Strona 1 z 3

Jak rozpoznać 323f 1.8 gt od zwykłej 1.8

PostNapisane: 29 mar 2008, 18:04
przez Mustek3
Drodzy znawcy. Mam takie pytanie. Jak odróżnić z zewnątrz, nie zasiadając za kółkiem Mazde 323f bg 1.8 gt od standardowej 1.8??? Czy różni się ona jakimiś dodatkami na karoserii, czy lepszym wyposażeniem, czy tylko ma mocniejszy silnik i tyle???

PostNapisane: 29 mar 2008, 18:54
przez Palkerson
banalnie :P zwykła 1.8 ma pokrywe zaworów koloru srebrnego z rurą wylotu powietrza po boku ... w 1.6 jest u góry a w GT cała pokrywa jest większa i czarna :) i oczywisćie widać napis DOHC ;)

PostNapisane: 29 mar 2008, 19:47
przez bocian
Różnią się chyba też kształtem lusterek zewnętrznych.

PostNapisane: 29 mar 2008, 19:57
przez Marcin1mazda
Witam:)
1,8 Sohc Ma pojedynczą pokrywe zaworów (szerokoą) a 1,8 GT Ma Podwujna:)
1,8 sohc Szeroka Pojedyncza :)
1,8 GT Podwujna Wąska :)

PostNapisane: 29 mar 2008, 20:09
przez Mustek3
Wybaczcie, ale źle się wyraziłem. Chodzi mi o to, że na mieście na parkingu widze 323f 1.8 zamkniętą na 4 spusty i po czym ją poznam, że to GT, bądź też nie??? Np jakieś inne seryjne alusy, itp

PostNapisane: 29 mar 2008, 20:23
przez Marcin1mazda
seryjna dwururka, fotele kubelłkowe, lusterka opływyowe, jes;li sie przytatrzysz to obrotka:) czerwone pole od 7tys :P tarcze z tyłu<chociasz zwykłe 1,8 z abe-em tez maja tarcze> kazda Gt miała lotke na klapie:) i jeszcze cos by sie tam znalazło:)

PostNapisane: 30 mar 2008, 21:25
przez Jacek176
Moja żona ma 1.6 i też ma fotele kubełkowe (taki sam wzór tapicerki jak na [jakich?] siedzeniach, także chyba były oryginalnie zamontowane) i tłumik końcowy z podwójną końcówką (wygląda na oryginalną).
Także to akurat nie jest znakiem rozpoznawczym.

PostNapisane: 30 mar 2008, 21:54
przez Marcin1mazda
tak ale 1,6 nie maja hamulcow tarczowych<jedynie wersje z pakietem TWR nieliczne miały takie hamulce>

PostNapisane: 30 mar 2008, 23:25
przez piwo
czerwone pole na obrotomierzu od 7 tys nie od 6500 to jest chyba najpewniejsze

PostNapisane: 30 mar 2008, 23:53
przez Lukano
Marcin1mazda napisał(a):tak ale 1,6 nie maja hamulcow tarczowych

Widziałem 1,6 z ABS i tarczami z tyłu.

piwo napisał(a):czerwone pole na obrotomierzu od 7 tys nie od 6500 to jest chyba najpewniejsze

Chyba tylko to bo resztę z wymienionych wyżej można dołożyć.
Na przednich błotnikach ma naklejkę GT z jednej DOHC z drugiej.

PostNapisane: 30 kwi 2008, 00:27
przez mcerek
to jest ciekawe, bo moja 1,6 16V ma ABS i z tylu tarcze a moja GT nie ma abs-u i tez ma tarcze z tylu:) mowa o bg oczywiscie

PostNapisane: 30 kwi 2008, 00:30
przez Capazo
Bo GT nie potrzebuja ABS'u :P:P Tymi samochodami sie przyspiesza a nie hamuje hehehe

PostNapisane: 30 kwi 2008, 00:33
przez mcerek
oo widze, ze kolega z okolicy;p

PostNapisane: 30 kwi 2008, 00:36
przez mcerek
a ma ktoś w GT bg błękitne szkła lusterek? :)

PostNapisane: 1 maja 2008, 01:52
przez TePe
Ja mam...

PostNapisane: 2 maja 2008, 12:13
przez Majlo

PostNapisane: 4 maja 2008, 01:29
przez ZeroCool_m1
Majlo napisał(a):tu jest chyba wersja GT


najsmieszniejsze, jak koles pisze "bardzo zadbany". Hehe....wystarczy popatrzec na przod i na reflektory.

PostNapisane: 4 maja 2008, 17:42
przez Moc Poranka
Cześć.
Podsumujmy wypowiedzi chłopaków.
ja mam BG 1.8 GT.
Czym się różni.
1. lusterkami
2. można ją wkręcać do 7 tys obr. albo i dalej ale czerwone pole od 7 tys
3 spojler na tylnek klapie
4 hamulce tarczowe z tyłu
5 siedzenia kubełkowe
6 półoś ze skrzyni mocowana do bloku silnika i to też jest pewne
7 znaczki
to wizualnie
no i dalej

silnik DOHC przepływka komputer itd piasty skrzynia biegów

PostNapisane: 4 maja 2008, 21:21
przez TePe
u mnie madzia przy 8000 obr odcina...

PostNapisane: 4 maja 2008, 21:26
przez Jacek176
Moc Poranka napisał(a):silnik DOHC przepływka komputer itd piasty skrzynia biegów

Przepływka jest akurat ta sama.