Fotorelacja ze zmiany oringu na aparacie zapłonowym

Postprzez Gunn1 » 24 kwi 2007, 16:05

No... właśnie wracam ze sklepu z uszczelkami gdzie zaopatrzyłem się w oring do mojego aparatu zapłonowego :) Zaraz biore się do roboty ;) mam nadzieje że wreszcie przestanie się pocić w tym miejscu. Widać to taka mała przypadłość większości madzi z tym wyciekiem przy aparacie zapłonowym <lol>

zaba132 napisał(a):ja własnie wymieniłem uszczelke pod aparatem tylko mnie bardzo zaciekawiło to że mam aparat zapłonowy od MiTSHUBISHI usmiech znaczek sie tam znajdował...


zaba132 ja też mam aparat mitshubishi, bo dość często były one montowane w mazdach. Podobno jest jeszcze kilka podzespołów mitshubishi w naszych mazdach... gdzieś było o tym na forum ;)
ObrazekObrazekObrazek
GREENBULLET :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2006, 19:53
Posty: 41
Skąd: Bielsko/Żywiec
Auto: 323C 1.5ccm BA

Postprzez biker » 25 kwi 2007, 12:34

no --a ja juz po wymianie oringu--koszt całkowity 1,60 zł :D
a tylko dlatego że kupiłem 2 szt i jedna została --wymiar założony 38x4 -weszło i jest ok
oringi kupiłem we Wrocławiu bezpośrednio u producenta--sklep fabryczny -mają kazdy rozmiar--no prawie :D w chwili zakupu nie było 3,5
jakby co to polecam-- Wrocław ul.Sołtysowicka 15b
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2007, 18:14
Posty: 160
Skąd: ILOVE Wroclov
Auto: 323F 1,5 BA 97r

Postprzez Artiks » 25 kwi 2007, 12:50

biker-pl napisał(a):no --a ja juz po wymianie oringu--koszt całkowity 1,60 zł
cwaniaczek <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez zaba132 » 28 kwi 2007, 11:38

ja po wymienieniu oringu jeszcze gorszy mam wyciek :/ kurde musze cos zrobić (miałem nie oryginalny oring), chyba musze do ASO pojechać kupić ;P dzis juz 3-ci raz bede rozkrecał to :P hahaha za niedlugo zostane mistrzem w rozkrecaniu aparatu zapłonowego w BG hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2007, 11:23
Posty: 2029
Skąd: Stalowa Wola
Auto: X6 CA KF

Postprzez biker » 28 kwi 2007, 21:20

zapewne załozyłeś za mały rozmiar --dlatego ci ciekł :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2007, 18:14
Posty: 160
Skąd: ILOVE Wroclov
Auto: 323F 1,5 BA 97r

Postprzez zaba132 » 1 maja 2007, 08:51

biker-pl napisał(a):zapewne załozyłeś za mały rozmiar --dlatego ci ciekł :D


zapewne tak, po za tym widzialem ze jest za miekka :) :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2007, 11:23
Posty: 2029
Skąd: Stalowa Wola
Auto: X6 CA KF

Postprzez mirbie » 9 gru 2007, 02:16

0E99541-03801 to jest indeks oringu prawdopodobnie z orginalu.. spisac ten indeks wybrac sie do IC lub JC zamowic zalozyc i po sprawie :] ja dalem cos kolo 8 zl...
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2007, 19:15
Posty: 44
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 1.6 16 V + LPG `97

Postprzez Radek89 » 9 mar 2008, 20:17

On powiedział, ze tam w ogole nie powinno byc oleju i ze jak sie wymieni tylko jedna uszczelke, to juz nie bedzie wypływał na zewnatrz tylko zbierał sie w srodku i sie zniszczy aparat zapłonowy. A poniewaz ja sie na tym kompletnie nie znam dlatego pisze do was. Miał koles racje w koncu czy nie?


jkby tam nie powinno być oleju to po co byłby oring ? ? ? ? ?? :D fajny sprzedawca :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez sps-snipers » 9 mar 2008, 20:35

No ja tez jutro zamawiam oring i palec.Idzie wiosna,trzeba wziasc sie za robote ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Dry » 9 mar 2008, 21:08

dla przykladu w zadnym ASO w Poznaniu nie dostanie sie ori oringu bo w zeszym tygodniu duzo sie naszukalem ;)

Dziwne...
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez Zbyszek » 9 mar 2008, 21:50

Ja kupiłem w sklepie hudraulicznym taki oring, po wymianie nic nie cieknie i jest super, pozdro
Za młody na diesla :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2007, 10:30
Posty: 89
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: 323F BG B6 1,6 16V OHC – sprzedana
teraz Audi Coupe 2.3 :D czarna bestia

Postprzez sps-snipers » 14 mar 2008, 15:49

WYnalazlem sposob na dożywotnią wytrzymałosc nowego oringu :D Wkładamy gruby oring ale nie za grubszy niz oryginalny.Luzujemy dwie sruby ktore są obok pokrywy zaworow z prawej strony.Wkładamy aparat i dokrecamy,moze nie na siłe ale dokrecamy najpierw jedna a potem druga i na odwrot.Wykonujac te czynnosci kiedy juz mamy wkrecony aparat ale tak niedo konca ustawiamy zapłon i dokrecamy juz do oporu.Na koniec dokrecamy te dwie sruby koło pokrywy zaworow.Sorki ,ze sie podepłem do kolegi ale sadze,ze taki oring juz niema szans puścić ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Artiks » 14 mar 2008, 16:54

Wiesz, oringi nie padają wskutek luzów montażowych tylko pod wpływem temperatury i oleju ( na pewno jak demontowałeś to stary był zwęglony i kruchy).
sps-snipers napisał(a):Luzujemy dwie sruby ktore są obok pokrywy zaworow z prawej strony
Czyli wyjęcie aparatu też wiąże się z poluźnieniem pokrywy ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Dry » 14 mar 2008, 17:51

hmmm otoz doslownie 20min temu skonczylem wymieniac oring :) Cala sprawa zajmuje ok 30min i jesli lubisz sie bawic w aucie, to nie ma zadnego problemu. :) Nie robilbym tak jak pisze sps-snipers. Stara i sparciala uszczelka i tak bedzie przepuszczac olej choćby nie wiem co! A samo wyjecie aparatu absolutnie nie wiaze sie z poluźnieniem pokrywy.

Pozdro

P.S. Oring 38x3,5 termoodporny i 'olejoodporny' – 1,40zl
Ostatnio edytowano 12 gru 2008, 10:13 przez Dry, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez sps-snipers » 14 mar 2008, 19:13

ArtX napisał(a):Czyli wyjęcie aparatu też wiąże się z poluźnieniem pokrywy
nie artx.Nie musisz luzowac pokrywy zaworow.Otworz maske i zobaczysz,dwwie sruby z prawej stronu,a pod nimi przychodzi aparat :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez sps-snipers » 14 mar 2008, 20:27

Dry napisał(a):Cala sprawa zajmuje ok 30min
Nie zgadzam sie bo troche dłuzej,przynajmiej w modelu BA.Musisz wymontowac obudowe filtra powietrza aby dostac sie kluczami.
A do uszczelki to jak jest stara to faktycznie jak jest juz stara i twarda z oleju i temp. moze przepuszczac,ale ja dałem grubszą i napewno jej czas trwałosci sie wydłuzy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Bogumił » 14 kwi 2008, 19:52

A jakiej średnicy jest ten oring.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2007, 00:58
Posty: 46
Skąd: Słup k.Garwolina
Auto: 323F 1,5BA 94r,GAZ STAG 300 mazda 6 2,0 b/gaz, 2003r.

Postprzez Radek89 » 14 kwi 2008, 21:43

słuchajcie a cóż to jest w BG pod aparatem zapłonowym, troszke bliżej chłodnicy ( takie cóś bezposrednio pod aparatem i troszke z przodu ), widać że jest tam jakas uszczelka i wydaje mi się że tamtędy mi cieknie ... olej, a to dziwne bo mi się wydaje że to ma coś wspólnego z cieczą chłodzącą ...... hmm, sam nie wiem:<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez Lukano » 15 kwi 2008, 09:46

Radek89 pod aparatem zapłonowym jeśli dobrze pamiętam to masz tylko termostat. To może jednak płyn cieknie, a nie olej ??
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Fragles » 24 cze 2008, 20:34

Witam. jestem po wymianie oringu – wymiar 38x3,5 – szybko i bezbolesnie jak w opisie ze zdjeciami. Pod aparatem jest sucho. Pozdrawiam
JArek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 paź 2005, 08:03
Posty: 22
Skąd: Ińsko
Auto: ProtegeSE BG SOHC 1,8 BP16V 94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323