Pali na trzy gary

Postprzez czesiu_90 » 13 sty 2010, 12:23

Witam. Ostatnio zdarz mi się(najczęściej rano), że samochód odpala na 3 gary i musi trochę pochodzić i trzeba pogazować żeby zaczął chodzić normalnie, zdarza się też, że dzieje się tak w czasie jazdy lub podczas ruszania ze skrzyżowania. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną?
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez Zajdelek » 13 sty 2010, 12:30

kable i swiece wymieniales?
Początkujący
 
Od: 7 sty 2010, 17:25
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Auto: 323

Postprzez czesiu_90 » 13 sty 2010, 13:01

jeszcze nie
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez Czaras86 » 13 sty 2010, 18:21

W mojej 323c tez mialem taki objaw, powodem byl kabel Wysokiego Napięcia . Wymiana na nowy i od 2 tygodni smiga jak talala ;] . Kable kupilem (mimo odradzania ) Janmora koszt bodajze 40zl za komplet.
Madzia Madzia Madzia;]
Początkujący
 
Od: 31 lip 2009, 23:17
Posty: 11 (1/0)
Skąd: Śrem /k Poznań
Auto: Mazda 6 GG ,benz 2.0 141KM , 2003

Postprzez czesiu_90 » 13 sty 2010, 21:23

o to mi chodziło żeby wypowiedział się ktoś kto miał taki problem, dzieki
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez Yellowmen » 13 sty 2010, 21:54

chcę cie straszyć ale to nie koniecznie muszą być kable i świece...może to być też kopułka i palec....
może to być brak kompresji na cylindrach...a co za tym idzie...podwieszone płytki zaworów...w najgorszy wypadku...poszła ci uszczelka pod głowicą....

a tak poza tym to co masz za auto??? może się tu produkujemy a ty jelczem jeździsz??!! hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez Czaras86 » 13 sty 2010, 23:19

Nie wiem jak Ty Yellowmen ale ja widze link do auta w stopce i w temacie tez jest :)

// Czesiu przez kilka dni tak jezdzilem ze przerywalo na 1 gar (przy odpalaniu noi na niskich obrotach przewaznie) , ale po kilku dniach nie chcial 4-ty gar wskoczyc , podnosze maske a tam iskrzylo sie jak cholera na kablach. Dlatego czym predzej wymien kable.... moze akurat masz tak samo? :) Pozdr
Madzia Madzia Madzia;]
Początkujący
 
Od: 31 lip 2009, 23:17
Posty: 11 (1/0)
Skąd: Śrem /k Poznań
Auto: Mazda 6 GG ,benz 2.0 141KM , 2003

Postprzez Yellowmen » 14 sty 2010, 01:26

Czaras86 napisał(a):Nie wiem jak Ty Yellowmen ale ja widze link do auta w stopce i w temacie tez jest usmiech


a faktycznie nie dopatrzyłem <glupek2>
szukałem pod Nickiem i pod avatarkiem którego nie ma....


Czaras86 napisał(a):Dlatego czym predzej wymien kable.... moze akurat masz tak samo?

najlepiej zacząć od wymiany najtańszych części....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez czesiu_90 » 14 sty 2010, 18:17

dzisiaj stane w ciemnym miejscu i zobacze czy gdzieś przebija, oby to były te kable bo nie tak drogie są, a jak będzie cieplej to aparat poczyszcze
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez Yellowmen » 14 sty 2010, 18:19

czesiu_90 napisał(a):aparat poczyszcze

zapłonowy?? jest fotorelacja na necie więc śmiało możesz działać....

jeszcze za 52zł kupisz palec i kopułkę w InterCarsie....koszt nie wielki a warto wymienić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez czesiu_90 » 14 sty 2010, 21:51

sprawdzałem teraz i nie widać żadnego przebicia nigdzie:(
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez fazzi » 15 sty 2010, 09:56

A sprawdzałeś czy świeca daje iskrę? Wtedy masz pewność że wszystko z zapłonem jest OK i trzeba szukać gdzieś indziej. Ogólnie zaleca się zmianę świec co 25.000 km więc jak dawno tego nie robiłeś to kup jedną sztukę i sprawdź czy zamiana pomoże. Jeśli tak to wymień cały komplet. Jak zmiana tej jednej nie pomoże to pozostaje reszta zapłonu do sprawdzenia.
W skrócie – Zacznij od końca (świecy) i idź dalej aż znajdziesz przyczynę :)
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez czesiu_90 » 15 sty 2010, 13:17

wezme jakąś świece i jak bedzie znowu palił na trzy to sprawdze czy na ktoryś nie daje iskry po kolei bede odpinał kabel i wpinał świece
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez ROMAN-R87 » 10 lut 2010, 19:24

a moze wtryskiwacz niedomaga?
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez czesiu_90 » 10 lut 2010, 21:31

dolałem preparatu do czyszczenia wtrysków i jest narazie ok, i zaizolowałem kable wn niebieską izolacją, taki tuning:-P
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez ROMAN-R87 » 11 lut 2010, 09:19

no to wtryski troszke zasyfiale byly
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez czesiu_90 » 11 lut 2010, 09:34

wtryski i myślę że małe przebicie też się czasem robiło, najważniejsze że już jest git
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez ROMAN-R87 » 11 lut 2010, 18:59

no to zostalo sie tylko cieszyc na nowo jazda
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez czesiu_90 » 7 kwi 2010, 16:10

niestety problem znowu się pojawia, znajomy podsunął mi myśl że to może być spowodowane niewyregulowanymi zaworami a jeden właśnie stuka tak jakby, w najbliższym czasie biorę się za regulację
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez mysse » 7 kwi 2010, 17:12

mialem to samo, tez stosowalem preparat do czyszczenia wtryskow, ale szczerze mowiac gowno daje.

pomoglo wyciagniecie wtryskow i przeczyszczenie ich benzyna ekstrakcyjna i szczoteczka do zebow. syf na nich byl niezmieski, zamiast dziurki o srednicy 1,5-2mm byla taka ze igle mozna bylo ledwo wlozyc. polecam ci to samo, ja to zrobilem na osiedlu pod blokiem w 2 godziny :)
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323