mazdy – Jaki silnik lepszy i ekonomiczniejszy
Tylko teraz znajdź 323f 1.8 sohc która jest szybsza od BA KF nie ma takiej opcji. BA KF robi setke coś w okolicach 8 sekund zarówno MX-3 ( mowa o zdrowych silnikach). Nawet na necie są filmiki wiec można sprawdzić. JAk BG GT to nie wiem, miałem do czynienia z dwoma egzemplarzami z tym silnikiem i zaden nie jechał. Wiec dane katalogowe to tylko dane katalogowe
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Co wy gadacie ja zszedlem do spalania 7,2 przy 90 ehhehe
Ekonomiczny silnik w V6 Co to znaczy?? Jak uslyszysz te gotowanie sie w silniku to nie bedziesz chcial schodzic z 5 tys. rpm. Ale za to wskazowka od paliwa bedzie szybciutko dazyla do magicznej literki E Nawet sie nie zastanawiaj tylko kupuj V6
Ekonomiczny silnik w V6 Co to znaczy?? Jak uslyszysz te gotowanie sie w silniku to nie bedziesz chcial schodzic z 5 tys. rpm. Ale za to wskazowka od paliwa bedzie szybciutko dazyla do magicznej literki E Nawet sie nie zastanawiaj tylko kupuj V6
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
pawlak32 napisał(a):A ja dwa posty wyżej napisałem że spokojnie da sie zejść do 7 litrów jadąc 80km/h wiec nie wiem jak czytasz zeby
eh przeoczylo mi sie troszke ehhehe w kazdym badz razie da sie zejsc do 7 l :D:D ile TY masz tam konikow
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
spoko zaloze sobie kl-ze i zobaczymy kto bedzie szybszy ehhehehe, nie no planuje wurzucenie kata i wstawienie stozka dla lepszego dzwieku
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Na razie planuje wymianę za rok albo nawet za 2 lata.
Kiedyś mierzyłem zchodziłem coś ok 8,5s 8,8s ale nie żyłowałem jej. Zresztą i tak jeżdżę niekiedy a raczej przeważnie pod 6 tys obrotów wtedy się najlepiej wkręca
A pytam bo zawszze dobze wiedzieć na co by tu super moja maszynę wymienić.
Pozdrawiam.
Kiedyś mierzyłem zchodziłem coś ok 8,5s 8,8s ale nie żyłowałem jej. Zresztą i tak jeżdżę niekiedy a raczej przeważnie pod 6 tys obrotów wtedy się najlepiej wkręca
A pytam bo zawszze dobze wiedzieć na co by tu super moja maszynę wymienić.
Pozdrawiam.
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
no oczywiscie na mazde. To zalezy ile chcesz przeznaczyc %% swojego dochodu na paliwo. Ale doradzilbym V6 chocby dla samego dzwieku, i teraz wybor nalkezy do ciebie czy 1.8,2.0 czy moze 2,5. Ale jak to napisales
wiec jeszcze sie moze cos zmienic :D POZDROMoc Poranka napisał(a):Na razie planuje wymianę za rok albo nawet za 2 lata.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):planuje wurzucenie kata i wstawienie stozka dla lepszego dzwieku
Ja mam wywalony katalizator i zalozony przelotowy tłumik, pozostaje zrobic tylko dolot bo jak narazie mam serie ale dzwiek za autem to poprostu malina wskazowka od obrotka caly czas od 5 do 7k chodzi bo wtedy najlepiej slychac.
-
Lukasz_zdw
swoją jeżdżę już rok i odpukać nic się nie zepsuło ani nie urwało
Choć jak była obniżona na tyle to 4 razy przyrysałem podwozie a raczej tłumnik WALKERA w tamto lato.
Ma ładne przyspieszenie, jest w dobrym stanie, wszystko sprawne więc szkoda mi wymieniać.
A miała być tylko na chwilę
Ja już wyrosłem ze ścigania się, kiedyś miałem kilera renault 5, 1.4 88 KM
Tyle koni przy tej budzie mało aut miało lepszy przyśpiech. – teraz stoi bo skrzynię załatwiłem łezka :(:(;(
V6 szkoda mogły by troszkę mniej palić. Ale nie czarujmy się co dobrze chodzi musi spalać. I nikt mi nie powie że 2.0 V6 spali 10
Chyba jak będzie jechało z przepaści w dół
Mimo wszystko V6 to marzenie – chociażby dla tej kultury pracy silnika. Szkoda że masa robi swoje
Pozdrawiam.
Choć jak była obniżona na tyle to 4 razy przyrysałem podwozie a raczej tłumnik WALKERA w tamto lato.
Ma ładne przyspieszenie, jest w dobrym stanie, wszystko sprawne więc szkoda mi wymieniać.
A miała być tylko na chwilę
Ja już wyrosłem ze ścigania się, kiedyś miałem kilera renault 5, 1.4 88 KM
Tyle koni przy tej budzie mało aut miało lepszy przyśpiech. – teraz stoi bo skrzynię załatwiłem łezka :(:(;(
V6 szkoda mogły by troszkę mniej palić. Ale nie czarujmy się co dobrze chodzi musi spalać. I nikt mi nie powie że 2.0 V6 spali 10
Chyba jak będzie jechało z przepaści w dół
Mimo wszystko V6 to marzenie – chociażby dla tej kultury pracy silnika. Szkoda że masa robi swoje
Pozdrawiam.
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
Ile dales za zalozenie przelotowego tlumika napiosz na PW lub na gg 6662947 POzdro
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Moc Poranka napisał(a):Mimo wszystko V6 to marzenie – chociażby dla tej kultury pracy silnika. Szkoda że masa robi swoje
Jak wsadzisz KL-ZE to bedziesz mogl za sobą cyrk ciągnac i nawet nie poczujesz. Kup mx-3 wsadz KL-ZE wtedy nie bedzie masa miala zadnego znaczenia. Bedziesz wrecz narzekal ze zbyt lekki jest przod bo trakcji nie bedzie na pierwszych dwoch biegach:P
-
Lukasz_zdw
Lukasz_zdw napisał(a):Bedziesz wrecz narzekal ze zbyt lekki jest przod bo trakcji nie bedzie na pierwszych dwoch biegach:P
Z tym sie zgodze jechale 3.0 V6 to byla masakra normalnie jak w zimie na lodzie ehhehe ale mi sie to podoba :D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Moja 323f po miescie spala wlasnie 10l czasami jest 9,5 a czasami 11,5. I wcale nie zawalam nią drogi. Jak trzeba to se cisne jak nie ma konkurenta jade normalnie, standardowo nie wiem jak to nazwac ale sie nie wleke. Mówie o cyklu miejskim. Jesli chodzi o trase przy predkosci 120 km/h spalanie 7,7l. Kazde tankowanie koncze wprowadzeniem danych do malutkiej aplikacji na komórce o nazwie "PALIWO" i stąd podaje statystyki. Pierwsze dwa tankowani po zakupie butowałem1- spód 2 spód 3 spód jak ziomkom pokzaywałem swoj nowy "M323f". wtedy spalanie wyszlo 12,5l/100km.Tyle jesli chodzi o moje doswiadczenia.
Pzdro
Pzdro
- Od: 2 maja 2008, 10:46
- Posty: 13
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF
Firefighter napisał(a):Pierwsze dwa tankowani po zakupie butowałem1- spód 2 spód 3 spód jak ziomkom pokzaywałem swoj nowy "M323f". wtedy spalanie wyszlo 12,5l/100km.Tyle jesli chodzi o moje doswiadczenia.
to chyba dywanik Ci sie wsunal pod pedal gazu moje pierwsze tankowanie to prawie 18L/100km ale malo co dziury w podlodze nie zrobilem
-
waldii
To moze ja nie mam V6 . Maske otworze i sprawdze co tam siedzi
A tak serio to nie moge nic innego napisac, takie mam spalania z tym ze pisząc na forum nie mozemy dokladnie stwierdzic jak kazdy z nas jezdzi i moze w tym kwi problem. Kazdy jezdzi inaczej i wiec inaczej postrzega jazde szybką i normalną.
P.S.
Bez kitu pod maską mam V6 – sprawdzilem.
Pozdro
A tak serio to nie moge nic innego napisac, takie mam spalania z tym ze pisząc na forum nie mozemy dokladnie stwierdzic jak kazdy z nas jezdzi i moze w tym kwi problem. Kazdy jezdzi inaczej i wiec inaczej postrzega jazde szybką i normalną.
P.S.
Bez kitu pod maską mam V6 – sprawdzilem.
Pozdro
- Od: 2 maja 2008, 10:46
- Posty: 13
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF
Drodzy Koledzy z V6-ek ;] ja mam Madzie 1,8 Sohc a Objechał bym was bez wiekszych Problemów kilka Modów i takie Mx3 i BA V6 Dostaje baty o 2 długosci ;]
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Marcin1mazda napisał(a):ja mam Madzie 1,8 Sohc a Objechał bym was bez wiekszych Problemów usmiech
Nie mów Hop dopóki nie przeskoczysz Wystartuj ze zdrową V'ką
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
niema Problemu ;] jechałem z KL na gazie i gostała baty:P wiec jesli jest jaka ba v6 Zdrowa w krk to zapraszam ;] z GT po remącie ide równo ;]
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Marcin1mazda napisał(a):jechałem z KL na gazie i gostała baty
dziwisz sie??W koncu ma tylko niecale 100 koni wiecej a moze w niej kierowcy nie bylo??
-
waldii
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości