Witam ,
Dzisiaj zobaczylem bardzo fajną antene w sklepie motoryzacyjnym (Pojechalem po żarówki pod tylna rejestracje)
Jak to wymienić ? Czy wogóle da rade zalozyc inną antene ? Czy coś trzeba od wewnątrz odkręcac , czy wystarczy tylko to co na zewnątrz ? I jeszzcze jedno pytanko: Czy taką antenke moznaby zalozyc do Mazdy ? http://moto.allegro.pl/item1098712689_a ... niacz.html
Jak wymienić antene ?
Strona 1 z 1
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Powiem to z własnego doświadczenia, poszukaj fabrycznej lub samego przewodu jeśli jest uszkodzony, a bat cały. Żadna oferowana antena ze sklepu, a tym bardziej z alledrogo nie ściąga tak dobrze jak ten długi maszt. Przy całkowitym wysunięciu tworzy dość dużą pojemność kondensatorową .
Jeżeli będziesz musiał wymienić fabryczną to przyszykuj się na katorgę-idiota to zamontował. Przewód do radia idzie nad rurami od nawiewów i nie wyciągniesz go bez ucinania wtyczki-założyli ją po położeniu przewodu, gdzie wtyczka antenowa nie przejdzie przez dedykowane otwory na przewód. Nie wierz w to co napisali na tym forum, że przewód jest dzielony na dwie części bo to obligatoryjne kłamstwo. Po za tym nie wolno dzielić koncentryka 50R, bo zyskuje się dodatkowe spadki na sygnale(w dB). Do demontażu potrzebne jest odsunięcie całkowite fotela, demontaż radia i odkręceniu bocznego plastiku, tuż przy skrzynce z bezpiecznikami i odkręceniu z góry.
Jeżeli będziesz musiał wymienić fabryczną to przyszykuj się na katorgę-idiota to zamontował. Przewód do radia idzie nad rurami od nawiewów i nie wyciągniesz go bez ucinania wtyczki-założyli ją po położeniu przewodu, gdzie wtyczka antenowa nie przejdzie przez dedykowane otwory na przewód. Nie wierz w to co napisali na tym forum, że przewód jest dzielony na dwie części bo to obligatoryjne kłamstwo. Po za tym nie wolno dzielić koncentryka 50R, bo zyskuje się dodatkowe spadki na sygnale(w dB). Do demontażu potrzebne jest odsunięcie całkowite fotela, demontaż radia i odkręceniu bocznego plastiku, tuż przy skrzynce z bezpiecznikami i odkręceniu z góry.
- Od: 6 maja 2010, 21:25
- Posty: 83
- Skąd: Poznań-Wlkp
- Auto: R2 4V
Dzięki
Chcialem konkretnie wymienić tego " badyla " , bo już troszeczke przyrdzewiał i troche radio (Strefa FM u mnie w Piotrkowie ) przerywa – czyt. Trzeszczy. To już w Busie lepiej chodzi
No ale jak jest z tym az tak duzo pracy to dam sobie spokoj.
Chcialem konkretnie wymienić tego " badyla " , bo już troszeczke przyrdzewiał i troche radio (Strefa FM u mnie w Piotrkowie ) przerywa – czyt. Trzeszczy. To już w Busie lepiej chodzi
No ale jak jest z tym az tak duzo pracy to dam sobie spokoj.
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Mógłbyś mi powiedziec jak to dokladnie sprawdzić , gdzie dostać taki miernik ? I jak dokladnie sprawdzić ?
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
antene automatyczna mozne wstawic od hondy civic trzeba troche sie pobawic bo trzeba zdjac wieksza czesc tablicy ale ja mam od civica i wszycho dziala po wlaczeniu radia sama sie wysowa a w 323bg nawet chyba nie bylo w bogatszych wersjach takich anten
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
lakierowanie to pasja nie praca
- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
Lukazie napisał(a):Mógłbyś mi powiedziec jak to dokladnie sprawdzić , gdzie dostać taki miernik ? I jak dokladnie sprawdzić ?
Prosty miernik z marketu. Ustawiasz na omomierz na najmniejszym zakresie i jednym przewodem dotykasz wtyczki a drugiej bata anteny. Jeśli nic się nie pokaże to masz odpowiedź co jest nie halo.
Profilaktycznie weź coś penetrującego(może być nawet ten lubiany przez Ciebie WD40 ), po odkręceniu i podważeniu góry z batem, popsikaj miejsce styku przewodu.
- Od: 6 maja 2010, 21:25
- Posty: 83
- Skąd: Poznań-Wlkp
- Auto: R2 4V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość