Gasnące światła pod czas jazdy.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Dar-o » 27 gru 2008, 20:51

Witam mam problem takiego typu iż podczas jazdy nagle gasną mi światła tak jakbym wyłączył je normalnie przełącznikiem, czyli gasną światła i zegary. Czy to mozę być rpzekażnik od świateł?. jeżeli tak to w którym miejscu się on znajduje?. Następnym "Dziwnym" przypadkiem był taki motyw żę wsiadłem sobie do samochodu jak zawsze i miałem zaśnieżone szyby, włączyłem wycieraczki – żadnej reakcji spryskiwacz – niedziała stwierdziłem że to moze bezpiecznik sprawdziłem i był ok. wyłączyłem stacyjkę i zapaliłem ponownie silnik – wycieraczki jak zawsze działają..... :| i jeszcze jedną rzeczą odnośnie elektryki jest piszczenie w głośnikach podłączonych pod wzmacniacz podczas pracy silnika i stukanie(w głosnikach) podczas włanczania kierunkowskazów co to może być? :( :( :( :( Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2008, 15:52
Posty: 132

Postprzez samurajpiotr1 » 31 gru 2008, 14:54

może to być przekaźnik, żeby sprawdzić który to, to włączając i wyłączając światła będziesz słyszał charakterystyczne tykanie, to będzie ten, lub wyciągaj kolejno i jak się nie zapalą, to już go masz, myśle, że to właśnie przekaźnik, lub może też być bezpiecznik, czasami nie widać a jest trafiony, generalnie jednak bardziej skłaniałbym się za przekaźnikiem ponieważ bezpiecznikiów jest kilka, część jest od świateł, część od wewnętrznych spraw.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez samurajpiotr1 » 31 gru 2008, 14:55

jeżeli masz trochę pojęcia o elektronice, to mogę troche wiecej rad udzielić, najpierw znajdź przekaźnik.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez karolq » 31 gru 2008, 17:24

Jeśli po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy to przejrzałbym obwód stacyjki :)
CONTACT: 7348712
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez samurajpiotr1 » 1 sty 2009, 17:06

No faktycznie, może być tak, że stacyjka nawala, miałem taki przypadek w VW T4, ale przy okazji nie chciał kręcić, jeżeli auto odpala, to znaczy, że jest plus po kluczu, chyba że ma jakiś dodatkowy obwód.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez Dar-o » 2 sty 2009, 16:15

Dzięki wielkie chłopaki za Pomoc. puki co jest spokój byłem na małej trasie (100 km ) w jedna stronę było ok nic się nie działo tylko jeszcze mnie irytuje to piszczenie w głośnikach podczas jazdy z tym że właśnie podczas włanczania awaryjnych lub np naciskania stopu jest słychać tykanie jakby spadek mocy. założyłem już kostkę czyszczącą ale dalej słychać piszczenie z tym zę nie w takim stopniu... Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2008, 15:52
Posty: 132

Postprzez jacki15 » 3 sty 2009, 00:46

u mnie sie same czasami zamykaja, czyli tak jakby gasly <glupek2> moim zdaniem jest to przekaznik
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Postprzez misb » 3 sty 2009, 03:00

A ja bym najpierw sprawdził połączenie masy pomiędzy silnikiem a karoserią (taka miedziana plecionka). Bo efekty i zakłócenia jakoś mi wyglądają na słaby kontakt masy...
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 20:07
Posty: 80
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323F BJ DiTD 2001r

Postprzez jacki15 » 4 sty 2009, 17:53

jakby byla "słaba masa", to bylby problem z odpalaniem, wiem bo sam mialem taki przypadek, a plecionki raczej nie ma, tylko jest czarny cienki (ku mojemu zdziwieniu) kabel, w efce w 1,8 sohc znajduje sie z przodu po prawej stronie silnika oczywiscie patrzaac w kierunku jazdy (tam gdzie jest mocowanie do podnoszenia silnika)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Postprzez samurajpiotr1 » 5 sty 2009, 19:38

Masa główna?? To z pewnością nie to.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez jacki15 » 5 sty 2009, 21:09

ta chodzi mi o mase glowna :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron