Odcięcie zapłonu w 323 BG B3

Postprzez Robo » 7 wrz 2004, 17:56

No panowie teraz wyszło szydło z worka jak to katujecie swoje Magdalenki. Oj nieładnie, nieładnie. <glupek2> Chcecie wydać przedwczesny wyrok na swoje auta. Mi w życiu taki pomysł nie szczelił do głowy. Pare razy podciągłem do 6000 rpm ale to wszystko. Nie będe próbował bo ciekawość to pierwszy stopień do piekła.

Pozdrawiam. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 08:40
Posty: 255
Skąd: Wieluń
Auto: 323F & 350Z

Postprzez Bajbek » 5 sty 2005, 18:03

Po co wam mazdy jak Niezamykacie obrotów do końca :) Pewnie ze mazda 1,8 16v ciagnie do 7,5 tys :) sprawdzałem to wiele razy :) a na 2 biegu leci 113 :) pozdro a na pierwszym do 60 dyszek sie rozpedza :)
Mazda 323 1,8 16v Gt
Początkujący
 
Od: 5 sty 2005, 17:04
Posty: 6
Skąd: Wolin
Auto: Mazda 323 1,8 16v GT

Postprzez P0L4K » 5 sty 2005, 18:26

az z ciekawosci sprawdzilem-na Pb dochodzi do czerwonego pola,a jak na lpg wskazowka wyszla ponad 8 tys i sie zblizala do zera to sie przerazilem <glupek2>
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez GofNet » 5 sty 2005, 23:10

Katujecie, katujecie. Jeszcze Wam tłoki z korbowodami przez maskę wyskoczą.
Heh a ja mam swoją Madzie od lipca 2004r. i jeszcze nie sprawdzałem jej maksymalnej prędkości. Na razie nie wyskoczyłem ponad 140km/h. Jakos mnie to nie kręci. Wolę pierwszy ruszać ze skrzyżowanie, niż aby postawili dodatowy krucyfiks na trasie...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Pyton162 » 6 sty 2005, 00:24

u mnie odcięcie jest na 7tys ale bardzo rzadko ja tak wysilam bo i tak najlepszy moment obrotowy mam miedzy 4,5 a 5,8tys/min tak wiec nie ma sensu dusić na maxa
Pyton162
 

Postprzez Huano » 6 sty 2005, 00:34

Moje autko nie ma odciecia... Ale powyzej pewnych obrotow nie ma sensu jechac – auto wyje a ledwo jedzie – zmiana biegu przynosi duze lepsze rezultaty niz jego katowanie... Ja na II tez zamykam 100 – ale dalej nie ciagne – bo po co? Z tego co gdzies wyczytalem to byli ludzie ktorzy potrafili krecic taki silnik jak moj do 10.000 (po lekkich modyfikacjach). Ja osobiscie ogladalem silnik poloneza w ktorym tez gosciu przeprowadzil modyfikacja – i krecil do ponad 9.000 – kwestia nawet niemiesiaca jak juz nie ma co krecic...
A dla najwiekszych katow polecam krecenie do oporu na zimnym silniku :D Efekty beda jeszcze szybciej widoczne :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez GofNet » 6 sty 2005, 00:48

Można dla polepszenia i efektu i przyspieszenia skutków zlać cały olej i spuścić chłodziwo... hahaha hahaha
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez profesor » 6 sty 2005, 08:16

hehe no mnie ostatnio tak to wciagnelo ze chyba wjechalem na 3 biegu na czerwone pole ale nic sie nie stalo :D.
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2004, 10:17
Posty: 134
Auto: Mazda 323f 1.6 16v 1991r

Postprzez Bajbek » 7 sty 2005, 16:17

Słuchajcie mam mazde 1,8 16v Gt 323 nie f-ke i katuje juz ja 3 miechy i nic sie niestalo tylko zajechałem sprzegło :) maZda THE BEST ! nie do zajechania ! <killer>
Mazda 323 1,8 16v Gt
Początkujący
 
Od: 5 sty 2005, 17:04
Posty: 6
Skąd: Wolin
Auto: Mazda 323 1,8 16v GT

Postprzez Bajbek » 7 sty 2005, 16:18

a jak katuje pisze w 13 chyba poscie od góry :)
Mazda 323 1,8 16v Gt
Początkujący
 
Od: 5 sty 2005, 17:04
Posty: 6
Skąd: Wolin
Auto: Mazda 323 1,8 16v GT

Postprzez Huano » 7 sty 2005, 16:32

Sprzęgło to nic... :) A silniczek – to pewnie kwestia czasu :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Globy » 9 sty 2005, 03:04

P0L4K napisał(a):az z ciekawosci sprawdzilem-na Pb dochodzi do czerwonego pola,a jak na lpg wskazowka wyszla ponad 8 tys i sie zblizala do zera to sie przerazilem

Ja mam kurna odwrotnie, a czasami sie zapomnimy z pedalem gazu i LPG odcina. Czy to az takie katowanie, po cos dali na desce te cyferki 5, 6, 7... :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez alinoe » 9 sty 2005, 13:59

chalif napisał(a):to jak to jest?? te same silniki (1.8 DOHC) i różnie ustawione odcięcie?? a może ja nie mam odcięcia (mazda 323 1,8dohc 94') bo nie odcina mi jak wchodzę na cerwony zakres??

to zmień sobie w profilu BG na BP
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez tryk » 6 cze 2005, 14:30

Witam.

Pytanie brzmi tak. Mając na swoim obrotomierzu czerwone pole w zakresie górnych obrotów silnika czy można pozwolić aby strzałka wogóle tam zawitała?

Wydaje mi sie, że podczas prób osiągnięcia V-max albo ostrych przyspieszeń osiąga się to groźne czerwone pole. Ja staram sie tego nie robić, ale zastanawiam się jak groźne – i czy wogóle groźne jest zmuszanie silnika do pracy w wysokim zakresie obrotów.

Czy sa jakies zalecenia producenta, lub ramy czasowe, których trzeba się trzymać – np. "można kręcić silnik na 7k przez 1 min".

Może pytanie wyda sie Wam głupie, ale mam dopiero mazde pare tyg. i nie chcę sie z nią rozstawać przez zarżnięcie silnika.

Pozdrawiam
~ENERGY !!!!!!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 maja 2005, 14:13
Posty: 20
Skąd: Stalowa Wola
Auto: MX-3, V6

Postprzez Anade » 6 cze 2005, 15:34

Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Postprzez tomekrvf » 6 cze 2005, 15:41

Czerwone pole nie jest az tak potrzebne, w przypadku KLa moc jest przy 5600 obr/min wiec trzeba tak ciagnac silnik zeby po zmianie biegu byl w okolicy max momentu. W poprzednim motocyklu nie mialem odciecia(krecil sie tam gdzie nie bylo cyfer na obrotomierzu) i pewnego dnia urwal sie korbowód
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tryk » 6 cze 2005, 15:45

Dzięki, topic był mylący.
~ENERGY !!!!!!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 maja 2005, 14:13
Posty: 20
Skąd: Stalowa Wola
Auto: MX-3, V6

Postprzez adam198608 » 17 lut 2006, 13:06

U mnie na 1,3 na I biegu do 40km/h i odcina na II do 90km/h a na III prawde mówiąc jeszcze nie próbowałem :) ale myśle za do 110km/h napewno pociągnie...wiem ze na IV do 130km/h bez większego problemu...

Niestety z tego co już wiem z własnych obserawcji i z tego co mówią ludzie na temat tego modelu niestety na wysokich obrotach auto dość agresywnie (głośno) zaczyna mruczeć :| ale japończyki lubią wysokie obroty więc nie ma się nad czym pieścić :)

pozdro
Sensey
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 09:27
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'

Postprzez Lukasz_zdw » 18 lut 2006, 00:56

U mnie tez I – 40km/h , II – 90km/h a III 130 – 135 km/h a reszta to nie wiem :)) Pozdro
Lukasz_zdw
 

Postprzez _Yanu_ » 18 lut 2006, 03:00

Nie wiem na ile obrotów się wkręca bo szczerze mówiąc próbowałem tylko raz i to krótko , ale wiem za moja f-ka (1,8 16V SOHC) na dwójce odcina przy 105, a na trójce 145 km/h. ale jak mówiłem, zrobiłem to raz i więcej tego nie powtórze bo to jest rozwalanie autka na własne życzenie.
Mazda... i wszystko jasne :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lut 2006, 21:47
Posty: 12
Skąd: mazowsze
Auto: 323f 1,8 16V (BG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323