Szarpie na benzynie – na gazie jest OK
1, 2
hej,
strasznie szarpie mi na benzynie, dlawiac sie i prawie gasnie krotko po ruszeniu rozrusznika. Troche przygazuje , przełączy się na gaz i jest ok.
Czy to wtryskiwacze paliwa , czy filtr paliwa ? A moze cos innego ?
I druga sprawa, czy filtr gazu moge wymienic sam ? czy musze z tym do gaziarza ?
pozdrawiam
strasznie szarpie mi na benzynie, dlawiac sie i prawie gasnie krotko po ruszeniu rozrusznika. Troche przygazuje , przełączy się na gaz i jest ok.
Czy to wtryskiwacze paliwa , czy filtr paliwa ? A moze cos innego ?
I druga sprawa, czy filtr gazu moge wymienic sam ? czy musze z tym do gaziarza ?
pozdrawiam
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
carlo80 napisał(a):strasznie szarpie mi na benzynie, dlawiac sie i prawie gasnie krotko po ruszeniu rozrusznika.
Czy to wtryskiwacze paliwa , czy filtr paliwa ? A moze cos innego ?
Jeżeli pozostałe elementy są ok (np. przepływomierz) to masz raczej na pewno pozatykane wtryski (tak sie robi jak jeździsz tylko na gazie (długo)
Możesz spróbować wlać do zbiornika specyfik do czyszczenia wtrysków + pełny zbiornik) i wyjeździć wszystko – tylko na benzynie.
Jak są nie bardzo pozatykane to powinno pomóc – w przeciwnym przypadku tylko wymiana wtryskiwaczy cię ratuje.
ojojoj. wymiana wtryskiwaczy droga taka operacja ?
a podobno mozna je czyscic i nie poprzez dodatkowy plyn z baku .
a przy okazji sie spytam , czy mozna przy LPG zalozyc inne swiece niz jednoiskrowe , bo np. trój- ?
dzieki za odpowiedzi
a podobno mozna je czyscic i nie poprzez dodatkowy plyn z baku .
a przy okazji sie spytam , czy mozna przy LPG zalozyc inne swiece niz jednoiskrowe , bo np. trój- ?
dzieki za odpowiedzi
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
Wtryski wyczyszczone, jednak jeszcze szarpie – choc mniej.
Drugi Problem, ze znow nie wlacza mi sie wentylator chlodnicy. Niedawno wymienialem czujnik wlacznik wentylatora i chodzil dobrze przez 2 tyg. Co moze byc tego powodem ? Czemu znow 'siadl' ?
Termostat wyglada na to ze chyba dobry.
Drugi Problem, ze znow nie wlacza mi sie wentylator chlodnicy. Niedawno wymienialem czujnik wlacznik wentylatora i chodzil dobrze przez 2 tyg. Co moze byc tego powodem ? Czemu znow 'siadl' ?
Termostat wyglada na to ze chyba dobry.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
carlo80 napisał(a):Drugi Problem
Inny niż w tytule tematu. Proszę o przestrzeganie regulaminu.
carlo80 napisał(a):mam teraz założone świeczki NGK B6KRE 11,
czy moge założyć zamiast nich NGK ale platynowe? lub V-Line?
Po co? Masz świece dedykowane do tego silnika.
Spoko, swiece jak cos to zaloze te same.
Boje sie ze jednak przeplywomierz podaje zla temp. powietrza i stad te szarpania na benzynce. Niby jest lepiej po czyszczeniu wtryskiwaczy ale nadal czasami jest okropnie ze az cale auto hamuje a za mna ludzie wariuja ?
Jak sprawdzic czy przeplywomierz podaje dobre dane do kompa o ilosci i temp. powietrza?
Nie chce znowu jechac do mechanika ktory bedzie mniej wiedzial niz ja .
Pompa paliwa chyba dobra bo leje az milo plyty rozdzielacza wtryskiwacza.
Chyba ze sonda lambda? Termostat jesli jest w mojej madzi tylko ten zaraz przy wlaczniku wentylatora , po prawej stronie przy zaplonie, to chyba jest okej.
pozdr
Boje sie ze jednak przeplywomierz podaje zla temp. powietrza i stad te szarpania na benzynce. Niby jest lepiej po czyszczeniu wtryskiwaczy ale nadal czasami jest okropnie ze az cale auto hamuje a za mna ludzie wariuja ?
Jak sprawdzic czy przeplywomierz podaje dobre dane do kompa o ilosci i temp. powietrza?
Nie chce znowu jechac do mechanika ktory bedzie mniej wiedzial niz ja .
Pompa paliwa chyba dobra bo leje az milo plyty rozdzielacza wtryskiwacza.
Chyba ze sonda lambda? Termostat jesli jest w mojej madzi tylko ten zaraz przy wlaczniku wentylatora , po prawej stronie przy zaplonie, to chyba jest okej.
pozdr
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
Skoro po czyszczeniu jest trochę lepiej to czyść dalej – ale nie wróżę cudów.
Są do wymiany- znajdź (części, ogłoszenia) taką samą bez LPG i podmień.
Nie szukaj uszkodzeń tam gdzie ich nie znajdziesz.
Są do wymiany- znajdź (części, ogłoszenia) taką samą bez LPG i podmień.
Nie szukaj uszkodzeń tam gdzie ich nie znajdziesz.
a ja Ci powiem tak: sprawdź sobie czy nie masz wody w układzie paliwowym. Ja mam podobną sytuacje, na benzynie nie da się jeździć, jadę prosto – autko z 4 tys obrotów potrafi spaść na 500, po sekundzie lub dwóch wraca na obroty. Skręcam w prawo – czasem całkowicie gaśnie. Byłem miedzy innymi z tym u użytkownika tego forum Tadziola. On znalazł przyczynę – gdzies tam pod bakiem (ale nie jestem pewny) jest jakas "wanienka" w której odkłada się woda. Po dokładne info proponuje się zwrócić do niego. Wyciągnął mi ponoć strzykawą tę wodę i naprawde przez jakiś czas całkowity spokój. tyle że później sytuacja ta sama. Na razie jeżdzę na gazie więc mi to nie przeszkadza, ale bedę wkrótce musiał poszukać przyczyny. pozdr
-
Gość
Tak patrzę na te wszystkie wypowiedzi i chyba ktoś zapomniał o pompie paliwowej....choć powodów takiego stanu rzeczy może być mlion....
- Od: 8 lip 2006, 13:42
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F 90r 1,6
kurcze no na dniach zmiana filtra paliwa, bo i tak nie byl nigdy wymieniany, a jak to nie pomoze to jednak pompa – no i podlacze jeszcze diode do styku diagnostycznego. Czy musi byc koniecsznie dioda 12v czy moze byc mniejsza?
pozdr
pozdr
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
carlo80 napisał(a):Czy musi byc koniecsznie dioda 12v czy moze byc mniejsza?
pozdr
Może być mniejsza pod warunkiem że wepniesz ją przez rezystor (600 do 1000 ohm).
W ten sposób się tworzy diodę 12V
Moja była furka:
[url]http://www.skowron.eu/garaz/323F/323F.html[/url]
[url]http://www.skowron.eu/garaz/323F/323F.html[/url]
- Od: 4 lip 2005, 23:13
- Posty: 84
- Skąd: pomorskie
- Auto: Saab 9000 2.3 Turbo benzyna
dioda juz podlaczona.
Blad to 3 krotkie blyski na wylaczonym zaplonie, a na wlaczonym nie chce odpalic – [ czujnik polozenia walu ] ?
Nadmienie ze na LPG jest ok. Czy to mozliwe zeby na LPG bylo ok?
Poza tym wymienilem filtr paliwa ale dalej strasznie szarpie.
Co teraz powinienem sprawdzić ? Chciałbym pompe paliwa , ale nie mogę jej znaleźć. Ktos mi pomoze?
Blad to 3 krotkie blyski na wylaczonym zaplonie, a na wlaczonym nie chce odpalic – [ czujnik polozenia walu ] ?
Nadmienie ze na LPG jest ok. Czy to mozliwe zeby na LPG bylo ok?
Poza tym wymienilem filtr paliwa ale dalej strasznie szarpie.
Co teraz powinienem sprawdzić ? Chciałbym pompe paliwa , ale nie mogę jej znaleźć. Ktos mi pomoze?
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
Nic dziwnego, że nie możesz jej znaleźć, w samochodach z wtryskiem pompa paliwowa znajduje się w zbiorniku paliwa. Kiedyś wyczytałem wypowiedź fachowca z dziedziny LPG, że komputer w samochodzie eksploatowanym długo na gazie "uczy się" nowych warunków pracy, po przełączeniu na benzynę głupieje, zalecał reset komputera. Zanim zaczniecie się śmiać przypominam, iż to nie moja teoria. (Chociaż u kolegi w Audicy podziałało).
- Od: 24 cze 2006, 02:37
- Posty: 8
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BA 1.8 16V 95 r.
powiem tak zalej poł zbiornika bęzyny i bedzie śmigac najprawdopodobniej tak jak umnie jak jest mniej jak 1/4 to samo co u ciebie a jak pół i wiecej jak rakieta idzie ;]
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
kot123 napisał(a):a ja Ci powiem tak: sprawdź sobie czy nie masz wody w układzie paliwowym. Ja mam podobną sytuacje, na benzynie nie da się jeździć, jadę prosto – autko z 4 tys obrotów potrafi spaść na 500, po sekundzie lub dwóch wraca na obroty. Skręcam w prawo – czasem całkowicie gaśnie. Byłem miedzy innymi z tym u użytkownika tego forum Tadziola. On znalazł przyczynę – gdzies tam pod bakiem (ale nie jestem pewny) jest jakas "wanienka" w której odkłada się woda. Po dokładne info proponuje się zwrócić do niego. Wyciągnął mi ponoć strzykawą tę wodę i naprawde przez jakiś czas całkowity spokój. tyle że później sytuacja ta sama. Na razie jeżdzę na gazie więc mi to nie przeszkadza, ale bedę wkrótce musiał poszukać przyczyny. pozdr
u mnie jak byly takie objawy to byla to pompa paliwa i przy okazli bak musialem wymienic bo mial od srotka troche rdzy i sie przez to zaczelo osdzac na filterku od pompy a potem to juz pompa padla od tego syfu wiec wymienilem bak i pompe i smiga tak jka powinna':P
Przy okazji moge dodac ze mam z tego doswiatczenpozostalosci dwie pompy paliwa i oczywiscie dwie dzialajace moge odsprzedac:P Tanio
-
Gość
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości