Mieszek ochronny dźwigni zmiany biegow – jak wymienić?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez vanwasiel » 29 maja 2007, 15:27

Witam! Chce wymienic mieszek ochronny przekladni zmiany biegow, nie bardzo wiem jak zabrac sie za jego wymiane, mam juz nowy ale nie wiem jak wyciagnac tamten, prosze o w miare dokladny opis jak go wyciagnac, bede ogromnie wdzieczny!
9933880
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2007, 18:02
Posty: 34
Skąd: Niegibalice
Auto: MAZDA 323 F, 1993, 1.6, 16 V

Postprzez kajot_84 » 29 maja 2007, 15:34

odkrecasz podlokietnik, z boku 2 srubki potem kilka zatrzaskow wyjmujesz, mieszek zaczepiony jest od spodu. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez vanwasiel » 29 maja 2007, 15:36

czyli jak odkrece te 2 srubki to mam podrywac do gory aby wyszly zatrzaski tak??
dzia za szybka odpowiedz!
9933880
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2007, 18:02
Posty: 34
Skąd: Niegibalice
Auto: MAZDA 323 F, 1993, 1.6, 16 V

Postprzez kajot_84 » 29 maja 2007, 15:38

z dwoch stron sa 2 srubki razem 4 potem idziesz dalej w storne polielniczki. Delikatnie pociagnij iwyczujesz gdzie trzyma, po odkreceniu srubek oczywiscie
moze to cos pomoze – z manuala mx3 ale u ciebei pewno jest podbnie
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez vanwasiel » 29 maja 2007, 17:37

dzieki bardzo Panowie! jutro zaloze bo wlasnie nawiedzily moje okolice straszne ulewy..brrrrrrr
9933880
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2007, 18:02
Posty: 34
Skąd: Niegibalice
Auto: MAZDA 323 F, 1993, 1.6, 16 V

Postprzez vanwasiel » 31 maja 2007, 19:45

MIESZEK WYMIENIONY:) EFEKTY MOJEJ PRACY MOZNA ZOBACZYC http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34923 , poszlo strasznie tanim kosztem,ale jest spoko bynajmniej dla mnie a to sie liczy najbardziej:) Nie skracalem galy bo nie lubie takich krotkich :)

OPIS JAK WYGLADALA WYMIANA:
1. ODKRECILEM SRUBKE W POPIELNICZCE W PODLOKIETNIKU(SRUBKA ZOBACZYMY GDY WYJMIEMY OWA POPIELNICZKE)
2. ODKRECENIE 2 SRUB W PODLOKIETNIKU TZN NA WYSOKOSCI LACZENIA Z KOLEJNYM ELEMENTEM( Z CZESCIA GDZIE JEST DRAZEK ZMIANY BIEGOW), SRUBY ZNAJDUJA SIE PO BOKACH, SA TROSZKE ZAMASKOWANE.
3. SCIAGAMY ELEMENT ZWANY PODLOKIETNIKIEM
4 WYJMUJEMY GLOWNA POPIELNICZKE I TAM SA UKRYTE 2 SRUBY, ODKRECAMY JE
5. LATWO ZAUWAZYC ZE PO LEWEJ I PRAWEJ STRONIE KOKPITU SA PO 2 SRUBKI RAZEM 4 !ODKRECAMY JE I PO WSZYSTKIM.
wymiana MIESZKA ZALEZY JUZ TERAZ OD TEGO JAKI KUPILISMY
9933880
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2007, 18:02
Posty: 34
Skąd: Niegibalice
Auto: MAZDA 323 F, 1993, 1.6, 16 V

Postprzez Konspi » 1 cze 2007, 01:19

Niezapominajmy ze po zdemontowaniu owych plastików: tunela h.recznego. i centralnego w ktorym jest umieszczony mieszek, nelezało by jeszcze odkrecic gałke zmiany biegów (co w seryjnej powinno byc dosc proste) Oryginalny mieszek jest wyposazony w plastikowa ramkę ktora nadaje mu kształt i pozwala osadzic w sposób taki żeby nie latał.
Mazda 323 1.5 85' ==> Mitsubishi Lancer 1.5 88' ==> Mazda 323 F 1.6 16v 91' ==> Mazda 323 F 2.0 V6 Lantis 97'==>BMW 318i E46 02'==> bedzie mps
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2007, 12:58
Posty: 253
Skąd: Polkowice
Auto: Bayerische Motoren Werke

Postprzez vanwasiel » 1 cze 2007, 17:55

Konspi:) dokladnie tak!!!!Sluchajcie Go, bo dobrze gada;)
9933880
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2007, 18:02
Posty: 34
Skąd: Niegibalice
Auto: MAZDA 323 F, 1993, 1.6, 16 V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323