Silnik 1.7D grzanie świec i odpalanie

Postprzez teo19AA » 24 gru 2009, 03:29

Witam wszystkich
posiadam samochód z silnikiem 1.7D chodzi i odpala nawet w ostatnio zaobserwowane 15C mrozy i nic by nie było dziwnego w tym że jak rano wsiadam do auta i grzeje jakieś około 10 sec. świeczki to auto ma problem z odpaleniem natomiast jak wsiadam i odpalam jak benzyniaka czyli kręce odrazu bez grzania to auto za drugim razem zapali i może ktoś mnie oświeci co jest grane w tych chińczykach gdyż jak miał mój ojciec popularną II to nawet w lato jak rano podchodziłem to musiałem podgrzac wiec o co tu chodzi??
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:22
Posty: 7
Skąd: CWA

Postprzez rudygrzes » 25 gru 2009, 15:10

Witam!
Kolego grzenie swiec nic w tym modelu ci nie da. Podgrzewanie jest sterowane przekaźnikiem czyli od razu jak włączysz zaplon czyli zapala sie kontrolki na desce swiece sie automatycznie podgrzewaja wiec nalezy odczekac 3, 4 sekundy i startowac !!!
rudygrzes
 

Postprzez Mateusz L » 25 gru 2009, 17:36

posiadam samochód z silnikiem 1.7D

Jeśli jest kontrolka to odpalasz jak tylko ona zgaśnie. Jeśli to 323 BG, to kontrolki nie ma. Przekręcasz kluczyk na pozycję grzania, słyszysz pstryknięcie przekaźnika i widzisz jak przygasają kontrolki. Po 3-4 sekundach znów pstryk(rozłączenie przekaźnika) i kontrolki świecą jaśniej- świece zostały odłączone- odpalasz auto.To nie traktor, by świece grzały tak długo jak Ty chcesz ;)

popularną II

Znaczy Carinę, bo widać nie taka popularna skoro nie wiem o co chodzi :)?

co jest grane w tych chińczykach

Te "chińczyki" dzięki tak skonstruowanym sterownikom świec( i nie tylko) odpalają tam, gdzie do niemieckiego nawet nie warto podchodzić i próbować.
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez bartek_bezMajtek » 4 mar 2010, 00:10

Witam!!!

Chińczyki.... też mnie to drażni.... Każdy polaczek widzi tylko VW... A to wcale nie jest takie dobre. Ja tej zimy moją 323 1.7 D odpalałem i podziwiałem. Nie miałem wszytskich świec dobrych a ona i tak po kilku próbach startowała. SZOK!

VW to ch...j :)

Pozdrawiam
Bartek
Początkujący
 
Od: 3 mar 2010, 13:10
Posty: 6

Postprzez smokuxx18 » 16 maja 2010, 14:28

W tym silniku świece są dosyć daleko od komory spalania więc grzanie 10 sekundowe nic ci nie da bo po 3 sek świece przestają grzać a potem mieszanka sobie stygnie. Mam ten sam model i z doświadczenia moge powiedzieć że pali najlepiej jak kręcisz zaraz po wyłączenie świec( specyficznym pstyknięciu)
Początkujący
 
Od: 25 sty 2009, 12:14
Posty: 23
Skąd: Krosno
Auto: 323 BG 1.7 D

Postprzez crx1682 » 4 gru 2010, 20:36

Dobra swieca to podstawa : Beru ,Ngk . Sprawdź swiece .Sposób w jaki się odpala madzie 323 1.7 d to porostu starsza konstrukcja która jest banalnie prosta i niezawodna .I o to chodzi ! Ja nie mam problemów w tamtym roku -33 i za drugim razem żaden problem a tdi,cdi,hdi i inne gówna które są o 15 lat młodsze to porazka sznurki i druty noi nie odpaliły.
crx1682
Początkujący
 
Od: 13 lis 2009, 23:36
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Auto: 323 BG 1.7 diesel

Postprzez Bandit » 5 gru 2010, 01:53

Myślisz, że po ponad półrocznej przerwie kolega jeszcze czeka na poradę ? :>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez crx1682 » 5 gru 2010, 14:38

Myślę kolego bandit że jak posiedzisz za granicą z rok na kontrakcie i nie będziesz miał dostepu do neta to też nie popatrzysz dobrze na co odpisujesz orevua.
crx1682
Początkujący
 
Od: 13 lis 2009, 23:36
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Auto: 323 BG 1.7 diesel

Postprzez crx1682 » 5 gru 2010, 14:42

Jakie świece żarowe BERU czy NGK ? A może jakiś zamiennik ?
crx1682
Początkujący
 
Od: 13 lis 2009, 23:36
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Auto: 323 BG 1.7 diesel

Postprzez JulianSR » 5 gru 2010, 15:03

Heh a co do swiec NGK to nieradze kupywac padly mi po pol roku teraz bosha mam i ok jest pare zloty wiecej a spokoj a jesli ci nie grzeja swiece to wez sobie kawalek kabelka podlacz jeden koniec d + a drugim koncem zewrzyj na swiecy lub listwie na swiecach wtedy odpali heh potrzymaj chwilke i pali :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez magneto » 6 gru 2010, 19:40

JulianSR napisał(a):jesli ci nie grzeja swiece to wez sobie kawalek kabelka podlacz jeden koniec d + a drugim koncem zewrzyj na swiecy lub listwie na swiecach wtedy odpali heh potrzymaj chwilke i pali

taki sposób jest dobry tylko wtedy jak masz walnięty przekaźnik.
Jak świeca jest spalona to na krótko też jej nie zagrzejesz.
silnik 1.7d i kilka gratow przedam
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2009, 17:45
Posty: 15
Skąd: Piekary Śl
Auto: 323 BG '92 1.7 d / Rover 45

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323