Witam Panowie
Przymierzam się do wymiany konsoli środkowej i tej plastikowej obudowy wokół licznika, no i mam mały problem z ich demontażem...
Odkręciłem 2 śrubki pod środkowym nawiewem, 2 śrubki pod popielniczką no i tu koniec... trzyma mi gdzieś lecz nie wiem gdzie, nie chce szarpać na chama żeby niczego nieuszkodzić, mógłby ktoś dokładnie pokolei napisać jak sie ją demontuje i tą osłone od licznika? Trzeba ściągać kierownice? Najlepiej jakby ktoś miał zdjęcia, fotorelację z demontażu.
Dzięki z góry i Pozdrawiam
Demontaż konsoli środkowej
Strona 1 z 1
No wiec po kolei:
Jeśli chodzi o konsolę to masz jeszcze dwa wkręty po bokach tuż przy szynach foteli i dwa "zatrzaski" przy nogach kierowcy i pasażera. Jak je odkręcisz możesz sciągnąć osłonę "mostu". Pod nią masz dwa wkręty trzymające środkową konsolę. Jeśli dobrze pamiętam, kolejne dwa są chyba pod radiem, ale nie pamietam czy one akurat trzymają konsolę i trzeba je odkręcać.
Z osłoną licznika jest prościej: opuszczasz na maxa kierownicę w dół, pod kolumna masz dwie śróbki, kolejne trzy masz na górze pod osłoną. Wyciągasz lekko tą osłonę, a następnie wypinasz kostki, które są pod przyciskami
Zaznaczam, że pisałem z pamięci, a nie siedząc w aucie
Jeśli chodzi o konsolę to masz jeszcze dwa wkręty po bokach tuż przy szynach foteli i dwa "zatrzaski" przy nogach kierowcy i pasażera. Jak je odkręcisz możesz sciągnąć osłonę "mostu". Pod nią masz dwa wkręty trzymające środkową konsolę. Jeśli dobrze pamiętam, kolejne dwa są chyba pod radiem, ale nie pamietam czy one akurat trzymają konsolę i trzeba je odkręcać.
Z osłoną licznika jest prościej: opuszczasz na maxa kierownicę w dół, pod kolumna masz dwie śróbki, kolejne trzy masz na górze pod osłoną. Wyciągasz lekko tą osłonę, a następnie wypinasz kostki, które są pod przyciskami
Zaznaczam, że pisałem z pamięci, a nie siedząc w aucie
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Dzięki Talrep
Z Osłoną licznika już wiem OCB
A co do tej konsoli to jeszcze małe pytanko
Bo mi chodzi dokładnie nie o ściąganie całego mostu, tylko hmmm tej przedniej części tam gdzie jest mocowane radio, zapalniczka, i tam gdzie jest sterowanie nawiewami, chodzi mi o tą przednią cześć konsoli co niektórzy sobie malują albo oklejają. To chcąc zdjąć tylko tą przednią część też musze rozkręcać to wszystko co napisałeś?
Sorki za zawracanie głowy ale jeszcze sie nie bawiłem nigdy w takie rzeczy
Dzieki za pomoc jeszcze raz i pozdrawiam
Z Osłoną licznika już wiem OCB
A co do tej konsoli to jeszcze małe pytanko
Bo mi chodzi dokładnie nie o ściąganie całego mostu, tylko hmmm tej przedniej części tam gdzie jest mocowane radio, zapalniczka, i tam gdzie jest sterowanie nawiewami, chodzi mi o tą przednią cześć konsoli co niektórzy sobie malują albo oklejają. To chcąc zdjąć tylko tą przednią część też musze rozkręcać to wszystko co napisałeś?
Sorki za zawracanie głowy ale jeszcze sie nie bawiłem nigdy w takie rzeczy
Dzieki za pomoc jeszcze raz i pozdrawiam
- Od: 1 cze 2008, 21:37
- Posty: 19
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V
Po przeczytaniu twojej wiadomości zastanawiam się ile tam w końcu jest śrubek, ale z tego co pamiętam to obudowę mostu musisz wyjąć (to jest moment) i radio tez bankowo musisz wyciągnąć z kieszeni. jak to zrobisz to wszystko jest na wierzchu i z pewnością sobie poradzisz
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
TARLEP zapomniałeś o śrubie pod popielniczką pasażerów siedzących z tyłu
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości