Odcięcie zapłonu w 323 BG B3
No panowie teraz wyszło szydło z worka jak to katujecie swoje Magdalenki. Oj nieładnie, nieładnie. Chcecie wydać przedwczesny wyrok na swoje auta. Mi w życiu taki pomysł nie szczelił do głowy. Pare razy podciągłem do 6000 rpm ale to wszystko. Nie będe próbował bo ciekawość to pierwszy stopień do piekła.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 20 sie 2004, 08:40
- Posty: 255
- Skąd: Wieluń
- Auto: 323F & 350Z
Katujecie, katujecie. Jeszcze Wam tłoki z korbowodami przez maskę wyskoczą.
Heh a ja mam swoją Madzie od lipca 2004r. i jeszcze nie sprawdzałem jej maksymalnej prędkości. Na razie nie wyskoczyłem ponad 140km/h. Jakos mnie to nie kręci. Wolę pierwszy ruszać ze skrzyżowanie, niż aby postawili dodatowy krucyfiks na trasie...
Heh a ja mam swoją Madzie od lipca 2004r. i jeszcze nie sprawdzałem jej maksymalnej prędkości. Na razie nie wyskoczyłem ponad 140km/h. Jakos mnie to nie kręci. Wolę pierwszy ruszać ze skrzyżowanie, niż aby postawili dodatowy krucyfiks na trasie...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
u mnie odcięcie jest na 7tys ale bardzo rzadko ja tak wysilam bo i tak najlepszy moment obrotowy mam miedzy 4,5 a 5,8tys/min tak wiec nie ma sensu dusić na maxa
-
Pyton162
Moje autko nie ma odciecia... Ale powyzej pewnych obrotow nie ma sensu jechac – auto wyje a ledwo jedzie – zmiana biegu przynosi duze lepsze rezultaty niz jego katowanie... Ja na II tez zamykam 100 – ale dalej nie ciagne – bo po co? Z tego co gdzies wyczytalem to byli ludzie ktorzy potrafili krecic taki silnik jak moj do 10.000 (po lekkich modyfikacjach). Ja osobiscie ogladalem silnik poloneza w ktorym tez gosciu przeprowadzil modyfikacja – i krecil do ponad 9.000 – kwestia nawet niemiesiaca jak juz nie ma co krecic...
A dla najwiekszych katow polecam krecenie do oporu na zimnym silniku Efekty beda jeszcze szybciej widoczne
A dla najwiekszych katow polecam krecenie do oporu na zimnym silniku Efekty beda jeszcze szybciej widoczne
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Można dla polepszenia i efektu i przyspieszenia skutków zlać cały olej i spuścić chłodziwo...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Sprzęgło to nic... A silniczek – to pewnie kwestia czasu
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
P0L4K napisał(a):az z ciekawosci sprawdzilem-na Pb dochodzi do czerwonego pola,a jak na lpg wskazowka wyszla ponad 8 tys i sie zblizala do zera to sie przerazilem
Ja mam kurna odwrotnie, a czasami sie zapomnimy z pedalem gazu i LPG odcina. Czy to az takie katowanie, po cos dali na desce te cyferki 5, 6, 7...
chalif napisał(a):to jak to jest?? te same silniki (1.8 DOHC) i różnie ustawione odcięcie?? a może ja nie mam odcięcia (mazda 323 1,8dohc 94') bo nie odcina mi jak wchodzę na cerwony zakres??
to zmień sobie w profilu BG na BP
F-ka – diabelskie nasienie!
- Od: 2 sie 2004, 20:22
- Posty: 160
- Skąd: Grójec / W-wa
- Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6
Witam.
Pytanie brzmi tak. Mając na swoim obrotomierzu czerwone pole w zakresie górnych obrotów silnika czy można pozwolić aby strzałka wogóle tam zawitała?
Wydaje mi sie, że podczas prób osiągnięcia V-max albo ostrych przyspieszeń osiąga się to groźne czerwone pole. Ja staram sie tego nie robić, ale zastanawiam się jak groźne – i czy wogóle groźne jest zmuszanie silnika do pracy w wysokim zakresie obrotów.
Czy sa jakies zalecenia producenta, lub ramy czasowe, których trzeba się trzymać – np. "można kręcić silnik na 7k przez 1 min".
Może pytanie wyda sie Wam głupie, ale mam dopiero mazde pare tyg. i nie chcę sie z nią rozstawać przez zarżnięcie silnika.
Pozdrawiam
Pytanie brzmi tak. Mając na swoim obrotomierzu czerwone pole w zakresie górnych obrotów silnika czy można pozwolić aby strzałka wogóle tam zawitała?
Wydaje mi sie, że podczas prób osiągnięcia V-max albo ostrych przyspieszeń osiąga się to groźne czerwone pole. Ja staram sie tego nie robić, ale zastanawiam się jak groźne – i czy wogóle groźne jest zmuszanie silnika do pracy w wysokim zakresie obrotów.
Czy sa jakies zalecenia producenta, lub ramy czasowe, których trzeba się trzymać – np. "można kręcić silnik na 7k przez 1 min".
Może pytanie wyda sie Wam głupie, ale mam dopiero mazde pare tyg. i nie chcę sie z nią rozstawać przez zarżnięcie silnika.
Pozdrawiam
~ENERGY !!!!!!
- Od: 14 maja 2005, 14:13
- Posty: 20
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: MX-3, V6
Anade
- Od: 28 lut 2005, 14:48
- Posty: 330
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95
Czerwone pole nie jest az tak potrzebne, w przypadku KLa moc jest przy 5600 obr/min wiec trzeba tak ciagnac silnik zeby po zmianie biegu byl w okolicy max momentu. W poprzednim motocyklu nie mialem odciecia(krecil sie tam gdzie nie bylo cyfer na obrotomierzu) i pewnego dnia urwal sie korbowód
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
U mnie na 1,3 na I biegu do 40km/h i odcina na II do 90km/h a na III prawde mówiąc jeszcze nie próbowałem ale myśle za do 110km/h napewno pociągnie...wiem ze na IV do 130km/h bez większego problemu...
Niestety z tego co już wiem z własnych obserawcji i z tego co mówią ludzie na temat tego modelu niestety na wysokich obrotach auto dość agresywnie (głośno) zaczyna mruczeć ale japończyki lubią wysokie obroty więc nie ma się nad czym pieścić
pozdro
Niestety z tego co już wiem z własnych obserawcji i z tego co mówią ludzie na temat tego modelu niestety na wysokich obrotach auto dość agresywnie (głośno) zaczyna mruczeć ale japończyki lubią wysokie obroty więc nie ma się nad czym pieścić
pozdro
Sensey
- Od: 1 lut 2006, 09:27
- Posty: 63
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'
U mnie tez I – 40km/h , II – 90km/h a III 130 – 135 km/h a reszta to nie wiem ) Pozdro
-
Lukasz_zdw
Nie wiem na ile obrotów się wkręca bo szczerze mówiąc próbowałem tylko raz i to krótko , ale wiem za moja f-ka (1,8 16V SOHC) na dwójce odcina przy 105, a na trójce 145 km/h. ale jak mówiłem, zrobiłem to raz i więcej tego nie powtórze bo to jest rozwalanie autka na własne życzenie.
Mazda... i wszystko jasne
- Od: 15 lut 2006, 21:47
- Posty: 12
- Skąd: mazowsze
- Auto: 323f 1,8 16V (BG)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości