dlawienie na 5 tysiacach

Postprzez Voj7ek » 15 kwi 2007, 12:36

Mam problem z moja madzia:/ Wczesniej mialem tak ze na zimnym silniku normalnie sie wkrecal na obroty do 6,5-6,7 tys obr/min . Jak troche sie pojezdzilo jak sie zagrzal to strasznie wolno sie wkrecal i obroty dochodzily do maks 5tys. czasami nawet nie i zaczelo go dlawic jakby zaplon odcinalo. A teraz jest tak caly czas nawet na zimnym silniku:/ czy wiecie co moze byc tego przyczyną?? mam tlumik dziurawy ale czy to od tego?? bo stozek chyba nie wywolalby takiej reakcji??
Japonska Mazda to 9 cud świata:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 22:42
Posty: 52
Skąd: Miedziana Góra/Kielce
Auto: Mazda 323 '90 1.6i SOHC

Postprzez ravi » 15 kwi 2007, 13:21

Voj7ek napisał(a):Mam problem z moja madzia:/ Wczesniej mialem tak ze na zimnym silniku normalnie sie wkrecal na obroty do 6,5-6,7 tys obr/min .


Brońcie mnie ludzie przed autami po takich włascicielach co na zimnym katują silnik... Przy takim traktowaniu też bym się nie wkręcał. ;–) Szkoda mi Twojej mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2007, 07:48
Posty: 165
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994

Postprzez Mav » 15 kwi 2007, 16:44

ravi moze troche merytorycznej tresci. W sumie to jego samochod i niech sobie robi z nim co chce i w jakiej chce temperaturze.

A co problemu to zwroc szczegolna uwage na przeplywomierz. Najczesciej przy takich objawach to problem z powietrzem.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2004, 22:14
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC

Postprzez ravi » 15 kwi 2007, 17:18

Możliwe, że nieszczelny dolot między przepływomierzem a przepustnicą.

mav: a to co z nim robi to nie jest tak do konca tylko jego sprawa, bo po takim traktowaniu trafia na rynek kupa złomu zalanego motodoktorem i ludzie się nacinają (oczywiście nie twierdze, że ten konkretny użytkownik tak zrobi przed sprzedażą).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2007, 07:48
Posty: 165
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994

Postprzez Winetou » 16 kwi 2007, 16:55

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie

to tylko kilka przykładów... ten temat poleci niedługo do kosza – jakbys nie znalazł rozwiązania swojego problemu to dopisz się do któregoś z przytoczonych tematów...
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Voj7ek » 22 kwi 2007, 21:34

zauwazylem ze to sie dzieje jak tak: im bardziej jest silnik dogrzany to znaczy im dluzej sie jezdzi to tym gorzej potem z obrotami . jak np pojezdze troche to odcina na 5,5 tys pozniej na 5 jak wczoraj jezdzilem bardzo dlugo to juz na 4 tys sie konczyly :| tragedia doslownie :| pomocy!!!!!!!!!!!
Japonska Mazda to 9 cud świata:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 22:42
Posty: 52
Skąd: Miedziana Góra/Kielce
Auto: Mazda 323 '90 1.6i SOHC

Postprzez Voj7ek » 25 kwi 2007, 19:25

pomóżcie!!!!! :(
Japonska Mazda to 9 cud świata:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 22:42
Posty: 52
Skąd: Miedziana Góra/Kielce
Auto: Mazda 323 '90 1.6i SOHC

Postprzez marakus » 25 kwi 2007, 19:59

Na moje oko to chyba wykończyłeś motorek. Zwłaszcza jeśli zaczęła również kopcić.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323