1) Pisz z zasadami ortografii, pomocny bywa word
Dmxxx napisał(a):.Za naprawe dałem 1200xł plus 250 za diagnostyke i rególacje komputerową śilnika w poważnej firmie
2)Strasznie droga naprawa ... za tyle to można kupić używany aparat – ale do rzeczy. Gdzie była robiona regulacja ? Moim skromnym zdaniem ... radziłbym podkoczyć do ASO na prawdziwą diagnostykę (ok. 70 zł) + regulacje ...
3) Jakie przewody WN kupiłeś (firma) ?
Dmxxx napisał(a):Wyszło też ze mam obie sady spalone.
4) Uszkodzone sondy lambda mogą powodować DRAMATYCZNY wzrost spalania, więc i je powinieneś wymienić. Co do rodzaju ... wystarczy przeczytać kilka postów wyżej wypowiedź kolegi wieśka :
wiesiek5 napisał(a):A co do sondy sa 2 po 3 przewody w xedosie w milleni 4. 2 po 3 przewody i 2 po 4 przewody.
Dmxxx napisał(a):mi średnie spalanie 18 l /100 to duzo ok ale jak stoje na światłach to potrafi dojsć do 22 l/100
5) Dużo za dużo. Mi nigdy Millenia 2.5 A/T nie spaliła wiecej jak 13 ( i to w zimie) ... max przy 2.5 to 14 l w lato.
Dmxxx napisał(a):na pełnym baku robie po mieści (lekka ,bardzo lekka noga) 290km.
6) Ja robiłem 330 mil czyli ~ 580 km.
Dmxxx napisał(a):Zauważyłem ze temperatura podchodzi bardzo wysoko i dopiero włącza się wentylator . A przy jakiej temp. powinnien się włączac
7) Mi zawsze wskazówka zatrzymywała się w 1/2 skali – nie było wyjątków. Z wypowiedzi innych użytkowników zdarza się, ze wskazówka jest w 2/3 skali, ale to już absolutny MAX !
Pozdrawiam.