprzez Indi » 8 cze 2007, 20:04

monter24 napisał(a):JA MOWIE LAMPA STROBO a onie o kurcze ale tu nie widzac punktu odnosnika zapłonu


Na kole pasowym masz podziałkę, osobiście nie miałem wątpliwej przyjemności z fachmanami z nasypowej, ale słyszałem nie pochlebne opinie o nich od chłopaków z klubu probe, nie umieją zrobić podstawowych spraw, generalnie fuszera, zresztą co się będę produkował, poczytaj sobie
http://ford-probe.net/forum/topics2/dor ... ej&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lut 2006, 16:32
Posty: 40
Skąd: Opole
Auto: Ford PROBE 2.5 V6

Postprzez monter24 » 9 cze 2007, 14:06

Teraz widac jak wazne sa nasze opinie na temat warsztatow, na naszym forum o Nasypowej we Wroclawiu byl jeden komentarz w dodatku pozytywny wiec sie skusilem – WIELKI BLAD ! W poniedzialek bede mierzyl wiazke kabli, ktore wchodza do ECU jesli bedzie dobrze to podjade w Łodzi do goscia, ktory ma moj rocznik anglika, wloze jego ECU i zobaczymy co się bedzie dziać :)

Co z tym zakonczeniem testu trzema błyskami – zawsze po podlaczeniu ma tak konczyc, czy wylaczie kiedy sa błędy ??
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2007, 20:06
Posty: 62
Skąd: Ostrzeszów
Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG

Postprzez Mirek » 27 lip 2007, 12:15

Podłączam się do pytania o zakończenie testu – dioda mruga tylko raz na początku, nie wyświetla już później nic. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym tematem? Chodzi akurat o 323F ale przypuszczam że temat wygląda tak samo (tylko że powinno się dwoma błyskami kończyć)

Wydaje mi się że to oznaka braku błędów, ale proszę o potwierdzenie bądź poprawienie mnie. Z góry dzięki :)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:55
Posty: 1404 (1/22)
Skąd: Żywiec / Kraków
Auto: Mazda 3 BM '14 / 3 BL '09 / 6 GG '02
były:
Mazda 6 GY '03 / 323F BA '96 / 323F BG '92 / 626 GD '89

Postprzez Hazu » 27 lip 2007, 18:33

U mnie tak samo z tymi waszymi błyskami <lol> <lol> <lol>

Jeden błysk jak jest wszystko OK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez pawelc » 9 maja 2008, 15:43

Witam ,przekładałem cały silnik z anglika z 97 r łącznie z instalacją ,praktycznie przełożone jest wszystko samochód odpala ,na wysokich obrotach chodzi ok ,a na wolnych trójkuje tak jakby wypadał zapłon,oczywiście kable przewody świece są Ok ,próbowałem zdiagnozować i wywala na kodach kod 22 kod 11 i kod 14 -o ile kod 14 znalazłem i jest o czujnik ciśnienia atmosferycznego znajdujący się podobno w kompie o tyle do pozostałych kodów nie znalazłem nigdzie interpretacji -może ktoś spotkał się z czymś takim? -ecu to KFA1 ,jeszcze jedno próbowałem te kody resetować i w żaden sposób nie idzie ich usunąć ,a może w tym kompie nie jest interfejs obd1 ?to w takim razie co to za kody ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Grzyby » 9 maja 2008, 15:48

litości ....
Miejcie ludzie wzgląd na to że ktoś tutaj musi po was sprzątać.
Mało tematów o kodach jest na forum?
Do CA również ...

Poleci do kosza. Nawet nie tłumaczę dlaczego.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez pawelc » 9 maja 2008, 20:30

chodzi Ci o to? to ja znam akurat prawie na pamięć ,problem jest w tym że jest to rocznik 97 i może być obd2 a co za tym idzie to tylko scaner ,zastanawiają mnie te kody czyżby były od ABS-u? a odczytuje się je jak od silnika ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6