Strona 4 z 10

PostNapisane: 29 sty 2009, 00:59
przez Mania
Tylko bez krzyków prosze :P :P
W jaki sposób moge sprawdzić w jakim stanie on jest teraz??

PostNapisane: 29 sty 2009, 01:18
przez qlesh
ManiaMX-3 napisał(a):W jaki sposób moge sprawdzić w jakim stanie on jest teraz??

Wymieniając go na nowy i nie myśleć o nim przez 90 tyś km :)

PostNapisane: 29 sty 2009, 11:50
przez sq2jul
ManiaMX-3 napisał(a):Tylko bez krzyków prosze :P :P
W jaki sposób moge sprawdzić w jakim stanie on jest teraz??


Zdejmij oslone rozrzadu, nastepnie zdemontuj pasek, napinacz, pompe wody, zwroc tez uwage na lozyska. Wez do reki np nowa pompe wody, zakrec reka i porownaj z Twoja stara ;) Lozyskami wystarczy potrzasnac – stare jak jest mocno zjechane bedzie ladnie grzechotac, a w nowym nic nie uslyszysz

PostNapisane: 29 sty 2009, 18:57
przez stein
ManiaMX-3 napisał(a):silnik jak mi podziękuje za współprace..... a jak mi rozrząd strzeli to nic z silnikiem sie nie stanie i wtedy dopiero zrobie rozrząd....


primo silnik k8 był bezkolizyjny wyjeżdżając z fabryki, nie wiadomo czy miał remont a jeżeli miał to czy 1 czy więcej i czy wciąż jest bezkolizyjny
secundo silnik może i jest bezkolizyjny ale auto nie, co jeżeli strzeli podczas wyprzedzania lub wyjeżdżania na gazie z podporządkowanej

sq2jul napisał(a):Zdejmij oslone rozrzadu, nastepnie zdemontuj pasek, napinacz, pompe wody, zwroc tez uwage na lozyska. Wez do reki np nowa pompe wody, zakrec reka i porownaj z Twoja stara ;) Lozyskami wystarczy potrzasnac – stare jak jest mocno zjechane bedzie ladnie grzechotac, a w nowym nic nie uslyszysz


chyba kolega na początku powinien napisać " wybierz się do mechanika który ..." bo chyba nie proponujesz Mani aby sama zdjęła rozrząd i założyła? :D

PostNapisane: 6 lut 2009, 16:21
przez matysh
hmmm... w przypadku K8 chyba rzeczywiście warto kupić nowy silnik... KF na przykład

PostNapisane: 6 lut 2009, 16:24
przez Mev
matysh napisał(a):w przypadku K8 chyba rzeczywiście warto kupić nowy silnik

I też wymienić w nim rozrząd? :P

PostNapisane: 6 lut 2009, 19:17
przez MazDarek
Mev napisał(a):I też wymienić w nim rozrząd? język

Mev, przecież matysh napisał:
matysh napisał(a):nowy silnik.

W nowym chcesz wymieniać?

PostNapisane: 11 lut 2009, 21:43
przez Firepoland
200zł – RADOM, na dniach wstawiam.

Ściągnięcie napinacza paska rozrządu

PostNapisane: 11 lis 2009, 17:13
przez samurajpiotr1
Dziś rozbierałem stary silnik od xedosa 2.0, był tam nowy rozrząd, więc żal było napinacza 700zł :| , udało mi się go ściągnąć i jest do wykorzystania ponownie, mianowicie do zejścia się otworów zawleczki brakowało jakieś 2mm, więc między stope koła napinającego delikatnie wklepałem srubokręt, na tyle solidny aby móc stworzyć dźwignie za pomocą której udało się trochę wcisnąć napinacz, w otwory zawleczki wklepałem oszlifowany gwóźdź, odkręciłem napinacz i jest gotowy do założenia, 700zł w kieszeni. Jeszcze nie sprawdzałem jak to się ma przy silniku w kaście, czy będzie tam można tą operacje wykonać, ale warto spróbować.

PostNapisane: 11 lis 2009, 18:10
przez pawelc
samurajpiotr1 a po co takie kombinacje ?:) :) :) ,napinacz bez problemu wciśniesz na wiertarce stołowej należy tylko pamiętać o powolnym nacisku (niektórzy też w imadle kombinują) i nie ma problemu pięknie się chowa i można użyć ponownie

PostNapisane: 22 lis 2009, 11:19
przez samurajpiotr1
Wiesz, myśle że powolne ściskanie, to większa kombinacja, niż włożenie zawleczki przed ściągnięciem, zajeło mi to jakieś 3min. Zaznaczam, że ściągałem ze zdemontowanego silnika, nie wiem jak to się ma na włożonym w kaste, pewnie trzeba ściskać po wyciągnięciu.

PostNapisane: 22 lis 2009, 13:25
przez wiesiek5
Skąd ta cena napinacza zobacz ile u mnie kosztuje orginał mam ich do woli.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=86019
Wiesiek.

PostNapisane: 22 lis 2009, 16:34
przez samurajpiotr1
Kurcze tanio, ja dawałem 680zł, rok temu, silnik pracował jakieś 2kkm i padły pierścienie, wiec wymontowałem najdroższą częćś jaką w życiu kupiułem :)

PostNapisane: 23 lis 2009, 08:41
przez pawelc
samurajpiotr1 napisał(a):Wiesz, myśle że powolne ściskanie, to większa kombinacja, niż włożenie zawleczki przed ściągnięciem, zajeło mi to jakieś 3min

to Ci powiem że tyle samo mniej więcej zajmuję wciśnięcie ...

Napinacz paska klinowego

PostNapisane: 29 mar 2010, 14:21
przez deejay27
Witam serdecznie,prosze Was o pomoc.Moj problem polega na tym ze calkiem nie dawno wymieniałem rozrzad wraz z paskami klinowymi,ale moj bład polegał na tym ze nie wymienilem tej rolki, ktora ja chyba napina ta nie daleko alternatora w silniku 2.0 V6 no i po paru tygodniach najpierw slabo teraz coraz mocniej zaczyna piszczec tak jakby pasek byl zuzyty choc dzwiek dochodzi dokladnie z tej rolki lub z alternatora i teraz moje pytanie czy to mozliwe ze ta rolka kosztuje prawie 300 zl ?A przeciez sa 2 napinacze bo jest jeszcze drugi ten ktory napedza ten dolny pasek :|

Re: Napinacz paska klinowego

PostNapisane: 29 mar 2010, 14:28
przez Barthek
Cześć, miałem to samo, wymienia się samo łożysko w rolce ;)
viewtopic.php?f=127&t=66620&start=0&hilit=numer+%C5%82o%C5%BCyska

Re: Napinacz paska klinowego

PostNapisane: 29 mar 2010, 14:39
przez deejay27
Dzieki wielkie juz sie troche uspokoiłem bo jak zerknałem na cene całej rolki to pomyślałem ze chyba lekko przegieli z ceną

Re: Napinacz paska klinowego

PostNapisane: 3 kwi 2010, 17:18
przez paaawel5
łożysko jest takie samo w obu rolkach czy są inne ??

Re: Napinacz paska klinowego

PostNapisane: 4 kwi 2010, 00:18
przez Zubeck
Tak :) we wtorek zakupujemy 2x łożysko 6203 :)

Re: Napinacz paska klinowego

PostNapisane: 4 kwi 2010, 10:55
przez paaawel5
ok dzięki :)
widzę że nie tylko ja mam problem z świstem łożysk w rolkach
pozdr.