Pali na trzy gary
1, 2
Witam. Ostatnio zdarz mi się(najczęściej rano), że samochód odpala na 3 gary i musi trochę pochodzić i trzeba pogazować żeby zaczął chodzić normalnie, zdarza się też, że dzieje się tak w czasie jazdy lub podczas ruszania ze skrzyżowania. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną?
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
jeszcze nie
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
W mojej 323c tez mialem taki objaw, powodem byl kabel Wysokiego Napięcia . Wymiana na nowy i od 2 tygodni smiga jak talala ;] . Kable kupilem (mimo odradzania ) Janmora koszt bodajze 40zl za komplet.
Madzia Madzia Madzia;]
o to mi chodziło żeby wypowiedział się ktoś kto miał taki problem, dzieki
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
chcę cie straszyć ale to nie koniecznie muszą być kable i świece...może to być też kopułka i palec....
może to być brak kompresji na cylindrach...a co za tym idzie...podwieszone płytki zaworów...w najgorszy wypadku...poszła ci uszczelka pod głowicą....
a tak poza tym to co masz za auto??? może się tu produkujemy a ty jelczem jeździsz??!!
może to być brak kompresji na cylindrach...a co za tym idzie...podwieszone płytki zaworów...w najgorszy wypadku...poszła ci uszczelka pod głowicą....
a tak poza tym to co masz za auto??? może się tu produkujemy a ty jelczem jeździsz??!!
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
Nie wiem jak Ty Yellowmen ale ja widze link do auta w stopce i w temacie tez jest
// Czesiu przez kilka dni tak jezdzilem ze przerywalo na 1 gar (przy odpalaniu noi na niskich obrotach przewaznie) , ale po kilku dniach nie chcial 4-ty gar wskoczyc , podnosze maske a tam iskrzylo sie jak cholera na kablach. Dlatego czym predzej wymien kable.... moze akurat masz tak samo? Pozdr
// Czesiu przez kilka dni tak jezdzilem ze przerywalo na 1 gar (przy odpalaniu noi na niskich obrotach przewaznie) , ale po kilku dniach nie chcial 4-ty gar wskoczyc , podnosze maske a tam iskrzylo sie jak cholera na kablach. Dlatego czym predzej wymien kable.... moze akurat masz tak samo? Pozdr
Madzia Madzia Madzia;]
Czaras86 napisał(a):Nie wiem jak Ty Yellowmen ale ja widze link do auta w stopce i w temacie tez jest usmiech
a faktycznie nie dopatrzyłem
szukałem pod Nickiem i pod avatarkiem którego nie ma....
Czaras86 napisał(a):Dlatego czym predzej wymien kable.... moze akurat masz tak samo?
najlepiej zacząć od wymiany najtańszych części....
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
dzisiaj stane w ciemnym miejscu i zobacze czy gdzieś przebija, oby to były te kable bo nie tak drogie są, a jak będzie cieplej to aparat poczyszcze
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
czesiu_90 napisał(a):aparat poczyszcze
zapłonowy?? jest fotorelacja na necie więc śmiało możesz działać....
jeszcze za 52zł kupisz palec i kopułkę w InterCarsie....koszt nie wielki a warto wymienić
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
sprawdzałem teraz i nie widać żadnego przebicia nigdzie:(
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
A sprawdzałeś czy świeca daje iskrę? Wtedy masz pewność że wszystko z zapłonem jest OK i trzeba szukać gdzieś indziej. Ogólnie zaleca się zmianę świec co 25.000 km więc jak dawno tego nie robiłeś to kup jedną sztukę i sprawdź czy zamiana pomoże. Jeśli tak to wymień cały komplet. Jak zmiana tej jednej nie pomoże to pozostaje reszta zapłonu do sprawdzenia.
W skrócie – Zacznij od końca (świecy) i idź dalej aż znajdziesz przyczynę
W skrócie – Zacznij od końca (świecy) i idź dalej aż znajdziesz przyczynę
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
wezme jakąś świece i jak bedzie znowu palił na trzy to sprawdze czy na ktoryś nie daje iskry po kolei bede odpinał kabel i wpinał świece
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
a moze wtryskiwacz niedomaga?
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
dolałem preparatu do czyszczenia wtrysków i jest narazie ok, i zaizolowałem kable wn niebieską izolacją, taki tuning:-P
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
no to wtryski troszke zasyfiale byly
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
wtryski i myślę że małe przebicie też się czasem robiło, najważniejsze że już jest git
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
no to zostalo sie tylko cieszyc na nowo jazda
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
niestety problem znowu się pojawia, znajomy podsunął mi myśl że to może być spowodowane niewyregulowanymi zaworami a jeden właśnie stuka tak jakby, w najbliższym czasie biorę się za regulację
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
mialem to samo, tez stosowalem preparat do czyszczenia wtryskow, ale szczerze mowiac gowno daje.
pomoglo wyciagniecie wtryskow i przeczyszczenie ich benzyna ekstrakcyjna i szczoteczka do zebow. syf na nich byl niezmieski, zamiast dziurki o srednicy 1,5-2mm byla taka ze igle mozna bylo ledwo wlozyc. polecam ci to samo, ja to zrobilem na osiedlu pod blokiem w 2 godziny
pomoglo wyciagniecie wtryskow i przeczyszczenie ich benzyna ekstrakcyjna i szczoteczka do zebow. syf na nich byl niezmieski, zamiast dziurki o srednicy 1,5-2mm byla taka ze igle mozna bylo ledwo wlozyc. polecam ci to samo, ja to zrobilem na osiedlu pod blokiem w 2 godziny
Mazda 929 79' powered by BMW :)
- Od: 4 mar 2008, 01:41
- Posty: 247
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości