323 BG 1.7D--czy ma jakieś wady???

Postprzez Kruk11 » 4 sie 2004, 17:44

Wiem, że sporo dlatego wolałbym większy silnik :D
Ojca Tojka 1,3 pali 7 po mieście przy normalnej lub nawet dynamicznej jeździe.

Mam coś nie halo z elektryką i to pewnie dlatego tyle pali ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 14:17
Posty: 238 (0/1)
Skąd: DC / Gocław
Auto: E39 Touring

Postprzez olewy » 19 lis 2004, 22:24

dwa miechy sprawiłem sobie takiego diselka. jesli chodzi o spalanie, to na prawde rewelka, a naleze do osob, co nie lubia ostatnie ruszac spod swiatel i swoją madzia nie zostaje. Jednak brakuje mu kopa przy wyprzedzaniu :( Czy można gdzieś znaleźć zdjęcia do patetu z butelką na olej z filtra powietrza? W mojej mazdzie silnik jest czyściutki i suchutki, za wyjątkiem filtra powitrza, wokół którego są mokre plamy oleju. Będę wdzięczny za info
Początkujący
 
Od: 17 lis 2004, 12:20
Posty: 20
Skąd: Łódź
Auto: 323 1,7D 1990 r.

Postprzez termis » 20 lis 2004, 13:15

Bede mial aparat to ci przesle bo mam taki patent u siebie.Ile ci pali??
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2004, 10:08
Posty: 116
Skąd: kolobrzeg
Auto: toyota corolla E10

Postprzez Jaksa » 20 lis 2004, 15:03

olewy napisał(a):W mojej mazdzie silnik jest czyściutki i suchutki, za wyjątkiem filtra powitrza, wokół którego są mokre plamy oleju
Norma w PN.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez olewy » 20 lis 2004, 21:20

spalanie ma w normie. na trasie spala 5l/100, a w miescie kolo 7l/100.
Początkujący
 
Od: 17 lis 2004, 12:20
Posty: 20
Skąd: Łódź
Auto: 323 1,7D 1990 r.

Postprzez szakul » 21 lis 2004, 13:29

Mam Maździankie 323 1.7D .Jest bardzo oszczedna pali 5.5 ropy.Troche muł ale ona ma 58km to co tu sie spodziewac.Niezawodna po prostu pradziwa mazda
szakul
 

Postprzez termis » 21 lis 2004, 13:46

A czy ma ktos z was wspomaganie kierownicy w tej wersji?? Moja na trasie okolo 5,5-6, miasto 6,5. W tym tygodniu dowiem sie co ten silniczek jest wart, zajmie sie nia czlowiek, dla ktorego japonczyki to zadna tajemnicai jak sie uad to za grosze zniknie mi ten niedobry dymek, ale cicho, nie chce zapeszac.
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2004, 10:08
Posty: 116
Skąd: kolobrzeg
Auto: toyota corolla E10

Postprzez Herdi » 21 lis 2004, 17:20

termis napisał(a):A czy ma ktos z was wspomaganie kierownicy w tej wersji?? Moja na trasie okolo 5,5-6, miasto 6,5. W tym tygodniu dowiem sie co ten silniczek jest wart, zajmie sie nia czlowiek, dla ktorego japonczyki to zadna tajemnicai jak sie uad to za grosze zniknie mi ten niedobry dymek, ale cicho, nie chce zapeszac.

Nie występuje – chyba że sam dołożysz od np. 1,6 ale to za dużo zmian – ja odpuściłem swego czasu ten temat, nie jest aż tak źle bez serwa.
Pozdrawiam Herdi

Gravity Audio Experts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 13:21
Posty: 137
Skąd: Garvity Audio Experts
Auto: 323 1.8 GT

Postprzez Jaksa » 21 lis 2004, 18:44

termis napisał(a):jak sie uad to za grosze zniknie mi ten niedobry dymek, ale cicho, nie chce zapeszac.
Jak chodzi o kopcenie z wydechu , zawsze mozna zdjąć trochę dawkę na pompie wtryskowej tylko to nie zalatwi dymienia z bagnetu ..... napisz co zrobiłes ok?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez olewy » 21 lis 2004, 21:59

mocnego kopa to on nie ma, ale pod światłami nie zostaje. mocy najbardziej brakuje przy wyprzedzaniu, gdy trzeba się szybko rozbujać. Ale za to bardzo mało pali i jest cicha. ja też w tym modelu wspomagania nie widziałem pozdro
Początkujący
 
Od: 17 lis 2004, 12:20
Posty: 20
Skąd: Łódź
Auto: 323 1,7D 1990 r.

Postprzez Herdi » 21 lis 2004, 23:06

olewy napisał(a):mocnego kopa to on nie ma, ale pod światłami nie zostaje. mocy najbardziej brakuje przy wyprzedzaniu, gdy trzeba się szybko rozbujać. Ale za to bardzo mało pali i jest cicha. ja też w tym modelu wspomagania nie widziałem pozdro

No bo to mały dieselek i tu trzeba na momencie jechać – i dobrze przedkładać czas na możliwości ;)
Pozdrawiam Herdi

Gravity Audio Experts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 13:21
Posty: 137
Skąd: Garvity Audio Experts
Auto: 323 1.8 GT

Postprzez montecarllo » 14 maja 2007, 00:13

sync lub termis czy moglibyście mi przesłać foto takiego patentu z ta butelka na rurze od filtra powietrza ponieważ denerwuje mnie też ten zaolejony filtr
z góry dzięki
mazda 323 1.7d sedan 1992r
Początkujący
 
Od: 3 mar 2007, 22:26
Posty: 7
Auto: Mazda 626GW 2.0 diesel

Postprzez Sagitari » 14 maja 2007, 01:04

Lepiej najpierw zobacz, jak będzie jeździć z przedłóżonym czwórnikiem odmy, który widać odrazu po otworzeniu filtra powietrza. Najlepsze do tego są przewody paliwowe. Cztery kilkucentymetrowe odcinki dołączyć trzeba klejem do każdego wylotu i włożyć końce do kolektora ssącego. Ponadto wężyk do komory filtra powinien iść lekkim łukiem w górę ponad grubą rurą układu dolotowego powietrza. To najlepszy sposób, jaki chyba można wykonać, żeby nie mieć zaolejonego filtra.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2005, 00:43
Posty: 76
Skąd: Pruszków
Auto: Audi 80 B4 1Z '94r.

Postprzez Sagitari » 15 maja 2007, 00:59

Od czasu przeróbki odmy przejechałem już 1000 km. Ostatnio sprawdzałem komorę filtra oraz 4 odcinki przewodu paliwowego, którymi przedłużyłem czwórnik odmy. Ciekawostką jest fakt, że przy takim rozwiązaniu olej wogóle nie przedostaje się z pokrywy zaworów. Wszystkie 4 wyloty odmy są CZYŚCIUTKIE :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2005, 00:43
Posty: 76
Skąd: Pruszków
Auto: Audi 80 B4 1Z '94r.

Postprzez Sikorek » 20 gru 2007, 21:17

Alternatywny sposób pozbycia się przedostawania oleju wężem wyrównującym ciśnienie:


Skład:
klucz rozmiar 10'
kombinerki
trochę cierpliwości i brutalnej siły ;)
ewentualnie nowa uszczelka pokrywy rozrządu


Opis:
Zdejmujemy obudowe klawiatury, bierzemy kombinerki i za ich pomocą brutalnie wypraszamy wszystkie plastikowe rurki znajdujące się z przodu zaraz przy sprężynach zaworów. Po dobroci nie wyjdą, ponieważ są sztywne i profilowane, ale da się to zrobić bez ściągania zaworów. Zakładamy i przykręcamy obudowe rozrządu, po czym cieszymy się dalszą eksploatacją mazdy .... i suchym filtrem powietrza :]

Sposób przetestowany na moim PN'ie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 gru 2006, 17:00
Posty: 6
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 323 BG PN

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323