Problemy Z Obrotami cz.2 oraz Duże Spalanie

Postprzez szmudi323bg » 19 lut 2012, 10:25

To jest normalne ze wzrastają obroty bo w skrzyni jest czujnik biegu jałowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez Jahoo » 24 wrz 2012, 12:18

Witam. Po uporaniu się jednego problemu wyskoczył następny. Mam podobny problem tylko że w BF-ce, problem w sumie taki sam tylko że u mnie po wypięciu czujnika nic się nie zmieniło dalej się dusi i dławi czy jest różnica czy wypnie się go na zimnym czy na ciepłym silniku, bo chyba nie powinno być różnicy moim zdaniem. Jeśli to nie ten czujnik to jaka może być inna przyczyna?
Mazda 323 BF 1,6 GT '89
Kiedyś będzie 323 BF GTX
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lut 2012, 22:15
Posty: 12
Skąd: USTKA
Auto: Mazda 323 BF 1.6 GT '89

Postprzez hanson9 » 27 lis 2012, 23:15

Witam jestem nowy na forum kupiłem mazdzie problem mam podobny lecz mi ona nie gaśnie tylko dusi się pracuje nierówno na luzie jaki i na biegu da się jeździć lecz mocno szarpie auto chodziło normalnie po wyłączeniu silnika i przewie jazdy na ok 1h wystąpił ten problem nie wiem czy to nie wina kabli kopułki czy czego kolejek innego
hanson9
 

Postprzez adriano2747 » 28 lis 2012, 13:37

Witam!
Standardowo proszę o zbadanie błędów.
Instrukcja : viewtopic.php?f=116&t=99250&hilit=kody+b%C5%82%C4%99d%C3%B3w
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez hanson9 » 30 lis 2012, 23:14

Witam autko nie ma włączonego trybu awaryjnego po przeczyszczeniu kopułki i sprawdzeniu wszystkich kabli znalazłem winowajcę kabel od 2 tłoku był pęknięty silnik pracuje równo ale nadal dziwnie purta i braknie mu mocy czy możliwe jest że wtrysk podaje większą ilość benzyny lub filtr powietrza podaje za małą ilość powietrza? Autko mam od niedawna i w sumie nie mam pojęcia co jest nie tak
hanson9
 

Postprzez adriano2747 » 1 gru 2012, 10:49

Nawet jeśli są błędy to nie ma w tym aucie trybu awaryjnego z tego co się orientuję nie ma kontrolki check engine. Jeśli jeden kabel był zły należy wymienić wszystkie wraz ze świecami. A nie słabnie ci czasem auto jak się rozgrzewa ? jakie obroty masz na ciepłym silniku ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez hanson9 » 2 gru 2012, 01:57

Na ciepłym silniku obroty na biegu jałowym sięgają prawie do 1000 gdy go odpalę jest 200 i w ciągu kilku minut obroty się zwiększają do pierwszej wartości silnik nie ma takiej samej mocy jak przedtem a chodzi jak disel i to nie wyregulowany
hanson9
 

Postprzez adriano2747 » 2 gru 2012, 02:04

skoro nie masz kolego ochoty sprawdzić błędów to tak. Wyjmuj wtryski i zobacz jak psikaja, drugie świece czy są w dobrym stanie. jeśli jeden kabel był uszkodzony to reszta pewnie też. i najprawdopodobniejsza rzecz w 323 to uszkodzony aparat zapłonowy co najpewniej by wyskoczyło przy sprawdzaniu błędów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez afti » 6 gru 2012, 23:41

Powracając do początku wątku mam podobny problem:
viewtopic.php?f=118&t=145520
proszę o dokładne namiary,może i fotę gdzie się znajduje nieszczęśliwy czujnik temperatury.
Dzięki.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez Lantis 89 » 8 lut 2013, 18:51

Uporządkowane
Lantis 89
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323