Problem z Temperaturą
Strona 1 z 1
Witam mój problem polega na tym że ostatnio coś mi bardzo szybko rośnie wskaźnik temperatury zaledwie przejadę 4-5 km a tu nagle prawie temperatura na maksa nieraz przejadę 20km i jest ok zaczęło się tak dziać jak auto zaprowadziłem do mechanika tyle że on mi tylko robił hamulce przód tył wymieniał przewody o płyn to chyba nic nie ma do tego .
- Od: 10 lut 2010, 23:56
- Posty: 37
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v
Ja moją madzie mam miesiac i tez tak jest:) z tym ze poprzedni wlasciciel mnie uprzedzil ze tak sie dzieje, on mial to auto cztery lata i tak jezdzil wiec uznal to za normalny objaw,,, Ja na razie uwazam tak samo ale obserwuje temat: w ostatnie upaly stalem troche w korku ale wskaznik temperatury nie poszedl mi wyzej jak na 2/3 wysokosci,,, nie przegrzewa sie, wentylator chodzi jak nalezy;)
- Od: 21 maja 2010, 00:11
- Posty: 9
- Skąd: śląskie
- Auto: mazda 323, 94 r.
To że wskaźnik podchodzi pod 2/3 wysokości już po 2-3 kilometrach to całkiem normalne. Już odstępstwem od normy jest opisany w pierwszym poście problem – wskaźnik podniesiony na maksimum. Chłodnica bez wycieków? Płynu dostatek? Wentylator chodzi?
- Od: 31 maja 2010, 11:25
- Posty: 7
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 323F GTX BJ 1,5 LPG 2000'
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323f z 1998 roku od kilku dni.
Zauważyłem u siebie również problem związany z tempereturą – sprawa dotyczy wskaznika temp. cieczy-po rozgrzaniu wskaznik jest około na połowie skali-po czym po kilku minutach jazdy spada prawie na sam dół – do wysokości pierwszej kreski-nie wydaje mi się że to wina termostatu bo gdy ustawię grzanie w samochodzie na maxa to dmucha bardzo goracym powietrzem. Jeżeli ktoś ma jakąś sugestię dla mnie co z tym fantem robic , może to jest normalny objaw i nie należy się tym przejmowac to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323f z 1998 roku od kilku dni.
Zauważyłem u siebie również problem związany z tempereturą – sprawa dotyczy wskaznika temp. cieczy-po rozgrzaniu wskaznik jest około na połowie skali-po czym po kilku minutach jazdy spada prawie na sam dół – do wysokości pierwszej kreski-nie wydaje mi się że to wina termostatu bo gdy ustawię grzanie w samochodzie na maxa to dmucha bardzo goracym powietrzem. Jeżeli ktoś ma jakąś sugestię dla mnie co z tym fantem robic , może to jest normalny objaw i nie należy się tym przejmowac to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
- Od: 18 wrz 2010, 23:35
- Posty: 7
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F BA – 1998
LOL
Gość wpisał po tygodniu i problem, że pisząc post pod postem podbił do tego jeszcze napisał rozwiązanie swojego tematu, co może się przydać innym użytkownikom w przyszłości, no ale problem..
Gość wpisał po tygodniu i problem, że pisząc post pod postem podbił do tego jeszcze napisał rozwiązanie swojego tematu, co może się przydać innym użytkownikom w przyszłości, no ale problem..
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]
- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
też podepnę sie pod temat
Mam pytanie dotyczące wentylatora, w moim przypadku chodzi o to ze np po przyjedzie do celu wentylator sobie pracuje lecz gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki wentylator gaśnie i nie może sobie schłodzić silnika. Czy jest możliwość podłączenia tak wentylatora by chodził po wyjęciu kluczyka ?
Mam pytanie dotyczące wentylatora, w moim przypadku chodzi o to ze np po przyjedzie do celu wentylator sobie pracuje lecz gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki wentylator gaśnie i nie może sobie schłodzić silnika. Czy jest możliwość podłączenia tak wentylatora by chodził po wyjęciu kluczyka ?
- Od: 3 wrz 2010, 02:20
- Posty: 181
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 323f bg 1,6 16v 91r
szkoda aku.tak i tak sam ostygnie.a co ten wentylator ma chlodzic jak i tak na wylaczonym silniku nie ma obiegu wody?chyba ze się myle
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
nic podobnego, pompa wody nie jestem urządzeniem elektrycznym, jest napędzana paskiem klinowym, jeśli silnik nie pracuje to pompa wody też nie, więc tak jak było napisane powyżej nie ma sensu żeby wiatrak chodził po wyjęciu kluczyka
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości