Problemy Z Obrotami cz.2 oraz Duże Spalanie
To jest normalne ze wzrastają obroty bo w skrzyni jest czujnik biegu jałowego.
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Witam. Po uporaniu się jednego problemu wyskoczył następny. Mam podobny problem tylko że w BF-ce, problem w sumie taki sam tylko że u mnie po wypięciu czujnika nic się nie zmieniło dalej się dusi i dławi czy jest różnica czy wypnie się go na zimnym czy na ciepłym silniku, bo chyba nie powinno być różnicy moim zdaniem. Jeśli to nie ten czujnik to jaka może być inna przyczyna?
Mazda 323 BF 1,6 GT '89
Kiedyś będzie 323 BF GTX
Kiedyś będzie 323 BF GTX
- Od: 28 lut 2012, 22:15
- Posty: 12
- Skąd: USTKA
- Auto: Mazda 323 BF 1.6 GT '89
Witam jestem nowy na forum kupiłem mazdzie problem mam podobny lecz mi ona nie gaśnie tylko dusi się pracuje nierówno na luzie jaki i na biegu da się jeździć lecz mocno szarpie auto chodziło normalnie po wyłączeniu silnika i przewie jazdy na ok 1h wystąpił ten problem nie wiem czy to nie wina kabli kopułki czy czego kolejek innego
-
hanson9
Witam!
Standardowo proszę o zbadanie błędów.
Instrukcja : viewtopic.php?f=116&t=99250&hilit=kody+b%C5%82%C4%99d%C3%B3w
Standardowo proszę o zbadanie błędów.
Instrukcja : viewtopic.php?f=116&t=99250&hilit=kody+b%C5%82%C4%99d%C3%B3w
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Witam autko nie ma włączonego trybu awaryjnego po przeczyszczeniu kopułki i sprawdzeniu wszystkich kabli znalazłem winowajcę kabel od 2 tłoku był pęknięty silnik pracuje równo ale nadal dziwnie purta i braknie mu mocy czy możliwe jest że wtrysk podaje większą ilość benzyny lub filtr powietrza podaje za małą ilość powietrza? Autko mam od niedawna i w sumie nie mam pojęcia co jest nie tak
-
hanson9
Nawet jeśli są błędy to nie ma w tym aucie trybu awaryjnego z tego co się orientuję nie ma kontrolki check engine. Jeśli jeden kabel był zły należy wymienić wszystkie wraz ze świecami. A nie słabnie ci czasem auto jak się rozgrzewa ? jakie obroty masz na ciepłym silniku ?
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Na ciepłym silniku obroty na biegu jałowym sięgają prawie do 1000 gdy go odpalę jest 200 i w ciągu kilku minut obroty się zwiększają do pierwszej wartości silnik nie ma takiej samej mocy jak przedtem a chodzi jak disel i to nie wyregulowany
-
hanson9
skoro nie masz kolego ochoty sprawdzić błędów to tak. Wyjmuj wtryski i zobacz jak psikaja, drugie świece czy są w dobrym stanie. jeśli jeden kabel był uszkodzony to reszta pewnie też. i najprawdopodobniejsza rzecz w 323 to uszkodzony aparat zapłonowy co najpewniej by wyskoczyło przy sprawdzaniu błędów.
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Powracając do początku wątku mam podobny problem:
viewtopic.php?f=118&t=145520
proszę o dokładne namiary,może i fotę gdzie się znajduje nieszczęśliwy czujnik temperatury.
Dzięki.
viewtopic.php?f=118&t=145520
proszę o dokładne namiary,może i fotę gdzie się znajduje nieszczęśliwy czujnik temperatury.
Dzięki.
- Od: 28 wrz 2010, 12:13
- Posty: 48
- Skąd: Cieszyn
- Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości