Strona 1 z 5

Ustawienie znaków na kołach zębatych rozrządu

PostNapisane: 3 kwi 2006, 18:39
przez jerkow
Mam ogromną prośbę. Czy posiadacie może rysunek lub opis jak mają być ustawione koła zębate rozrządu w MAZDZIA 626 2,0 GE FS Z 1992 roku.
Będe bardzo wdzięczny.

PostNapisane: 3 kwi 2006, 21:10
przez hubizx
Posiadamy.

Obrazek

PostNapisane: 3 kwi 2006, 21:29
przez xedi
A może do V6 też by sie coś takiego znalazło.
byłbym bardzo wdzięczny :)

PostNapisane: 3 kwi 2006, 21:51
przez jerkow
OGROMNE DZIĘKI <jupi>

PostNapisane: 4 kwi 2006, 18:35
przez hubizx
Do V6 też się znalazło.

--
Pozdr
Hubi

Obrazek

PostNapisane: 4 kwi 2006, 18:55
przez xedi
Pozdrowienia i Dzięki Bardzo :)

USTAWIENIE ZNAKÓW NA KOŁACH ZĘBATYCH ROZRZĄDU

PostNapisane: 4 kwi 2006, 19:45
przez jerkow
Szukałem tych ustawień bo jak zdemontowałem wszystko i ustawiłem cechy na kołach rozrządu to cecha na wale była przesunięta o 5 zębów w prawo,a silnik prasował normalnie.Porzednio rozrząd był wymieniany u mechanika.
Dziw że się to kręciło.

PostNapisane: 4 kwi 2006, 20:10
przez zenith839
będzie się kręcić bo więkmszość silników mazdy jest bezkolizyjnych. W szczególności generacji GD

PostNapisane: 4 kwi 2006, 20:11
przez hubizx
5 zębów,
mechanik chyba musiał być pijany, bo ciężko to inaczej wytłumaczyć.

Pozdr
Hubi

USTAWIENIE ZNAKÓW NA KOŁACH ZĘBATYCH ROZRZĄDU

PostNapisane: 4 kwi 2006, 21:46
przez jerkow
A czy tak znaczne przesunięcie mogło mieć jakieś negatywny wpływ na silnik ?
Bo pracował normalnie z taką samą mocą jak przed wymianą rozrządu.
A przejechałem na tym prawie 40t.km.Żeby nie padła mi pompa wodna to bym jeszcze tak jeżdził.
Odnośnie mechanika to prowadzi warsztat specjalizujący się w samochodach Japońskich.

PostNapisane: 7 kwi 2006, 12:17
przez mazzyfun
Czy znajdzie się może rysunek lub opis jak mają być ustawione koła zębate rozrządu do mazdy 626 1,8 KAT, 16V GF/GW rocznik 1998!!!??
Z góry wielki dzięki!!!!!!

PostNapisane: 7 kwi 2006, 20:52
przez Jaksa
Tak samo jak W GE 1,8/2,0

PostNapisane: 8 kwi 2006, 00:35
przez mazzyfun
CZyli tak jak na 1 obrazku.
Dzieki bardzo, bardzo

PostNapisane: 8 kwi 2006, 18:03
przez luki626
hej jerkow po ustawieniu zgodnie a rysunkiem nic się nie zmieniło?? trochę mi to nie gra
A tak wogóle to ma ktoś pewne info na temat bezkolizyjności w takich przypadkach?

PostNapisane: 10 kwi 2006, 21:15
przez jerkow
Po ustawieniu rozrządu zgodnie z opisem silnik pracuje idealnie nawet nie drgnie, przedtem troche nim zrywało.Co do mocy to jest zrywniejszy i bardziej elastyczny i o wiele ciszej pracuje .Oczywiście na nowo ustawiłem zapłon.Dałem mu 13 stopni w trybie serwisowym.

PostNapisane: 13 lip 2007, 14:19
przez Gość
poproszę o taki rysunek 2.0 16v DOHC FS

PostNapisane: 13 lip 2007, 15:12
przez Bimbak
ehh niewiem czy to to...
Obrazek

PostNapisane: 13 lip 2007, 15:15
przez Jaksa
To to ...... wysłałem fotkę z manuala .

PostNapisane: 13 lip 2007, 16:08
przez purhelek
czy moge tez prosic na priv schem,at ustawienia do xedosa V6 2.0??

dzieki z gory

PostNapisane: 10 maja 2008, 22:02
przez trewi
a do 2.5 v6 mozna dostac