Szarpanie przy przyspieszaniu
A po wymianie przez jakiśczas miałeś spokój ?
Bo ja miałem coś podobnego po wymienie palca na jakiś włoski bo japoński JC w 323 F (BA) jakoś nie pasował mimo, że był katalogowym odpowiednikiem, no i pojeździłem jakiś czas no a po 1000 km coś zaczeło tak dziwnie szarpać na 3 kiegu 2000 obrotów mocniej wciskam na gaz a tu przez moment "żabka" ale tylko na rozgrzanym silniku nia zimnym ok. no i okazało się, że to europejskie .... dostaje jakiegoś dziwniego przebicia na rozgrzanym silniku a odczuwalne tylko było na niskich obrotach !
Bo ja miałem coś podobnego po wymienie palca na jakiś włoski bo japoński JC w 323 F (BA) jakoś nie pasował mimo, że był katalogowym odpowiednikiem, no i pojeździłem jakiś czas no a po 1000 km coś zaczeło tak dziwnie szarpać na 3 kiegu 2000 obrotów mocniej wciskam na gaz a tu przez moment "żabka" ale tylko na rozgrzanym silniku nia zimnym ok. no i okazało się, że to europejskie .... dostaje jakiegoś dziwniego przebicia na rozgrzanym silniku a odczuwalne tylko było na niskich obrotach !
- Od: 6 kwi 2004, 23:37
- Posty: 11
gazdus napisał(a):A po wymianie przez jakiśczas miałeś spokój ?
Bo ja miałem coś podobnego po wymienie palca na jakiś włoski bo japoński JC w 323 F (BA) jakoś nie pasował mimo, że był katalogowym odpowiednikiem, no i pojeździłem jakiś czas no a po 1000 km coś zaczeło tak dziwnie szarpać na 3 kiegu 2000 obrotów mocniej wciskam na gaz a tu przez moment "żabka" ale tylko na rozgrzanym silniku nia zimnym ok. no i okazało się, że to europejskie .... dostaje jakiegoś dziwniego przebicia na rozgrzanym silniku a odczuwalne tylko było na niskich obrotach !
Dokładnie tak jak piszesz ale co z tym zrobic bo ja też kupiłem z JC i nic nie pomogło ale czy jak kupie z ASO to cos to da ??????
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
u mnie też szarpała krztusiła się jarała 18l na sto wizyta ul.szpacza 13,(warszawa to nie ci od gazu) 260 pln i spokój wymiana świec czyszczenie i regulacja gaznika i jak ręką odjął
P.S podaje zainteresowanym dokładne namiary na warsztat ASO MagneitMarelli W-WA ul.Szpacza 13 tel.812 13 88 Dariusz Perzanowski
P.S podaje zainteresowanym dokładne namiary na warsztat ASO MagneitMarelli W-WA ul.Szpacza 13 tel.812 13 88 Dariusz Perzanowski
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
Właśnie się borykam z podobnym problemem jak ^.
U mnie przerywa któryś z cylindrów. Wymiana świec nie pomogła. Dziś będe miał zmienioną kopółkę i palec (kabli niestety orginalnych nie ma i muszę 2 tygodnie czekać).
Jak szarpanie minie to napisze co pomogło.
U mnie przerywa któryś z cylindrów. Wymiana świec nie pomogła. Dziś będe miał zmienioną kopółkę i palec (kabli niestety orginalnych nie ma i muszę 2 tygodnie czekać).
Jak szarpanie minie to napisze co pomogło.
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
Dostałem i kable
Co myślicie na temat części firmy Nipparts?
Co myślicie na temat części firmy Nipparts?
Ostatnio edytowano 12 lis 2004, 10:00 przez jarek_323C, łącznie edytowano 1 raz
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
[quote="jimi"]szczegolnie przy zimnym silniku, przy ruszaniu jest lekkie "pyrkanie" i czasami nawet gasnie.
Czy ktos powie od czego to?[/quote]
Jak jesteś z Olsztyna to ci mogę dać namiary na zajeb....ego mechanika, gość chyba duszę diabłu sprzedał jak mi wyregulował żuka to brał 11/100 w trasie i 13/100 po mieście (norma 18l). FACHOWIEC PIERWSZA KLASA spojrzy na świece i powie ci ile masz na nich do przejechania. Klient do najtańszych nie należy i trzeba się wcześniej umawiać ale wież mi że warto, posłucha i będzie znać bolączki twego silniczka.
Pozdrawiam
Czy ktos powie od czego to?[/quote]
Jak jesteś z Olsztyna to ci mogę dać namiary na zajeb....ego mechanika, gość chyba duszę diabłu sprzedał jak mi wyregulował żuka to brał 11/100 w trasie i 13/100 po mieście (norma 18l). FACHOWIEC PIERWSZA KLASA spojrzy na świece i powie ci ile masz na nich do przejechania. Klient do najtańszych nie należy i trzeba się wcześniej umawiać ale wież mi że warto, posłucha i będzie znać bolączki twego silniczka.
Pozdrawiam
Kto nie smaruje ten nie jedzie. Bez dwuznaczności
- Od: 12 paź 2004, 05:03
- Posty: 8
- Skąd: Olsztynek
- Auto: Mazda 323 C 1324cm; r.1996
Ok. Sprawa rozwiązana. Silnik przestał szarpać i chodzi prawidłowo.
Wymieniłem:
– świece
– kable WN
– kopułkę
I problem znikł. Powinienem jeszcze wymienić palec rozdzielacza lecz nie mogłem go dostać. Tzn był niby do mojego silnika ale pod spodem miał w innym kształcie nacięcie.
Wymieniłem:
– świece
– kable WN
– kopułkę
I problem znikł. Powinienem jeszcze wymienić palec rozdzielacza lecz nie mogłem go dostać. Tzn był niby do mojego silnika ale pod spodem miał w innym kształcie nacięcie.
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
ja też tak miałem i przestało...bo wymieniłem kable wysokiego napięcia (do świec i do cewki) i świece. bardziej przyczyną były kable, bo świece wymieniałem jeszcze wcześniej i pomogło tylko na kilkaset kilometrów. widocznie po ówczesnej wymianie kable zostały dociśnięte na moment. a teraz kupiłem kable za 130 zł i jest [tiiit]
- Od: 8 wrz 2004, 11:49
- Posty: 44
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-5 NC 2.0 2008
Witam troszke mineło od ostatniej wizyty, ale niestety z szarpanem sobie nie poradziłem nawet po wymianie wszystkich "górnych" uszczelek z ASO (choć troche jest lepiej ) ale nie znacznie, no a teraz robie jeszcze inny eksperymen składam cały aparat zapłonowy na starej kopułce i palcu przerywacza oczywiście wyczyszczonych, no i kablach orginalnych zapożyczonych od P. PATRYKA no i wtedy sprawdze czy to ta przyczyna.
Bo do jasnej ciasnej już nic wiecej nie może być, NO TO CO????????
Ale czekamy jak to przetestuje !
POZDRAWIAM
Bo do jasnej ciasnej już nic wiecej nie może być, NO TO CO????????
Ale czekamy jak to przetestuje !
POZDRAWIAM
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Z tego co opisałeś, również prawdopodobną przyczyną chociaż bardzo rzadko spotykaną jest uszkodzenie modułu wzmocnienia w aparacie zapłonowym,dzieje się tak po przegrzaniu w/w układu
Z kolegą nie zgodzę się co do tego że jest to rzadka przypadłość. W madziach jest to częsty problem co potwierdza się też w ASO. Aha, jeśli to moduł to po podłączeniu do kompa nie wykaże żadnych błędów.
Dość długo woziłem się z decyzją co zrobić z tym szarpaniem (wymieniałem też kable i nic) w końcu odżałowałem kaskę i pojechałem do Piaseczna do warsztatu p. Grabowskiego. Finansowo się prawie zrujnowałem ale zregenerowali mi aparat zapłonowy (tzn. wymienili moduł bo poprzedni pracował wadliwie i cierpiała cewka) i problem się nie powtórzył.
- Od: 16 maja 2004, 21:38
- Posty: 27
- Skąd: Wawka
- Auto: 323P BA '99 1.3
luki napisał(a):Z tego co opisałeś, również prawdopodobną przyczyną chociaż bardzo rzadko spotykaną jest uszkodzenie modułu wzmocnienia w aparacie zapłonowym,dzieje się tak po przegrzaniu w/w układu
Z kolegą nie zgodzę się co do tego że jest to rzadka przypadłość. W madziach jest to częsty problem co potwierdza się też w ASO. Aha, jeśli to moduł to po podłączeniu do kompa nie wykaże żadnych błędów.
Dość długo woziłem się z decyzją co zrobić z tym szarpaniem (wymieniałem też kable i nic) w końcu odżałowałem kaskę i pojechałem do Piaseczna do warsztatu p. Grabowskiego. Finansowo się prawie zrujnowałem ale zregenerowali mi aparat zapłonowy (tzn. wymienili moduł bo poprzedni pracował wadliwie i cierpiała cewka) i problem się nie powtórzył.
Niestety zmieniałem cały aparat od Patryka (a wiem że u niego takiej sytuacji nie było ) i nic też było szarpanie ale może troszke mniej,
Ale jeszcze nie zdąrzyłem zmienić tych kabli bo nie mam obecnie na to czasu ale mam nadzieje że to bedzie przyczyna SZARPANIA
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
udało sie nareszcie po ok 2 latach kosztownych poszukiwań i kombinacji, rozwiązałem przyczynę szrpania mojej mazdeczki, (WIELKIE PODZIEKOWANIA DLA GRZEŚKA "NEWBIE" tak naprawde to on powiedział co może być przyczyna szarpania) a był to niewinnie wygladajacy TPS "czujnik położenia przepusytnicy", wymieniłem go na drugi (oczywiście tu podziekowania dla P. PATRYKA za udąstępnienie czujnika TPSu) Teraz mazdeczka lata aż miło nie szrpie i jest OK.
Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc !!!!!!!!!!!!!
Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc !!!!!!!!!!!!!
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Właściwie to źle się wyraziłem, nie szarpie, tylko trochę mniej wciska w fotel. Jazda dalej jest płynna, ale to nie to samo co przy 7tys. obr, hehe. Poza tym to chyba trochę za dużo pali, bo ostatnio przy emeryckiej jeździe 14l/100km po mieście
- Od: 3 lis 2005, 13:38
- Posty: 56
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323F BA 2.0V6
bartekkk napisał(a):Jazda dalej jest płynna, ale to nie to samo co przy 7tys. obr, hehe. Poza tym to chyba trochę za dużo pali, bo ostatnio przy emeryckiej jeździe 14l/100km po mieście
Sonda lambda?
Zczytaj błedy z kompa najpierw i dalej można rozwiązywać problem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość