dlawienie na 5 tysiacach
Strona 1 z 1
Mam problem z moja madzia:/ Wczesniej mialem tak ze na zimnym silniku normalnie sie wkrecal na obroty do 6,5-6,7 tys obr/min . Jak troche sie pojezdzilo jak sie zagrzal to strasznie wolno sie wkrecal i obroty dochodzily do maks 5tys. czasami nawet nie i zaczelo go dlawic jakby zaplon odcinalo. A teraz jest tak caly czas nawet na zimnym silniku:/ czy wiecie co moze byc tego przyczyną?? mam tlumik dziurawy ale czy to od tego?? bo stozek chyba nie wywolalby takiej reakcji??
Japonska Mazda to 9 cud świata:)
- Od: 21 lis 2006, 22:42
- Posty: 52
- Skąd: Miedziana Góra/Kielce
- Auto: Mazda 323 '90 1.6i SOHC
Voj7ek napisał(a):Mam problem z moja madzia:/ Wczesniej mialem tak ze na zimnym silniku normalnie sie wkrecal na obroty do 6,5-6,7 tys obr/min .
Brońcie mnie ludzie przed autami po takich włascicielach co na zimnym katują silnik... Przy takim traktowaniu też bym się nie wkręcał. ;–) Szkoda mi Twojej mazdy.
- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
ravi moze troche merytorycznej tresci. W sumie to jego samochod i niech sobie robi z nim co chce i w jakiej chce temperaturze.
A co problemu to zwroc szczegolna uwage na przeplywomierz. Najczesciej przy takich objawach to problem z powietrzem.
A co problemu to zwroc szczegolna uwage na przeplywomierz. Najczesciej przy takich objawach to problem z powietrzem.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Możliwe, że nieszczelny dolot między przepływomierzem a przepustnicą.
mav: a to co z nim robi to nie jest tak do konca tylko jego sprawa, bo po takim traktowaniu trafia na rynek kupa złomu zalanego motodoktorem i ludzie się nacinają (oczywiście nie twierdze, że ten konkretny użytkownik tak zrobi przed sprzedażą).
mav: a to co z nim robi to nie jest tak do konca tylko jego sprawa, bo po takim traktowaniu trafia na rynek kupa złomu zalanego motodoktorem i ludzie się nacinają (oczywiście nie twierdze, że ten konkretny użytkownik tak zrobi przed sprzedażą).
- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie
to tylko kilka przykładów... ten temat poleci niedługo do kosza – jakbys nie znalazł rozwiązania swojego problemu to dopisz się do któregoś z przytoczonych tematów...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... %B3awienie
to tylko kilka przykładów... ten temat poleci niedługo do kosza – jakbys nie znalazł rozwiązania swojego problemu to dopisz się do któregoś z przytoczonych tematów...
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
zauwazylem ze to sie dzieje jak tak: im bardziej jest silnik dogrzany to znaczy im dluzej sie jezdzi to tym gorzej potem z obrotami . jak np pojezdze troche to odcina na 5,5 tys pozniej na 5 jak wczoraj jezdzilem bardzo dlugo to juz na 4 tys sie konczyly tragedia doslownie pomocy!!!!!!!!!!!
Japonska Mazda to 9 cud świata:)
- Od: 21 lis 2006, 22:42
- Posty: 52
- Skąd: Miedziana Góra/Kielce
- Auto: Mazda 323 '90 1.6i SOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość