Wiem, że sporo dlatego wolałbym większy silnik
Ojca Tojka 1,3 pali 7 po mieście przy normalnej lub nawet dynamicznej jeździe.
Mam coś nie halo z elektryką i to pewnie dlatego tyle pali
323 BG 1.7D--czy ma jakieś wady???
1, 2
dwa miechy sprawiłem sobie takiego diselka. jesli chodzi o spalanie, to na prawde rewelka, a naleze do osob, co nie lubia ostatnie ruszac spod swiatel i swoją madzia nie zostaje. Jednak brakuje mu kopa przy wyprzedzaniu Czy można gdzieś znaleźć zdjęcia do patetu z butelką na olej z filtra powietrza? W mojej mazdzie silnik jest czyściutki i suchutki, za wyjątkiem filtra powitrza, wokół którego są mokre plamy oleju. Będę wdzięczny za info
- Od: 17 lis 2004, 12:20
- Posty: 20
- Skąd: Łódź
- Auto: 323 1,7D 1990 r.
Norma w PN.olewy napisał(a):W mojej mazdzie silnik jest czyściutki i suchutki, za wyjątkiem filtra powitrza, wokół którego są mokre plamy oleju
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Mam Maździankie 323 1.7D .Jest bardzo oszczedna pali 5.5 ropy.Troche muł ale ona ma 58km to co tu sie spodziewac.Niezawodna po prostu pradziwa mazda
-
szakul
A czy ma ktos z was wspomaganie kierownicy w tej wersji?? Moja na trasie okolo 5,5-6, miasto 6,5. W tym tygodniu dowiem sie co ten silniczek jest wart, zajmie sie nia czlowiek, dla ktorego japonczyki to zadna tajemnicai jak sie uad to za grosze zniknie mi ten niedobry dymek, ale cicho, nie chce zapeszac.
- Od: 18 mar 2004, 10:08
- Posty: 116
- Skąd: kolobrzeg
- Auto: toyota corolla E10
termis napisał(a):A czy ma ktos z was wspomaganie kierownicy w tej wersji?? Moja na trasie okolo 5,5-6, miasto 6,5. W tym tygodniu dowiem sie co ten silniczek jest wart, zajmie sie nia czlowiek, dla ktorego japonczyki to zadna tajemnicai jak sie uad to za grosze zniknie mi ten niedobry dymek, ale cicho, nie chce zapeszac.
Nie występuje – chyba że sam dołożysz od np. 1,6 ale to za dużo zmian – ja odpuściłem swego czasu ten temat, nie jest aż tak źle bez serwa.
- Od: 16 lis 2003, 13:21
- Posty: 137
- Skąd: Garvity Audio Experts
- Auto: 323 1.8 GT
Jak chodzi o kopcenie z wydechu , zawsze mozna zdjąć trochę dawkę na pompie wtryskowej tylko to nie zalatwi dymienia z bagnetu ..... napisz co zrobiłes ok?termis napisał(a):jak sie uad to za grosze zniknie mi ten niedobry dymek, ale cicho, nie chce zapeszac.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mocnego kopa to on nie ma, ale pod światłami nie zostaje. mocy najbardziej brakuje przy wyprzedzaniu, gdy trzeba się szybko rozbujać. Ale za to bardzo mało pali i jest cicha. ja też w tym modelu wspomagania nie widziałem pozdro
- Od: 17 lis 2004, 12:20
- Posty: 20
- Skąd: Łódź
- Auto: 323 1,7D 1990 r.
olewy napisał(a):mocnego kopa to on nie ma, ale pod światłami nie zostaje. mocy najbardziej brakuje przy wyprzedzaniu, gdy trzeba się szybko rozbujać. Ale za to bardzo mało pali i jest cicha. ja też w tym modelu wspomagania nie widziałem pozdro
No bo to mały dieselek i tu trzeba na momencie jechać – i dobrze przedkładać czas na możliwości
- Od: 16 lis 2003, 13:21
- Posty: 137
- Skąd: Garvity Audio Experts
- Auto: 323 1.8 GT
sync lub termis czy moglibyście mi przesłać foto takiego patentu z ta butelka na rurze od filtra powietrza ponieważ denerwuje mnie też ten zaolejony filtr
z góry dzięki
z góry dzięki
mazda 323 1.7d sedan 1992r
- Od: 3 mar 2007, 22:26
- Posty: 7
- Auto: Mazda 626GW 2.0 diesel
Lepiej najpierw zobacz, jak będzie jeździć z przedłóżonym czwórnikiem odmy, który widać odrazu po otworzeniu filtra powietrza. Najlepsze do tego są przewody paliwowe. Cztery kilkucentymetrowe odcinki dołączyć trzeba klejem do każdego wylotu i włożyć końce do kolektora ssącego. Ponadto wężyk do komory filtra powinien iść lekkim łukiem w górę ponad grubą rurą układu dolotowego powietrza. To najlepszy sposób, jaki chyba można wykonać, żeby nie mieć zaolejonego filtra.
- Od: 1 wrz 2005, 00:43
- Posty: 76
- Skąd: Pruszków
- Auto: Audi 80 B4 1Z '94r.
Od czasu przeróbki odmy przejechałem już 1000 km. Ostatnio sprawdzałem komorę filtra oraz 4 odcinki przewodu paliwowego, którymi przedłużyłem czwórnik odmy. Ciekawostką jest fakt, że przy takim rozwiązaniu olej wogóle nie przedostaje się z pokrywy zaworów. Wszystkie 4 wyloty odmy są CZYŚCIUTKIE
- Od: 1 wrz 2005, 00:43
- Posty: 76
- Skąd: Pruszków
- Auto: Audi 80 B4 1Z '94r.
Alternatywny sposób pozbycia się przedostawania oleju wężem wyrównującym ciśnienie:
Skład:
klucz rozmiar 10'
kombinerki
trochę cierpliwości i brutalnej siły
ewentualnie nowa uszczelka pokrywy rozrządu
Opis:
Zdejmujemy obudowe klawiatury, bierzemy kombinerki i za ich pomocą brutalnie wypraszamy wszystkie plastikowe rurki znajdujące się z przodu zaraz przy sprężynach zaworów. Po dobroci nie wyjdą, ponieważ są sztywne i profilowane, ale da się to zrobić bez ściągania zaworów. Zakładamy i przykręcamy obudowe rozrządu, po czym cieszymy się dalszą eksploatacją mazdy .... i suchym filtrem powietrza
Sposób przetestowany na moim PN'ie
Skład:
klucz rozmiar 10'
kombinerki
trochę cierpliwości i brutalnej siły
ewentualnie nowa uszczelka pokrywy rozrządu
Opis:
Zdejmujemy obudowe klawiatury, bierzemy kombinerki i za ich pomocą brutalnie wypraszamy wszystkie plastikowe rurki znajdujące się z przodu zaraz przy sprężynach zaworów. Po dobroci nie wyjdą, ponieważ są sztywne i profilowane, ale da się to zrobić bez ściągania zaworów. Zakładamy i przykręcamy obudowe rozrządu, po czym cieszymy się dalszą eksploatacją mazdy .... i suchym filtrem powietrza
Sposób przetestowany na moim PN'ie
- Od: 10 gru 2006, 17:00
- Posty: 6
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 323 BG PN
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość