Nie chodzi na benzynie.
Kolego mumin w całości i tak go nie sprzedam,bo kto kupi 15-letni zabytek w którym jest wszystko do roboty począwszy od zawieszenia poprzez skrzynię (którek zresztą nie można nigdzie dostać w rozsądnej cenie),a skończywszy na blacharce.Albo sprzedam auto w częściach albo zakupię drugie takie samo tylko rocznik '94, a to zostawię na części.Jak oddam auto do ASO to zapłacę tyle że kupiłbym za to połowę takiej mazdy.
woso1975
- Od: 10 maja 2005, 07:34
- Posty: 41
- Skąd: Bytom
- Auto: 626 GD '88 FE 2.0i
kolego SYMPATYK jak jesteś z Bytomia to może spotkamy się kiedyś i porównamy objawy.Miałbym też okazję sprawdzić swoją przepływkę u Ciebie.Napisz jaki masz silnik i co to ten silniczek krokowy.Moje GG to 4037952 lub skype: Woso1975.
woso1975
- Od: 10 maja 2005, 07:34
- Posty: 41
- Skąd: Bytom
- Auto: 626 GD '88 FE 2.0i
woso1975 napisał(a):Kolego mumin w całości i tak go nie sprzedam,bo kto kupi 15-letni zabytek w którym jest wszystko do roboty począwszy od zawieszenia poprzez skrzynię (którek zresztą nie można nigdzie dostać w rozsądnej cenie),a skończywszy na blacharce.Albo sprzedam auto w częściach albo zakupię drugie takie samo tylko rocznik '94, a to zostawię na części.Jak oddam auto do ASO to zapłacę tyle że kupiłbym za to połowę takiej mazdy.
No to zmienia postać rzeczy. Nie wiedziałem, że auto jest w takim stanie. W takim razie życzę powodzenia.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Jadę do magików w Katowicach na ceglanej.Goście zajmują się elektroniką samochodową i podobno są dobrzy.Za zdiagnozowanie problemu wezmą ok 50PLN.W razie czego zakładają też wtryski używane, które nigdy na gazie nie chodziły za 80PLN sztuka czyli chyba tanio.
woso1975
- Od: 10 maja 2005, 07:34
- Posty: 41
- Skąd: Bytom
- Auto: 626 GD '88 FE 2.0i
Siemka! U mnie jest cos podobnego! Na benzynce chodzi i wchodzi na obroty ale opornie i nie ma mocy! Chodzi jak MUSTANG! Jak jest zimny to jest ok ale jak sie zagrzeje to jest padaka! Na gazie chodzi jak pszczółka! Wymieniłem filtr paliwa i pompe paliwa i dalej LIPA!!!!!!!! Paliwo podaje bo sprawdzałem! Odpala na benzynie bez problemu ale jezdzić się raczej nie da ( no da się ale niemiłe są wrażenia- nie przyspiesza tak jak powinien i dusi się) Dzieje się tak od lutego tego roku! Wcześniej wszystko było OK! I nie wiem co sie stało!!!!!!!!!
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !
- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
Dodam coś jeszcze! Jak już udało mi się wsadzić łapy i dobrać do filtra paliwa w mojej MX3 to po jego wyjęciu jak chlapnąłem na ziemie to z filtra poleciało cos w stylu zdzawego szlamu a jego przepustowość =prawie 0. jak wspomniałem dzieje sie tak od lutego! Wcześniej latał nak perszing na benzynie! Jak wyująłem pompe paliwa i zerknąłem do baku ...................... to stwierdziłem że tam jest tez z 1 cm takiego syfu. Jeszcze nie wypłukałem baku bo nie miałem czasu ale go wypnę i wypłuczę karcherem a potem zaleję w Niemczech paliwa bo nasze to 50/50 z kranówą !!!! może to pomoże! Z LPG nigdy nie miałem żadnego problemu! Jeszcze nie widziałem aby tak równo pracował silnik na LPG i tak gładko wkręcał sie na obroty! Pozdro!
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !
- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
U mnie już nawet odpalić się nie da.Za piątym razem zapali,wejdzie na obroty i zdechnie.A jednak chciałbym czasami poczuć powerek jazdy na PB bo na LPG jest jednak dużo słabszy,chyba że silniczek się kończy (241000km a może więcej – nigdy nie wiadomo).
woso1975
- Od: 10 maja 2005, 07:34
- Posty: 41
- Skąd: Bytom
- Auto: 626 GD '88 FE 2.0i
Siemka! Od poniedziałku mam urlopik i jade w góry ale jak wrócę to rozbieram cały układ zasilania w paliwo!!!! wyjmę bak i go porządnie wypłuczę ciśnieniówką, zaleje dobrego niemieckiego paliwa i zobaczę co będzie no chyba że odrazu wymienie wszystkie przewody paliwowe aż do filtra! A jak to nie pomoże to rozwale resztę od filtra do wtrysków włącznie i zobacze co tam się dzieje! lubię dłubać w autach więc może mi zostanie trochę części na jakiś mały skuter!:):):). Odezwę się po urlopie jak już zdecyduje się na rozebranie Mazdy czyli gdzieś koło 25 czerwca.
Narka! [color=orange][/color]
Narka! [color=orange][/color]
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !
- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
niom niewiem ja sposzczeniem paliwa niewywalilem wody z ukladu tez mialem padake z madzia poł zbiornika 98 i litre denaturatu niom moze smieszne ale pomoglo i jest [tiiit] tez mysalalem ze pompa filtr wymienilem paliwa i myslalem ze wtryski
to tylko moje przygody tez nikt mi niemog tego naprawic nieduzo kosztuje sprawdzenie
pozrdo
zycze powodzenia mam nadzieje ze wkoncu zdorbicie madzie
to tylko moje przygody tez nikt mi niemog tego naprawic nieduzo kosztuje sprawdzenie
pozrdo
zycze powodzenia mam nadzieje ze wkoncu zdorbicie madzie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Może w autokasacji w warszawie?? http://www.autokasacja.pl
3majcie się Mazd
- Od: 3 sty 2004, 02:03
- Posty: 114
- Skąd: Bytom
- Auto: mazda 323F BG
Woso1975 mnie też gadali o lewym powietrzu – dziwnie to wyglada, nie ma w Polsce magika na japoński motor?? Oj daleko nam do kitajców daleko. Skoro twierdzą że lewe powietrze niech go znajdą, którędy napłwa. Słuchaj a jakby wystawić całośc z dolotu (inst.gazowa) zresetować kompa, ustawic wolne obroty.......moze zagra Do [cenzura]..musi sie dać coś zrobić to tylko mechanika, a widzę kolego że zalezy ci na tym zeby ten problem rozwiązać NALEŻY CI SIĘ TO!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 15 cze 2004, 08:03
- Posty: 147
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość