Witam!
Dzisiaj zrobilem sobie diagnostyke, na odpalonym jak i zgaszonym silniku wyszly dwa bledy – 25 i 41, czyli odpowiednio 25=elektrozawor regulacji cisnienia i 41=elektrozawor. Czy ktos moze powiedziec co te bledy oznaczaja w praktyce? Aha i jeszcze jedno na poczatku mam jeden dlugii sygnal – podejzewam ze jest to start testow, a nastepnie 2 krotkie sygnaly – to chyba jest kod silnika (I4), te dwa krotkie takze powtarzaja sie co jeden cykl.
kody bledow 25 i 41
Strona 1 z 1
sq2jul napisał(a):elektrozawor regulacji cisnienia
silniczek krokowy (?)
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Podłączę się pod temat, aby nie tworzyć nowych.
Próbowałem u siebie sprawdzić błędy abs i po podłączeniu diody do styku diagnostycznego nic sie nie działo. To znaczy dioda świeci się non stop i ani drgnie. Kontrolka abs świeci się też cały czas, bo prawdopodobnie rozwaliłem czujnik, ale może ktoś z Was wie dlaczego nie mogę sczytać żadnych błędów.
Próbowałem u siebie sprawdzić błędy abs i po podłączeniu diody do styku diagnostycznego nic sie nie działo. To znaczy dioda świeci się non stop i ani drgnie. Kontrolka abs świeci się też cały czas, bo prawdopodobnie rozwaliłem czujnik, ale może ktoś z Was wie dlaczego nie mogę sczytać żadnych błędów.
a zmostkowales TEN z GND, tak jak jest to napisane w opisie?
Zmostkowałem i nic, potem podłączyłem diodę bezpośrednio do gniazda diagnostycznego i też nic. Mam wrażenie jakby ktoś coś w kablach grzebał i zwalił coś w gnieździe diagnostycznym.
W instrukcji napisane jest aby zmostkować GND i TBS, ale teraz sprawdziłem Twoją konfigurację i nadal dioda świeci non stop.
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
W instrukcji napisane jest aby zmostkować GND i TBS, ale teraz sprawdziłem Twoją konfigurację i nadal dioda świeci non stop.
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
Ja również mam takie same objawy jak kolega powyżej tzn. dioda cały czas się pali jak i również kontrolka ABS. Od jakiegoś czasu próbuje odczytać błędy ale nici z tego. Poruszałem ten temat juz kiedyś ale niestetyt nikt nie potrafił mi pomóc ,wsczyscy odsyłają do opisu który i tak nic nie daje .Mostkuje, cuduje i dalej porażka. Mam nadzieje że ktoś w końcu zaradzi co z tym zrobić ,dodam że mam mazde 323f BA 98 r.
323 f 98 r BA
- Od: 22 mar 2007, 19:42
- Posty: 117
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 6 2.0 Pb 2005r
kiki – trzeba zdiagnozować błędy kompa ABS – jest o tym na stronie klubowej – dowiesz się co jest uszkodzone
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jeśli to komuś pomoże .Aby odczytac kody błędu ABS mostkujemy GND I TBS natomiast diode podłączamy pod FBS ----|<|----|1000Ohm|---- +B czyli FBS i + B w opisie jest błąd bo jest podane FEN ale to jest do testu silnika.
323 f 98 r BA
- Od: 22 mar 2007, 19:42
- Posty: 117
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 6 2.0 Pb 2005r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość